Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2016 20:20 - Най-пъргавата калинка
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5081 Коментари: 14 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image          image                                 image image            image
imageНамерих я до реката. Разхождаше се супер енергично по стръкчетата трева, не се спря. Седнах до нея и я наблюдавах повече от 15 минути. Сякаш търсеше нещо - трескаво, безспирно. Правеше опити да излети, разперваше крилца, сетне ги прибираше и оставаше върху тревичката. Явно усети инвазията ми и накрая се спря на една тревичка. Постоя неподвижна, погледахме се, след което излетя над реката.
 
     

image

image
image image
image image
image
 
image
 
               image                                       image              image                       image     



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemja - Поздрав!
05.10.2016 20:47
Наблюдателност и обич към природата откривам тук.
'Хубаво!
цитирай
2. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=mUE21tP6Q5c
05.10.2016 21:13
Благодаря ти, :)
Живея на село, сред природата, и съм обградена с невероятни красоти.
Искам да ти подаря един клип с кадри от моето и съседното село :)
цитирай
3. krassko - Ти изреди всички животинки от крава до калинка :)
05.10.2016 22:23
С нетърпение чакам нещо по голямо. Няма ли козичка?
Или поне петела на съседите :)
цитирай
4. vesever - Краси, не ми давай идеи, мислех м...
05.10.2016 22:26
Краси, не ми давай идеи, мислех малко да ви оставя да си починете от мен :))
Има и петел, и козички, и магаренца, и кончета.
Скоро ще ме видиш на кон ;)
Утре вечер ви подготвям една изненада, надявам се да ви хареса.

цитирай
5. krassko - Значи мислим еднакво:)
05.10.2016 22:46
Защото и аз си мислех същото. Идват студове и трябва да се подготвим.
Тази зима ще бъде доста студена. Имаш ли дърва за печката?
цитирай
6. vesever - Имам и дърва, досега бях на дърва ...
05.10.2016 23:21
Имам и дърва, досега бях на дърва, а идната седмица ще ми монтират климатици, за първа зима ще съм с климатици.
Но чакай малко, тепърва ще има циганско лято, рано е за зимата :))
Странно, този коментар го написах, докато постът беше архивиран. Забравих, че съм отворила архива, написах комента и той дори се появи :)))


цитирай
7. ivoki - ЩЕ ОЧАКВАМ
06.10.2016 00:07
vesever написа:
Краси, не ми давай идеи, мислех малко да ви оставя да си починете от мен :))
Има и петел, и козички, и магаренца, и кончета.
Скоро ще ме видиш на кон ;)
Утре вечер ви подготвям една изненада, надявам се да ви хареса.


цитирай
8. rosiela - Чакам и аз
06.10.2016 07:18
да те видя на кон. И на рок.
цитирай
9. anin - Весенце,
06.10.2016 09:07
Супер готин постинг си оформила!
Мн. е приятно да се наблюдава Природата, да се отпуснеш и слееш с нейния пулс и ритъм...забравяш за всичко трудно и тъжно :)
цитирай
10. vesever - Иво, надявам се да ти хареса изне...
06.10.2016 09:51
Иво, надявам се да ти хареса изненадата :)

Росица, преди да дойде зимата ще бъда на кон, не знам точно кога. Братовчед ми си е купил кон наскоро, в родното ми село, на 300 км. от мен, и обмислям да му отида на гости...
А рок ще има, само малко да захлади времето, че за сгряване е супер ))

Ани, явно доста добсе си ме 'уловила' :)
Прегръдки!
цитирай
11. krassko - От калинка на кон
06.10.2016 10:08
Това е голям прогрес в размера. А и ти на коня как ще се поберете двамата на екрана :)
Всичко това е много притеснително. Спомням си как Д' Артанян падна от коня, но за него се грижеше любвеобилна красавица. А ти ако паднеш от коня, някой ще се радва и ще подскача като скакалец. Ох, дано коня е кротък...
Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
12. vesever - Благодаря ти, Краси :) Ще се по...
06.10.2016 11:09
Благодаря ти, Краси :)
Ще се поберем, как да не се поберем. Тук до реката слагат една кобилка с жребче да пасат - много мила гледка. За справка можеш да видиш РОДЕНА, там се виждат зад мен, докато танцувам на брега )).
Но са на хора от селото, които не познавам и затова още не съм ги закачила, да ми позволят да препускаме двете с кобилката из горите и полята.
))
А, поначало предвиждам да сме двама каубои на коня, брат'чедът надали ше възрази да ни качи и двамата, но чак след месец ще е възможно. Най-вероятно ще ви направя съпричастни на веселбата. И се надявам да няма падане от коня, освен в ръцете на каубоя ;)))
А скакалците да си подскачат, то т'ва им е работата ;))
цитирай
13. faktifakti - Ден, изпъстрен с вятърни мисли-калинки.
06.10.2016 12:00
:)
цитирай
14. vesever - Ева, точно така си беше. Фотогра...
06.10.2016 13:00
Ева, точно така си беше. Фотографиите са отпреди няколо дни, от една разходка край реката, беше едно безметежно, лежерно, усещането беше за полет на крилете на вятъра, радост под слънчевите лъчи...а калинката ме сащиса, не бях виждала толкова енергична калинка...:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4127982
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16020
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол