Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2018 11:31 - ОТВОРЕНО ПИСМО ДО МИНИСТЪРА НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 11369 Коментари: 5 Гласове:
-7

Последна промяна: 04.01.2018 11:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ДОКОГА РЕФЛЕКСИТЕ НА МВР ЩЕ ЗАМЕСТВАТ ЗАКОНИТЕ И СЪДЕБНИТЕ РЕШЕНИЯ?

ГОСПОДИН МИНИСТЪР,

Днес имаше обявен новогодишен протест пред Министерския съвет. Реших да отида да протестирам и аз. Минавайки покрай кварталния магазин купих тоалетна хартия от най-евтината. 
Пристигайки пред МС разкъсах найлона и замерих МС с рулата тоалетна хартия. Полицаите не искаха да ми позволят това, въпреки че отлично знаят, за правото ми на легитимен протест, който включва и замеряне с домати, яйца, обувки, блажна боя и други неопасни предмети. Това го пише във всички съдебни решения, свързани с протестите ми срещу НС през 2015 г., когато ги замерях с развалени домоти поради отказа на депутатите да вземат незабавни решения за прекратяване на продажба на шофьорски книжки и изпити, вследствие на което се избиват хиляди и раняват и осакатяват десетки хиляди български и чужди граждани. 
Тогава СДВР, системно нарушавайки закона в лицето на сегашния главен секретар/тогава директор на СДВР/ издаваше заповед за ареста ми и повдигане на обвинения по УБДХ и чл. 325 от НК. Показвах вече излезли окончателни решения на съда, че протестът ми е легитимен и не представлява престъпление или административно нарушение. Дори бяха изброени предметите, с които мога да замерям депутати и други лица при протестите ми. В пристъп на рецидивизъм Маринов отново и отново заповядаше да бъда задържан и да ми се повдигнат обвинения и глоби. Държа да ви информирам, че обвиненията срещу мен категорично отпаднаха в съда. Заповедите за задържане паднаха тотално в административния съд, а глобите-в районния. Така се стигна до мои искове за мои морални и материални щети, вследствие на противозаконното ми задържане. Част от делата вече имат окончателни решения и всички са в моя полза. Дори вече получих част от обезщетнията. Озадачава ме, че парите идват от бюджета, а не от нарушителя на законите Младен Маринов. Препоръчвам ви да повдигнете регресивни искове към главния ви секретар, понеже той е виновен за загубата тези пари от бюджета на МВР и е изключително лош прецедент за бъдещето.
Днес полицаите, които бяха на място ми направиха предупредителен протокол, понеже началниците им заповядали да не допускат да замерям МС. Естествено, отказах да го подпиша, понеже грубо нарушава правата ми. Не може МВР да ревизира законите и съдебните решения. Това е противозаконно, противоконституционно и антиевропеска практика, в която продължава да се шири силовият рефлекс и чувството за безнаказаност. 
Това е недопустимо и е редно ръководството на СДВР да бъде незабавно санкционирано по съответния начин предвид личния "принос" на всеки  член на ръководството, взел някакво участие в това безобразие. Преди няколко седмици бяха атакувани протестиращи от съюз "Боец". Без предварително уведомително писмо и без да обяснят мотивите си за това. Странно, но на тях не им беше направен предупредителен протокол.
ГОСПОДИН МИНИСТЪР,
ако откажете да изпълните закона и вътрешните подзаконови нормативни актове ви предупреждавам, че следващата мишена ще бъдете вие!



Гласувай:
7



1. attila - СИК-аджии Управляват Шумкарското МВР !
03.01.2018 18:24
СИК-аджии Управляват Шумкарското МВР !

Младен Маринов е бил ШОФЬОРЧЕ на СИК-аджията Мето Илиенски !

СИК-аджиите Трябва да се ИЗБИВАТ, но не и Преди Семействата им !

В МВР само КОПЕЛДАК !

В ДАНС само КУРВОЛЯК !

ТРЕПИ, МАМИЦАТА ИМ ЕНИЧАРСКА !

МВР е Престъпна Организация, ДАНС е Терористична Клетка !

Престъпниците и Терористите Трябва да се ИЗБИВАТ,но не и Преди да се ИЗБИЯТ Семействата и Роднините им !

КУРВИТЕ-Доносници от ДС,НСС и ДАНС Първо се ИЗНАСИЛВАТ, След Което се УБИВАТ !

КОПЕЛЕТАТА-Престъпници от ЦСБОП, НСБОП и ГДБОП Директно се УБИВАТ !

За Семействата на КУРВИТЕ от ДАНС и КОПЕЛЕТАТА от ГДБОП е ЯСНО: ДО ДЕВЕТО КОЛЯНО !

Не ПРОСТ(о) МИЛИЦИОНЕР, а ПАЗАРДЖИШКИ МИЛИЦИОНЕР !

По-Тъпо ЖИВОТНО от МИЛИЦИОНЕРА това е само ПАЗАРДЖИШКИЯ МИЛИЦИОНЕР !

Ако се Чудиш Кое ГОВЕДО да Убиеш, ТРЕПИ Пазарджишки МИЛИЦИОНЕР и Няма да Сгрешиш !

МЪРША, ИЗРОД, ИЗМЕТ, УТАЙКА, БОКЛУК, ГАД, СУРОГАТ, ДЕГЕНЕРАТ, ПОДЧОВЕК, С ЕДНА ДУМА МИЛИЦИОНЕР, С ДВЕ ДУМИ ПАЗАРДЖИШКИ МИЛИЦИОНЕР.

КАЗАХ !

w-w-w.b-u-l-g-a-r-y-a.g-a/p-o-l-i-c-e.h-t-m-l
цитирай
2. анонимен - Това е главното изискване за един ...
03.01.2018 19:15
Това е главното изискване за един поетически постинг, за да го напомпим.
Да е кенефска поезията.
Имаме строги естетически критерии.
Не помпим всичко.


17:42 - Напомпано от мен.
Напомпано от мен.
Коментарът чака одобрение
Постинг: НЕ СЛАГАЙ НА ДУШАТА КАТИНАР
Автор на постинга: rosiela
цитирай
3. анонимен - тая мацка я изстрелях най горе, яко, а?
03.01.2018 20:33
20:31 - Напомпано от мен.
Напомпано от мен.
Коментарът чака одобрение
Постинг: Когато
Автор на постинга: lorchyto
цитирай
4. bosia - До посраните тролове на КПЛ Бойко Борисов
04.01.2018 11:16
Тези задници, които слагат минусите да отидат да се изкъпят, защото само с тоалетна хартия няма да могат да се избършат.
цитирай
5. kolevdobri - Защо има толкова отрицателни гласове?
13.01.2018 18:40
Да не би цял взвод ченгета по нареждане "отгоре", вкупом са изразили несъгласие, срещу развалените домати, евтината тоалетна хартия и тем подобни оскърбителни предмети, с които целиш властта в десетката?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11737169
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031