Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2016 11:11 - Сутрешна усмивка )))
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2072 Коментари: 11 Гласове:
11

Последна промяна: 05.07.2016 11:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ето какво се случва, когато оставя работното си място без надзор за 10-ина минути.
Прескочих до един съсед, а в това време доброто ми котешко семейство решило да ме изненада, като ме подкрепи в работата ми. В мое отсъствие Тони и Мейсън - рижковците ми - написали цели 2 страници от текста ми и ме включили на самолетен режим. Направиха деня ми :))))

imageimageimageimage
image image



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tera - Ха-ха, големи сладури :)
05.07.2016 11:22
Но да ти преведа от котешки - писали са да им купуваш повeче Whiskas - целият първи абзац на това е посветен.
А вторият - по възможност 900 пъти годишно, наблегнато е няколко пъти. Което ще рече по 2-3 пъти на ден.
И са прави - този на първа линия малко слабичък ми изглежда. Затова са писали, а не да ти помагат. Борят се за котешките си права! Майтапче.
Хайде, лек ден и да не забравиш за Whiskas-a. :)
цитирай
2. vesever - И аз уж съм полиглот, а с най-важния ...
05.07.2016 11:26
И аз уж съм полиглот, а с най-важния превод не съм се справила...:)))
Ще трябва да науча котешки, явно.
Ами, те много ходят по любов, затова отслабват ...
И аз миналия месец неусетно отслабнах цели 8 кг., което никога не ми се е случвало.
Сега остава да отправя призив да ми се купува шоколад, че как иначе да си върна формата..
Благодарско, и на теб хубав ден!
цитирай
3. cortana - Хей-хей, самодостатъчната :)
05.07.2016 18:11
Или ги нахрани тези котарачета, или се замисли дали този самолетен режим не е намек, че ще си резервират билети за някоя по-ол инклузив дестинация. :))))
цитирай
4. vesever - Нееее, Кортана. Те искат мен да п...
05.07.2016 18:21
Нееее, Кортана. Те искат мен да пратят на път, през океана, защото знаят, че обожавам да летя. Грижат се за мен, с намеци, подтикват ме :)))
Храня ги, аз, ала те са лами ненаситни, няма угодия, все гладни )))
цитирай
5. palada - Привет!
05.07.2016 20:09
Браво на теб, че не си изгонила котараците, а си видяла нещо хубаво в това. С удоволстние влизам при теб за да се потопя в едно зелено- лятно- цветно настроение. Благодаря ти!
цитирай
6. vesever - Здравей, благодаря ти :)Ами, ...
05.07.2016 20:55
Здравей, благодаря ти :)
Ами, такава мила и невинна картинка бяха.
Добре, че ме изчакаха да ги изпапаракствам. Ако знаеш какви весели моменти са ми давали, но не винаги успявам да ги документирам.

Оказа се, обаче, че са изтрили 1-2 абзаца от оригиналния текст, което не е беля, възстанових го без проблем.
Радвам се, че ти харесват моите цветове и настроение :)
цитирай
7. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=JhocrChPgtY
05.07.2016 21:00
Сетих се за една много весела случка от преди 2 години, бях на палатка със сина си, докато дъщерята беше на лагер на море от училище, решихме и ние да си направим лагер.
На плажа се сприятелихме с едни кучета, прекрасни приятелчета ни станаха.
Запознанството се случи по следния начин:
Една сутрин, по изгрев слънце, излизам от морето и гледам на хавлията ми едно куче. Чисто черно. Леко се стресна, като ме видя да доближавам, но му заговорих и с две приказки се разбрахме, станахме първи приятели. Наименувах го Рон. Другарката си доведе по-късно и тя получи име Мери. Имам видеоклип с тях, ще ти го пратя, за приятно настроение :)
В 1:43 се вижда Рон как лежи на хавлията ми, точно това е моментът на запознанството ни )))), а по-късно ги има двамата с изплезени езици под заслона от чаршаф, който направих - докато бяхме в морето, те заемаха местата ни. :)))
цитирай
8. palada - Чудесен клип!
05.07.2016 21:18
Морето, кучетата, палатката, ти, сина ти, гларуса, пясъка и всичко това на фона на музиката на прекрасния Яни! Благодаря ти за това изживяване!
цитирай
9. vesever - И на мен ми бе мило да си го спомня. . . . ...
05.07.2016 21:31
И на мен ми бе мило да си го спомня....такива моменти ме осмислят и ще ги помня, докато съм жива :)
Значи и ти харесваш Яни - на мен ми е много съкровена музиката му и напълно приляга на душевността ми.
цитирай
10. palada - Имах на видеокасета
05.07.2016 21:46
/от онези големите/ концерта му в Атина. И понеже много го харесвам, поканих сумати приятелки и те да го чуят. Та имаше период - на гости с Яни... За мен той е съвременния класик, усещам музиката му като воден танц...Прекрасен е!
цитирай
11. vesever - Ехехе, супер - на гости с Яни! Хар...
05.07.2016 21:55
Ехехе, супер - на гости с Яни! Хармонията е пълна :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4116397
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16020
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол