Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2022 21:21 - Етюди из рубриката "Направи си Сам!"
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2108 Коментари: 4 Гласове:
8

Последна промяна: 05.05.2022 22:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това несъмнено е най-първобитният парапет, който някой някога е виждал, ала стана чаровен, рошав, и най-вече и преди всичко със собствено мнение. Като майсторката ))) Наковах го от парчета палети.
Парапетът има предистория. На верандата си направих диван, също от палети, и обичам да спя там в топлите нощи. Харно, ала Момчетата ми обичат да се качват на дивана и понацапват. Опитвах да ги убедя да си спят в легълцата - не рачиха. Верандата, та верандата! И ето как се принудих да скова парапет.
Двамата са като малки деца. Бенджи и Чари. Привързани сме много - те към мен и аз към тях. Уча ги да живеят като братя. Имам успехи, поетапно. Защото двама мъжкари в една територия е трудно. Бенджи го прибрах миналото лято, беше изоставен на нашата улица и в един дъжд го приютих. Чари е отскоро, от 3-4 месеца, беше изоставен на горната улица и след като му занесох храна, на другия ден ме надуши и се изтипоса на верандата. Неразделни другарчета сме. 
Та рекох да покажа творението си, а накрая и Момчетата, естествено, нали те са "виновниците". Voila.

image

image


image


image


image


image


image


image


image
image





Гласувай:
8



1. hloris - Много уютно е станало,Веси,че е "рошав"рошанв е,но е много,много симпатичен.
05.05.2022 23:56
А малките котани могат ли да се провират под него?!?
Мен силно ме заинтригуваха плетените кошници,които имаш на верандата,както и червеното и лилавото цвете на третата снимка...
разкажи ми моля ти се нещо повече за тях...а за момчетата благородно завидях,и аз си имам такива кученца,но стоят отвън на улицата и тичат,когато ме видят,защото им нося храна представи си.
Парапетът е уникален...поне аз не съм виждала такъв...оригинал с една дума!
Браво на сръчните ръчички,при това от подръчен материал!
цитирай
2. nedovolen - Какво му е на парапета. Много е ст...
06.05.2022 07:29
Какво му е на парапета. Много е стилен даже. И в ИКЕА не мож го намери. Братчетата не го оценяват, ама се съобразяват. Пък градинка картинка.
Честит Гергьовден!
:)))
цитирай
3. vesever - Тони, привет!Котаните минават ...
06.05.2022 10:32
Тони, привет!
Котаните минават отвсякъде, и от покрива скачат, уникални са ))
Кошниците и аз си ги обичам, автентични са. Едната я намерих до един контейнер в наше село, нямам идея защо са я изхвърлили. Измих я с гореща вода, дезинфекцирах я и си я пазя. По едно време слагах щипките за пране в нея, инак си е декорация за верандата ми. Бях се снимала с нея и един познат видял във фейса снимката и ми писа, че иска да му намеря същата. Намерих му. Втората е плетена от брата на леля Дими, който е починал отдавна, ала на младини се е занимавал с плетене на кощници. За мен това е невероятен досег със стария български бит, към който ме тегли непреодолимо.
Та, ако този познат не дойде да си я вземе, си остава за мен и тя, и ще имам двечки )))
Цветята - нали ти обещах публикация с цветната ми градинка, за утре вечер съм я подготвила. Червеното цвеет е азалия, вирее на полусянка и става храст, многогодишно е и не мръзне. Лилавото е млада магнолия. Ухае неземно и става голямо дърво!
Да са ти живи и здрави и твоите кученца.
Благодаря за комплимента, обичам да си майсторя по къщата, само че от тази година май ще спирам с тежкките строителни работи, щото не е добре за женската ми физика хаха /сетих се, че съм жена ))
Само малки декоративни работи бих могла да си позволявам, без вдигане на тежести ))
Поздрави и щастливи дни!
цитирай
4. vesever - Ники, благодаря ти за комплимента и ...
06.05.2022 10:33
Ники, благодаря ти за комплимента и за пожеланието! Честит Празник и на теб, аз отивам на сбор на петропаловския манастир след малко, ще ходим пеш до горе с една приятелка - луди глави.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4096108
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол