Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2016 20:20 - Орисана
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2234 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
                             image
imageimage
 
  
                 image
 
  image
image
 













image
Когато съм дошла на този свят
В късен час на топла лятна нощ
До мен една орисница добра
Прокраднала се тайно в полунощ
Пожелала да ме види като Птица
И затова дарила ми Криле
Сърцето ми безкрайно да привлича
Необятното, лазурното Небе
Сред Птиците да диря своя Дом
И да се нося в чуден полет
Високо над Земята, мълчешком
С Криле разперени на воля
Облечена във своите Мечти
Да танцувам бурно с ветровете
И с взор към ярките Звезди
Закичена с вълшебно Цвете
Което прави Полета ми лек
Поникнало само от Добротата
Дори и в бури, в студ и пек
Едно остава ми в Душата
Мечтата ми за свят красив
За Хора ведри и честити
За детски смях, добри очи

Хора, не убивайте Мечтите!



            image
 
image

image



image
 
    imageimage image

image



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Веси, как я направи тази прелест.
15.08.2016 14:20
Много красиво се е получило! А на теб ти пожелава да продължаваш да летиш и следваш мечтите си! Усмивки!
цитирай
2. vesever - Мая, благодаря ти :) Намерих п...
15.08.2016 15:17
Мая, благодаря ти :)
Намерих птичета-gif - много отдавна искам да имам пост с прелитащи птици, получи се приятно :)
А музиката отваряш ли, в птичето, към което сочи стрелката :)
цитирай
3. paciencia - Лети, Веси, лети!
15.08.2016 15:39
С птиците и с чудесната музика, която понася, издига в полет...Много харесвам изпълненията на Ричард Клайдерман! Поздравявам те с нещо любимо:
https://www.youtube.com/watch?v=gfsgXJQ0ebU
Много ми хареса стихът ти! Поздрави и лек полет:)
цитирай
4. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=mIsi1yxNQvg
15.08.2016 16:03
Вася, благодаря ти много :)
Клайдерман е ученическата ми любов, а Яни е студентската ми любов :))
Поздравявам те на свой ред с любимо изпълнение на Яни и музикантите му, за мен са тотално разтърсващи!
цитирай
5. krassko - Ще те намразя :)
15.08.2016 23:29
Откакто ми преинсталираха компютъра не мога един клип да сложа в блога, а старите ми клипове са се превърнали в черни правоъгълници. А ти садиш цветенца и пускаш птичета да летят и от всеки храст ти изскачат клипове.
Магии, магии са това :))))))))
цитирай
6. vesever - Хе, Краско! ))))Ми да, защо не, ...
15.08.2016 23:39
Хе, Краско! ))))
Ми да, защо не, защо не!
Искам да има много цветя, птици, пеперуди, красоти всякакви! И занапред, ако съм тук, това ще правя :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4116397
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16020
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол