Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2022 11:11 - И докато човек се усети...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4464 Коментари: 10 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 дошло времето на Розите и Липите...
Градината ми ухае на рози, а цялата къща - на липов цвят. Във всяка стая суша липа, ще има за цяла зима и за цяла рота )).
Хубаво лято на приятелите от блога и не се сърдете, че не влизам, все по-малко време ми остава за блогуване, хвърлям се в подвизи отново, ще правя механа в голямото складово помещение зад къщата ми, 10 метра дълго и 5 широко, ще стане яка механа! Както и на горния етаж имам още малко дъвършителни строителни работи. Тоже и беседка в градината съм намислила да направя. Работата не е малко. Сърбят ме ръцете да творя. Наесен ще покажа, да се порадвате и вие на творенията ми. Живи и здрави!


image


image


image


image


image


image

image



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - Разбира се, заслужи емоционален поздрав!
19.06.2022 11:41
Липата (2010)

Една липа, зелена светлина
Oт слънцето разпъпила е длани.
Една липа в забързания град,
Погледи се реят замечтани..

Пее тихо с хиляди звездички
И шумоли с неземното дихание.
Забавят крачките си ученички,
Летен сън по въздуха уханен..

Стъблото пие мрака от земята,
Пълзи, бледнее- на върха изгаря!
С бяла четка пръска аромата
В ноздрите на стария квартал..

Накитена от любовта Липата-
Трептяща рокля и парфюм за бал!
цитирай
2. olivie - Ако предлагаш къща за гости
19.06.2022 12:11
Имай ни предвид по горещините, но все пак, дай оферта предварително.
цитирай
3. hloris - Браво,Веси! :))
19.06.2022 14:29
Само така,давай напред и им покажи на блоговите мъже какво може една жена...
тази механа за свои лични нужди ли ще я правиш,или ще ставаш кръчмарка?!
Може да си обособиш една стая и за селски туризъм да я даваш под наем...
като ни сподели идеята си,то не е лошо и да покажеш и мястото,където ще бъде тази механа,та блоговите мъже да ти дадат някоя страхотна идея!

Аз още не съм брала липов цвят...трябва да прескоча някоя сутрин да си набера,защото и при нас има много липи!

Поздрави за изобретателския ти ум,с който успяваш да надграждаш във времето! :))
цитирай
4. vesever - Morskipesni
19.06.2022 15:23
Привет, Приятелю!
Разкошно стихотворение, ще си го запазя!
Благодаря ти и поздрави!
цитирай
5. vesever - Оливие
19.06.2022 15:27
Привет!
не съм предлагала досега къща за гости с оферта, ала немалко приятели от блога са ми идвали на гости, вкл. с нощувки, и много им е харесвало при мен. Обикновено организирам пикник до Янтрата ми, разходка из горите и полята наоколо, има много интересни места, за мен свещени!
Ако имате път край Търново, заповядайте! До 4 човека настанявам вкъщи, а ако сте повече, имам хамаци в двора, тоже и палатки. )))
цитирай
6. vesever - Тони, благодаря ти за милите дум...
19.06.2022 15:29
Тони, благодаря ти за милите думи!
Луд умора нема, знаеш!
Механата ще е за наше лично ползване. А и когато приятели идват на гости, и зиме, и лете ще е прекрасно!
цитирай
7. emelika - Кога успя да ти цъфне липата?
19.06.2022 22:36
Моята още дреме. Или се чуди дали ще вали, да не я намокри.
цитирай
8. vesever - Emellika,
20.06.2022 00:05
При нас всичко цъфти първо, не знам защо. )))
Поздрави!
цитирай
9. ckarlet - Боже, Веси, нима всичко това зам...
13.07.2022 16:45
Боже, Веси, нима всичко това замисляш съвсем сама да го направиш? Отново ме остави с отворени уста... Нямам търпение да покажеш есента какво си сътворила!
цитирай
10. vesever - Скарлет, малко остана. Това, което ...
14.07.2022 07:51
Скарлет, малко остана. Това, което съм направила дотук, е много повече и много по-тежко като работа. Сега ми остават довършителни работи, които ще са песен в сравнение с досегащното. Ами, на село е така...
Прегръдки!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4092880
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол