Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2022 20:20 - Малка весела историйка
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1651 Коментари: 8 Гласове:
17

Последна промяна: 03.02.2022 21:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
След малкия ценЗОРски фурор при мен, рекох да споделя малка весела историйка за разведряване на настроението. Е, така или иначе знаем, че Истината не може да бъде спряна, дори всички да ни ценЗОРират и бло"кират. Много сме.

Та, веселата историйка. От близо 100 години не бях се появявала по сайтове за запознанства и наскоро ми хрумна идеята да надникна, да видя какви хора се подвизават.

Не е за вярване какви разговори водя. Излиза, че кромидът доста е превзел хората и дори по сайтовете за запознанства много се говори за него. Е, грубо отговарям на 3 от 100 съобщения и досега всички разговори все се въртят около кромида.
Бре, викам си на акъла, какви времена настанаха - кромид, та кромид.

Един юнак изневиделица ми пише, че съм му била изглеждала позната и пита дали съм се била зомбинирала вече. Зяпнах от почуда, а какво се оказа: С този юнак, който е поддръжник на зомбинациите, коментирахме преди време на стената на сестра ми, след което той влезе на моята стена да се заяжда с мои приятели и аз го блокирах. Апропо, трябва да отворя скоба и да отбележа, че с мен приемам да се заяждат, обаче с приятели - не. Та, познал ме, незнайно и изненадващо за мен, зачудих се, защото аз не бих познала човек, когото всъщност не познавам и с когото съм си разменила 2-3 коментара в режим „спор“. Обясних му надве-натри за вредите от зомбинациите в масово зомбинираните държави и разговорът не потръгна. Човекът имаше желание да завържем разговор, ала явно не успя да улучи събеседника.

Втори разговор: човекът каза, че иска да сме приятели, и заговаряйки се, още в първите 
минути гордо ми обяви, че е фен на зомбинациите. И настана една…можете да си представите. Очакваше да откликна на зомбинаторските му пориви, ала го порязах много сериозно,. Дадох му добросъвестно и старателно един куп информация от официални източници, от докладите на здр‘авните власти на масово зомбинирани държави, за хилядите поч‘инали и милионите вече увр‘едени в световен мащаб зомбинирани хора. А, той ми сподели, че е боледувал след зомбинацията, бил и под карантина…

Третият разговор обаче потръгна в другата посока. Покрай разказите за децата, любими занимания и т. н. човекът отсреща ме изненада с изказването, че е старши антизомбинатор и подкрепя Ман‘гъров от самото начало. Е, аз пък се признах за младши антизомбинатор и така се намери приятен разговор. Най-малкото, драго ми е да срещам антизомбинатори винаги и навсякъде. Много сме.

Ето така си седя тази вечер и планирам приключенски уикенд!
   

Легенда, в случай, че някой не се досеща какви са кодовите думи в моята малка весела историйка:

кромид=ковид
зомбиниране=ваксиниране.

Оттам насетне, всичко е ясно )).                    

image



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - Антизомбинатор, е. . . това беше ...
03.02.2022 20:30
Антизомбинатор, е ... това беше върхът.

:)))

цитирай
2. vesever - Заксън, у фейса говорим с кодови ...
03.02.2022 20:34
Заксън, у фейса говорим с кодови думи, заради ценЗОРата, тук в блога няма ценЗОРа, а аз пренесох историята си от фейса )))
цитирай
3. nedovolen - И ти си "зомбирана", ...
04.02.2022 13:32
И ти си "зомбирана", анти-, много дълго бе.
Но от някой очен доктор. Изписва ти очилца, с всеки преглед, по-дебели. А ляка ще го намериш и под снега. Нарича се змийско мляко, още лястовича трева. Цъфти като дойдат лястовиците и спира като отлетят.
Употребата, при изявено желание.
:)))
цитирай
4. vesever - Ники, обади за ляка повече...
04.02.2022 16:35
Ники, обади за ляка повече, как се ползва, за мазане или за пиене?
От 20 години работя на компютър, при това интензивно. Само с 0.75 съм от няколко години, ала не ги вдигам.
може би сега е моментът да споделя, че обмислям да си взема овчици и да се науча да правя сирене. Ала преди това трябва да направя база...не е лошо и с още 2 ръце да се сдобия...)))
цитирай
5. nedovolen - Танкс!
04.02.2022 17:05
Рецептата е от книжка на Мария Требен.
Стръкче змийско мляко, /като се помолиш, че откъсваш и защо го ползваш/се смачква между пръстите и се маже няколко пъти дневно областта над и под клепачите на очите. Може да се вкара малко в ъглите /люти/, не вреди, когато е малко. Трябва да си постоянна няколко месеца. Подробности съм ти изпратил, ще видиш.
Преди години го правих редовно месец и диоптър "отъня".
:)))
цитирай
6. nedovolen - ПС
04.02.2022 17:13
За овчици добре, още по-добре козици. Може и мешено.
Глей само вместо с две ръчици, от горните канали,да не няква стоножка.
:)))
цитирай
7. vesever - Ще го пробвам змийското мляко. В ...
04.02.2022 20:02
Ще го пробвам змийското мляко. В наше село има минерална вода, лечебна, трябва да се мига в чаша а вода и помага, казват старите хора.
Само за стоножката не разбрах )))
цитирай
8. zax - Само да попитам. Има ли селска пр...
06.02.2022 20:14
Само да попитам. Има ли селска програма финансирана от европейска програма ... за змийски надой, и лек за ечемик с "еко" стикер.
;)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044359
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол