Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2022 21:21 - Първомайският ми поздрав
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1016 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 01.05.2022 22:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Да имаш Градина е благодат. Щастие голямо. А освен всичко друго, фитнесът с мотика е незаменим. Първомайски поздрав от мен и градината ми за всички трудолюбиви люде.

image


image


imageimage


image


image




Гласувай:
7



1. truthful - Весе, за поздрава добре. Но с тази ...
01.05.2022 21:51
Весе, за поздрава добре. Но с тази бая заоблена отпред мотика ако си на норма леле мале. С една пила и от вътрешната страна да си я заточиш. Само чеее .... вече на бос крак да знаеш че рискyваш много. Едни галошки ще са ти необходими задължително. Иначе ...?
Така босинка може само за снимка и га одиш на спато и по морето.
Поздрави.
цитирай
2. hloris - Веси,честит празник на труда! :))
01.05.2022 22:11
А аз в първия момент си помислих,че както си я хванала тази мотика,и как я размахваш,все едно искаш да отсечеш нечия глава...ама то родните ни политици това заслужават....по една мотика в главата,та да им се наместят явно разместените мозъчни клетки!

пп...А аз още не съм го започвал този фитнес...утре чакам да дойдат да ми изорат,и да зпочвам да залагам малко по малко както се казва от всичко по-малко! :))
пп.Да беше снимала и малко от цветната ти градинка да ни я покажеш...
насади ли вече доматите?!?
цитирай
3. vesever - Таман остра е колкото за мен моти...
01.05.2022 22:12
Таман остра е колкото за мен мотиката, верно другарче ми е. Миналото лято е точена, чак толкова не я изтъпявам за 1 година.
А обувки в градината - никога! Задължително работя боса и без ръкавици. Досегът със земята е незаменим. Аз и колелото карам боса, дори чак до града. Не знаеш какво невероятно усешане е, ако не си го изпитал.
Пробвай да ходиш бос по трева или пръст, да видиш за какво става дума ))) аз го правя всеки ден. Зимата пък боса в снега. А когато кося е най-интересно, защото тревата оцветява краката ми и после измиването става чак след 2-3 измивания, оцветяването е много силно )))
Та, при мен такива забавления и приключения са постоянни.
Поздрави
цитирай
4. vesever - Тони, благодаря ти, разсмя ме ))...
01.05.2022 22:20
Тони, благодаря ти, разсмя ме ))
Да, реших да гледам "лошо" на снимката, да стане по-забавно.
Цветната градина ще я покажа идната седмица, а доматите как не съм ги показала, май само във фейса ги бях пуснала, още като бяха в оранжерията, преди 2 седмици.
За теб ще добавя снимките в публикацията си, хем да стане по-разнообразна )) Показвам доматите, граха и зелените салатки, те са пораснали най-много и се виждат. Морковите, репичките, арпаджикът, спанакът и зелените подправки са още малки и не стават за снимка. Идната седмица ще слагам и късните домати, Тези са ранните.
Успехи с твоята градина, който има градина, знае колко хубаво е, ако и да е уморително понякога.
Поздрави
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4085789
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол