Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2016 20:20 - Чудната ми саморасла роза
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1238 Коментари: 7 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Зад къщата ми, с прекрасно миниатюрно цветче и стебълце колкото кибритена клечка. Изникнала от нищото, в сухата пръст...


imageimageimageimageimage



Гласувай:
9



1. zabavnata - Красива е!
09.07.2016 20:27
Виждала съм снимки на цветенца, които са толкова крехки, а са си проправили път през асфалт дори.
цитирай
2. hloris - Ослепителна е!
09.07.2016 20:41
Розата е невероятна направо...как така е израснала сама на такова място?! :)
Веси,я си признай,че това е дело на някой местен ухажор,който залита покрай дуварите ти! :)

Остави майтапа,наистина е разкошна,толкова крехка,нежна и ефирна,лежи в ръцете ти като парченце кадифе.
Изчакай да порасне малко,и тогава я премести на друго място.
Може и да си я размножиш...нали знаеш метода с буркана?
Нещо ми се губи звука на тонколонките,и не мога да чуя какво и говориш,но предполагам,че и говориш все едно е едно малко детенце!

А аз днес ходих допреди малко до една приятелка,тя пък си има новородени пухчета-котета...толкова ме зарадвахте и двете днес,ти с този пост,тя пък с нейните котета! :)
цитирай
3. vesever - Ани, здравей!И за мен са радост ...
09.07.2016 21:10
Ани, здравей!
И за мен са радост такива гледки, животът надделява...
Прегръдки, радвам се да те "видя".

Тони, за мен е мистерия, как е поникнала, не е посадена...
А, ухажори са ми подарявали цветя, в саксии, защото който ме познава знае, че не обичам да са отрязани, а ги искам живи.
Но розата е уникум, много я обикнах.
Получава се смесване на звука, да, моя грешка. Ако пуснеш клипчето отделно, извън постинга ми, ще се чуе. Може да се кликне на самото заглавие на клипа и излиза в отделен прозорец. Обяснявам накракто за розата. Но и без обяснения се вижда прекрасността й...
цитирай
4. faktifakti - толкова малка.
10.07.2016 00:31
а цъфнала
удивително
цитирай
5. vesever - Това наистина е едно чудо. Нямам ...
10.07.2016 00:41
Това наистина е едно чудо. Нямам обяснение, защото не е посадена, сама си е изникнала, не знам как се е появила...
Сега ще я гледам като писано яйце.
Другите ми рози, "нормалните", са големи, стабилни, а това е едно мило бебе )).
цитирай
6. erato7 - Веси, приеми го като знак! Добър ...
10.07.2016 13:23
Веси, приеми го като знак! Добър знак!
цитирай
7. vesever - Това си помислих и аз в първия мом...
10.07.2016 13:52
Това си помислих и аз в първия момент, Слънчева. Природата ми е пращала много чудни знаци през годините...
Конкретно относно розите...
Наскоро намерих червена роза в морето, буквално пред краката ми попадна, както се разхождах на плиткото. Миналата зима пък намерих пред една църква розова роза...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4113778
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16020
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол