Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2016 20:20 - Белите ми Маргарити
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2680 Коментари: 12 Гласове:
10

Последна промяна: 18.08.2016 18:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image              image                                           image                                                 image                                         image                                          
  
                                                                                                  image                                                                                                                         

image    image 
 
image 

 
image
 

 

image
                                   
                                                        image               image                                                                                                                                                       





Гласувай:
10



1. blondinkas4uk09 - Все по-красиви стават постингите ти, Веси!
09.08.2016 23:21
Интересна дискусия се е заформила под предишния ти постинг. Предполагам, че Г-н Стар се шегува, защото не мога да си представя, че ако се почувствам авторитет в някоя област (тук викам "сакън" и си плюя в пазвата :))) ), ще ходя из блоговете на хората и ще викам: "Аз съм авторитет, бре ей, слушай и изпълнявай, квото ти казАх." Мисля, че има редица световно признати авторитети, да кажем, например, Харвард Бизнес Скул в областта на бизнеса и много, много други във всякакви сфери, които си публикуват лекции, статии, презентации он лайн и всеки човек има свободен достъп до тях, а те едва ли чакат никой да им благодари за това (ти да видиш). Също странно е, но не съм забелязала от Харвард да ми влизат в блога и да ми викат "Ние сме авторитети и ти казваме, че не си права" и изобщо дреме им на дедовия дали ги чета и дали ги мисля за авторитети. Защо ли?...
цитирай
2. vesever - Привет :)Отдавна ми се искаше ...
09.08.2016 23:35
Привет :)

Отдавна ми се искаше да "раздвижа" постингите си, а не просто да изсипвам фотографиите и клипчетата си...и сега леко взех да "прохождам" в такава посока и ми е много приятно и радостно.
Ако доставям и на някои от вас приятни емоции, двойно се радвам - с един куршум-два заека :)
Благодаря ти :)

цитирай
3. sestra - Интересно
10.08.2016 08:53
и симпатично :) Светъл ден.
цитирай
4. vesever - Благодарско :) И на теб да бъде ...
10.08.2016 09:11
Благодарско :)
И на теб да бъде слънчев Денят!
цитирай
5. krassko - Сега пък маргарити... Намигат :)
10.08.2016 14:11
Това как да го разбираме. Голямо намигане пада.
Това тик ли е или магия? Все забравям, че си магьосница.
И да ти пожелая успешен магически ден :)

А да , сложих една маргаритка на пеперудата за да има къде да каца :)

цитирай
6. vania23 - :)
10.08.2016 14:16
Цветно и красиво е тук :)
Мигащият текст за маргаритките не е за уморени очи като моите, обаче :)
цитирай
7. vesever - Краско :))Този път няма как да ...
10.08.2016 14:29
Краско :))
Този път няма как да минеш без звук, маргаритите ми имат озвучаване, заслужава си да се чуе Адажиото - дори шефката ти може да го хареса ))
Идеята ти е много добра, пеперудата да каца на маргарита.
Може би ще опитам скоро да я осъществя.
А маргаритите ли - маргаритите танцуват. Нищо подозрително няма, освен ако не се намери :)
Благодарско!
цитирай
8. vesever - Ваня, нали знаеш, че имам навика да ...
10.08.2016 14:32
Ваня, нали знаеш, че имам навика да прекалявам, особено когато съм вдъхновена. Ще улегна с времето?
Ха дано, ама надали.
Сега разучавам ефектите и опитвам да приложа максимално...а то не може всичко наведнъж!
Прегръдки :)
цитирай
9. faktifakti - красиво и мигащо:)
10.08.2016 18:08
поздрави
не успявам да пиша дълги коментари
цитирай
10. starforlife - Бло, ЛМ, вземаш отношение по нещо,
10.08.2016 18:12
за което нямаш ни най-малка представа. :)
Неее, не говоря за естетика и други бля-бля, а за това, че не вникваш в "спора" с Веси, който изобщо не е за това, което ти визираш, не води началото си от сега и най-вече тук (блога, постинга).
Да не говорим, че никъде не представям себе си като Авторитет, най-малкото защото не се смятам за такъв! Познаващ правилата, дефинирани от Авторитетите, да, но не и аз самият да се смятам за такъв. Ставаше въпрос за Опит в материята и Усещане за красивото. (да не говорим за еднозначност спрямо околните)
Защото Веси ще ме извинява, но и в настоящия постинг аз специално не виждам красивото.
Адмирирам женската ти солидарност ( отново на Бло, МС, говоря :), но лично за мен и настоящият постинг не е оформен добре естетически.
Да вземем например дори и само факта, че човек (средностатистическия) не може да намали звука веднага и директно от плейъра на Тубата...
После: това зелено около него (поне да създаваше симетрия по хоризонтал и вертикал)... По-добре да се вгради например зелено директно в самия клип на мястото на черното.
Друго: Това дигитализиране до размазване на редовете с текста... Би имало поне малко естетика (отново подчертавам СПОРЕД МЕН), ако ставаше вълнообразно по редове, а не хаотично (защото за 90% от Читателите то е такова).
Въобще... Оценката ми е слаба. ха ха ха

И нито тук, нито под предходния постинг се шегувам.
Защото СПОРЕД МЕН основателната критика е по-добра и по-полезна от празнословни хвалебствия.

А сега ме извинете, но се включих в промеждутъка м/у две мероприятия за РД на малкия ми (голям) син и изчезвам.

ПС: Нищо злостно, Веси, просто изказани впечатления на страничен наблюдател.
Приятелски (и надявам се нахъсващи).
цитирай
11. vesever - Факти, благодаря ти, поздрави и на ...
10.08.2016 19:08
Факти, благодаря ти, поздрави и на теб :)
Аз пък не успявам да чета дълги коментари, така че си супер!

Георги,
ЧРД на Монката, да е жив и здрав!
цитирай
12. blondinkas4uk09 - Aз нямам проблем, г-н Стар,
10.08.2016 21:42
след като и вие нямате, значи всичко е наред.

Все пак ще продължа да вземам отношение по каквото си реша, може пък и вие да вземате отношение по нещо, за което нямате и най-малка представа, кой знае...

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4111635
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16020
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол