Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2021 09:20 - Видяхте ли сега, какво стана???
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1363 Коментари: 10 Гласове:
10

Последна промяна: 02.10.2021 09:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Видяхте ли сега, какво стана??? Ваксинаторите закъсаха, защото хората се дръпват и не щат да се бодат с отровите. Удължават срока на препаратите, наречени ваксини, с 3 месеца, /за да не се налага да ги бракуват./ Ми как, това са милиони евра, а какво са човешкото здраве и живот - нищо - само предмет на търговия за престъпниците! Има ли още спящи? Добро утро, събуждайте се!

image



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dobrodan - Аз да попитам, ако може?
02.10.2021 12:52
Какво страшно чудо невиждано може да се случи с лекарствен препарат, съхраняван при под -60 градуса по Целзий?
Замръзнали животни с несмляно стомашно съдържание са откопавани неведнъж.
Вледеняването им се е случило преди 10-12 000 години.
Имате ли фризер? Да?
Колко пъти досега умряхте от развалена при 18 градуса под нулата храна?
Не сте? А че....как така?
Защо, извинете, не се занимавате да пишете за неща, от които разбирате...
цитирай
2. germantiger - дори не знаех за някакви срокове и препарати
02.10.2021 13:04
виждаш ли какво става, "ах"

в цял свят хората се ваксинират, белия свят да го наречем

доколкото тръбят сми само българия и румъния са под 50%

ще рече - ентусиазираноата начало на постинга ти всъщност е точно обратното в глобален мащаб

бих могъл да кажа аз примерно - видяхте ли какво стана - хората масово се ваксинират/по света

ПС
АЗ НЕ СЪМ ВАКСИНИРАН И ВАКСЪР НЕ СЪМ, АНТИВАКСЪР СЪЩО НЕ СЪМ
цитирай
3. vesever - Dibrodan, не сте вникнал в съдър...
02.10.2021 13:21
Dibrodan, не сте вникнал в съдържанието. Редовният срок на годност е 6 месеца. Сега го удължават с 3 месеца, няма причина за удължаване на срока, освен, че искат да предотвратят бракуването на неизползваните ваксини. А я България ще прилагат и вакси и с изтекъл срок, Което е престъпление.
цитирай
4. vesever - Митко, не е вярно това. Милиони хора ...
02.10.2021 13:25
Митко, не е вярно това. Милиони хора по света протестират срещу ваксините. Довечера ще пусна живи кадри от протестите.
Хиляди медици се противопоставят на ваксините, както и редица политици.
Поетапно ше споделям информация, стига да ми остане време.
Във фейса вече почти от година пиша по тези теми7. В блога не остава толкова време.
цитирай
5. ganini - замислили са велики неща
02.10.2021 15:24
това е само увертюрата. дисциплиниране на народонаселението. след това- в концлагера. трета световна...
цитирай
6. vesever - Прозорлив сте, Маестро. А много ...
02.10.2021 16:27
Прозорлив сте, Маестро. А много хора още спят...
цитирай
7. germantiger - ...
02.10.2021 16:30
веске, това което си написала е невярно

в света едва ли протестират милиони, просто защиото е нереално да се съберат милиони на митинги, трудно е и да бъдат охранявани, това е изключително и РЯДКО практически осъществимо

ОЩЕ ПОВЕЧЕ МИЛИОНИ ПО СВЕТА СА СЕ ВАКСИНИРАЛИ, следователно ВАКСИНИРАНИТЕ СА ПОВЕЧЕ ОТ АНТИВАКСЪРИТЕ и това е факт

предполагам ще напишеш, че е излишно да спориш с мен,а аз не мисля, че спорим - просто коригирам написаното от теб/и не само теб,а именно внушението за някаква всеобща промяна,прелом и "откритие"

ваксинираните в световен мащаб са увеличават/аз не съм сред тях и както написах по-горе и ще повторя за да сложа акцент - ВАКСИНИРАНИТЕ СА МИЛИОНИ ПОВЕЧЕ ОТ АНТИВАКСЪРИТЕ

забележи веске - не пиша кои саправи или неправи, не ссподелям мое мнение за или против ваксините, а подчертавам факта кой е в повече
цитирай
8. germantiger - ++
02.10.2021 16:33
лично аз/и без да съм посочен/ не съм от спящите

от десетилетия чета антиблобалистка и ревиниостична литература

от десетилетия наблюдавам и то лично когато бях 11 години в чужбина различни процеси

освен това чета неща в оригинал и на езици,които вие обикновено не позлвате по темите

под "вие" не маркирам джанини или веска, а немалкото блогъри,които едва от година-две се сетиха и усетиха за процеси около нас
цитирай
9. vesever - Митко, точно от спящите си. Кои били ...
02.10.2021 17:47
Митко, точно от спящите си.
Кои били повече, ти чуваш ли се?
Явно не си наясно как се развиват нещата, че чрез принуда и задължение вкарват тези препарати, които са още във фаза на клинични изпитания и принуждават хората да участват в медицински експеримент.
Ето защо си от спящите, защото не виждаш действителността.
А аз ползвам 4 западни и 2 славянски езика, и ежедневно през главата ми минават десетки статии от водещи европейски и американски медии, защото това ми е работата, така че хайде да не си ги мерим, ако обичаш!
Дотук с твоите коментари, защото редовно почна да ми спамиш на стената.
Жив и здрав!
цитирай
10. vesever - ;
02.10.2021 18:28
;
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4094758
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол