Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2016 17:29 - Направи си сам - част от мъжките ми творения
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4233 Коментари: 11 Гласове:
9

Последна промяна: 10.07.2016 23:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
С кратки описания.
Хвана ме носталгия днес. Документирах някои свои творения, някога ще показвам на внуците си. А тук ги представям, с любима песен за фон и един клип /най-долу/ - визуализиращ легендарното боядисване на къщичката ми: два дни, без прекъсване, на две ръце /защото нямам три/, а на третия ден вървях на четири крака, но удовлетворението от резултата беше за сто. За да се види клипът, се кликва на заглавието му и се отваря в отделен прозорец, за да не стане смесване с песента от постинга. За всички мъжки момичета. Дерзайте!

image
След смяната на входната ми врата, остана една ивица - две педи - от стеничката вляво, на гола тухла. Запълних я със стиропорени парчета и я шпакловах почти с голи ръце, отгоре - тапет. Има леки кривини, ала както казваше баща ми, от самолет се не види.imageЕдин от ъглите на тавана в кухнята ми. Первазите ме изкараха извън кожа. Този го лепих три пъти и на четвъртия път хвана. Стените са леко криви /или на принципа на калпавия водолаз, на който и водораслите са му криви/.
Следва по-голяма част от тавана, и един от най-трудните ъгли. А след това и един от ъглите в коридора, който леко разминах, но ако не се загледа човек, не личи твърде много )).
imageimageimageimageimageГорните две снимки - стълбището ми, с идеи за декориране. Върху голия бетон...А снимката отдолу, с друга идея за декориране, кухненските ми шкафове. Бяха оранжеви, но след като пребоядисах в цвят капучино, не пасват вече. Новият им облик - това не е дърво, нито ламинат, а просто самозалепващо фолио. Но който и да дойде /с изключение на дърводелеца/, не разпознава, че е фолио и го мисли за дърво))).
image
Накрая творения от двора ми. Първо, три от най-гордите ми дуварчета. Третото е на границата със съседката ми. Там зееше дупка и влизаха кучета в градината й, от което не й беше приятно. Него дуварче направих от отпадъчни материали. Отгоре сковах мини оградка. С остатъците от голямата ограда, която ми бе скована от дърводелец от наше село, ала беше я направил като стена, без пролуки. Разковах я и я наковах по мой тертип - с 2-3 санта разстояние между талпите.
imageimageimageПлочникът пред входната ми врата, с малки денивелации. Едно къртиче ми изравяше подложката, преди да го фугирам, две нощи подред ми се месеше, на третата нощ успях да нивелирам и да фугирам )).

imageИ малко декоративни опити за цокъл, за превенция на влагата в основата на къщата. Това е едно от най-несполучливите ми творения, от естетическа гледна точка, ала е функционално - предотвратява влагата - инак попиваше в голия бетон.
imageimageИ накрая най-първото ми творение. Плочките в банята. Налепих ги по дамски. Забърках тестото, пардон, лепилото, в съд, както тесто за палачинки. Нанасях със супена лъжица и разнасях с гребен за коса. Има леки кривини по ъглите, но като за пръв опит, бива. И най-важното, предотвратява мухъла по стените - свръх хигроскопична мазилка беше положена отдолу...
imageimageimageЗасега - толкоз. Ще видя наесен какви подвизи ще върша по горния етаж, и надлежно ще документирам, визуализирам и информирам. За настроение и насърчение.
А в понеделник ще покажа любимата ми бяла красавица. Розата ми, която засадих преди 3 години, а сега е висока колкото мен и е нацъфтяла пищно и буйно!


 



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. born - Браво на теб, Веси !
10.07.2016 17:41
Мъжко момиче си ! В момента правя каменна облицовка на къщата, подобна на твоята. Но яваш-яваш. Ако видя зор - ще те викам за майстор- с цялата чета помощнички. Не сме много далеч. Поздрави.
цитирай
2. hloris - Уау...загубих дар слово просто-
10.07.2016 18:04
мога само да кажа:
"Гледайте,мъже,и се учете..."

Веси,изобщо защо ти е на тебе мъж?!

Прекланям се пред тези две ръце,що са сътворили всички тези чудеса!
Аз никога не бих могла като теб!
Наистина-шапка ти свалям този път!
цитирай
3. hloris - Да допълня...
10.07.2016 18:05
Ето този пост е за първа,защото заслужава да се види от много уж мъже!
Респектирана съм този път-наистина!
цитирай
4. paciencia - Веси, възхитена съм!
10.07.2016 18:19
Чудесен резултат, плод на двете ти ръце, трудолюбието, упоритостта и креативността ти! Май наистина си си самодостатъчна...почти:) Поздрави за чудесния постинг!
цитирай
5. vesever - Стефане, здравей! С радост бих п...
10.07.2016 19:30
Стефане, здравей! С радост бих помогнала, обаче знам ли, дали ще се справя на ниво...

Тони, благодаря ти, но това са дребни неща, виж ако успея да измажа горния етаж, целия, това вече ще е истински подвиг. Но по-вероятно е да платя на майстор, все пак, много ще ми дойде ))).

Вася, благодаря ти, както се казва, неволята учи, обаче пост фактум взе да ми харесва....
Плочките в банята ги направих като първа стъпка, от неволя, за да не мухлясват голите стени, оттам насетне реших да се пусна и да продължа и по други нужни задачки...и се получава, криво-ляво.
Очаквах, че ще видите дефектите, а вие...))

Прегръдки!
цитирай
6. erato7 - Веселушка, ти си невероятна!!!...
11.07.2016 20:17
Веселушка, ти си невероятна!!!
Браво, красиво момиче!
Нека Бог да е винаги с теб!
цитирай
7. vesever - Благодарско, Слънчева. Надявам се ...
11.07.2016 20:55
Благодарско, Слънчева.
Надявам се да е с мен, въпреки бунта ми, понякога :)
цитирай
8. zax - А за какво са ти спомените.
11.07.2016 23:22
А за какво са ти спомените.
цитирай
9. vesever - В определени моменти имам нужда от тях.
12.07.2016 00:11
В определени моменти имам нужда от тях. Просто съм сантиментална. :)
цитирай
10. zabavnata - Веси, шапка ти свалям! Па! Направо се гръмнах като видях какво си сътворила.
13.07.2016 22:06
Искам и аз! Обаче ми стана малко тъжно... А да, песничката е показателна.
цитирай
11. vesever - Ани, :))) Това е само началото, ...
13.07.2016 22:58
Ани, :)))
Това е само началото, ако знаеш още колко много ме чака....
Има и тъга, да, но в крайна сметка удовлетворението е голям човек :)
Прегръдки!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4122874
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16020
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол