Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2022 19:19 - Голям майтап )))
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1667 Коментари: 8 Гласове:
10

Последна промяна: 02.04.2022 19:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес влизам в голям магазин за обувки във Варна, където преди повече от месец търсихме обувки за племенницата. Днес исках да потърся сандали без ток за себе си. Преди месец младите момичета от магазина ме изгониха, защото отказах да сложа маска. Днес същите тези момичета, без маски, ме посрещнаха с подканваща усмивка и "Моля, Заповядайте?!"
И вървя из магазина, и разглеждам, и си мисля: Колко ужасно е хората да са с робско съзнание. Жал ми стана за всички тези служители по магазини, офиси, банки и т. н., които поради страх да не ги уволнят покорно спазваха "мерките" и притискаха и хората, а сега, след като спуснаха нови наредби за освобождаване от "мерките", сякаш нищо не е било, отново са в унисон с "наредбите". Каквото и да им кажат, всичко ще изпълняват безропотно.
А колко различно би било, ако биха ползвали здравия си разум и ако биха се обединили срещу безумните мерки. Какво, нима ще ги уволнят всички? Ей, страхът е най-лошият съветник. Както и робското съзнание. Сега ми е интресно, при следващите безумни наредби, дали повече хора ще са си взели поука и ще са разбрали какво се случва, как ги правят на маймуни?! И дали повече хора биха дръзнали да ползват здравия си разум, или ще се повтори масовото обезумяване?! ... А Морето е прекрасно и спокойно и хабер си няма за човешките лудости...

image



Гласувай:
10



1. blog13 - Мене от никъде не са ме гонили. Не съм ...
02.04.2022 19:39
Мене от никъде не са ме гонили. Не съм слагал маска ни един път. В некои случаи, ми казват, че еди къде си, като ида, със сигурност, ще ме върнат щото съм без маска. Аз влизам и никой нищо не ми казва. Просто си влизам.

Ти тия продавачки, сигурна ли си, че са достатъчно любезни? Може би трябва да подадеш оплакване срещу тях за лошо отношение към клиентите. Без да им даваш обяснение, кво що - особено нема да споменаваш, че е било през ковид. Кажи че сега са се държали лошо. Щото те трябва да получават проблеми от клиентите. По тоя начин са между чука и наковалнята. Иначе, не само те са се подчинили - и ти си се подчинила. А на тебе, не ти плащат, да се подчиняваш. Я им създай проблеми!
цитирай
2. vesever - Поначало не обичам да създавам п...
02.04.2022 19:42
Поначало не обичам да създавам проблеми, а гледам да си говоря с хората и да ги карам да се замислят ))
Е. когато съм сама редовно предизвиквам скандали, без да го целя. В банката вече ме знаят, запомнили са ме, че влизам без маска и въпреки, че охраната опитва да ме изгони, аз си влизам и той няма какво реално да направи. По супермаркетите - също.
Но когато съм с близките ми, излизам, за да не ги поставям и тях в неудобно положение.
Поздрави!
цитирай
3. blog13 - Голям майтап, сега се сетих и още нещо
02.04.2022 19:48
И то на морето. Понеже бойкотирам смяната на лични документи на всеки десет години, и си карам със старата лична карта с изтекъл срок от шест седем години. И отивам да работя спасител на Обзор. Там бяха едни тъпаци. Въпреки че шефът беше адвокат. И оня като виде, от колко време си карам с изтекла лична и е много учуден. И ми вика "Как влизаш в банката?"
Никак. Никак не влизам в банката. Майната й на банката - аз правя сметка да я закривам, не да влизам в нея.
И си работех с нея и до тогава, и не ми пукаше че е изтекла. Ако на работодателят му трябват рабонци, ще ме вземе. Ако не му трябват - е, значи не му трябват. Позачуди се малко човекът, погледа и може. Щом иска може.

И сега последователността е - първо ви карат да си сменяте документите през десет години; после ви карат да носите маски; после ви карат да се ваксинирате; после ви карат да се кастрирате - Соломон Паси го каза, а преди него ни казаха, че така правят укро-нацистите с пленниците. Т.е. не е някакъв (Голям майтап) - истина е.
цитирай
4. radostinalassa - Вчера в рейса един побелял човек се утрепа да кашля и хърка.
02.04.2022 19:48
Редно беше да сложи маска като е болен. Може да има охтика. Аз не съм се изследвала нито един път, защото носът не е за тази цел. Но болните трябва да се изолират сами.
цитирай
5. hloris - Веси,при вас може и да върви номера да ходиш без маска,но при нас не е така...
02.04.2022 20:34
последния път,когато ми се караха на тема маска беше преди 2 дни,на 31 март,когато влязох в биллата да видя как стои въпросът с олиото.
Е,мерките са премахнати,но аз ще продължавам да си нося маската,защото когато са починали или са били болни доста твои близки то няма как да не се страхуваш...изобщо в случая всеки трябва да решава сам за себе си...все пак в къщи имам болен човек,когото аз/няма кой друг/ да го пази и най-вече да го гледа...казано е от нашите предци: "покритото мляко котките не го лочат".

Така,че всеки си решава сам за себе си...никой не упреквам,но тук мерките бяха доста силни,и аз ако не носех маска досега да сме умрели от глад...абсурдно бе да влезеш в нашия супермаркет да пазаруваш без маска,а да не говоря като други институции като банки....самата охрана ти пръскаше спрей на ръцете при самото влизане.

Поздрави за така повдигнатата тема,но правилата всеки ги разбира и прилага по различен начин...аз просто съумях на този етап да запазя своето и това на сина ми здраве.
цитирай
6. vesever - Тони, те опитват да ви сплашват, ...
02.04.2022 21:23
Тони, те опитват да ви сплашват, реално нямат законово основание да ви принудят да носите маски.
Ще ти кажа едно за маските. Отворите им се измерват в микрометри, което е 1000 пъти по- голямо от размера на коронавирусите, които се измерват в нанометри
Маските не пазят, разбираш ли, просто ви лъжат грозно и нагло.
Освен това маските вредят, защото спират потока на кислород и събират бактерии, които дишате и така можете да си докарате инфекция.
Има още много за казване, ала ми е трудно да пиша от телефона в момента.
цитирай
7. vesever - Blog13
02.04.2022 21:25
Това за личната карта е интересно, не бих се сетила )))
цитирай
8. vesever - Радостина, болните са едно, ала да ...
02.04.2022 21:26
Радостина, болните са едно, ала да карат и здрави хора да се задушават с маски, си е престъпно...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4065991
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол