Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2021 20:20 - Сякаш бе вчера...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 850 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Коледната елха на площада в наше село. Когато дойдохме, преди близо 20 години, тази елха беше по-малка от мен на ръст, а сега е внушителна!
Помня първата Коледа на село. Дъщеря ми бе на 2 годинки, возех я с шейната, снегът беше много сериозен в онези години. Правех си тунел през снега в градината, за да стигам до дърветата и да събарям снега от клоните, та да ги не счупи.
Имаше коледно празненство на площада, чухме звуците и слязохме с Дъщеря ми, опакована в розовото космонавтче, подарък от баба й. Приближихме се до празнуващите, Дядо Коледа /дядо Гошо дегизиран/ раздаваше подаръци на всяко дете - пакет с плодове и шоколадчета. Ние с Дъщеря ми стояхме настрани, като новодомци още не познавахме почти никого. Дядо Коледа ни забеляза и ни извика, за да даде подарък и на моята Дъщеря.
А снегът валеше на едри снежинки, беше едно спокойно и идилично и по детски весело и безгрижно - сякаш бе вчера.
Вярвам, че за всеки, който носи хармонията и уюта в Душата си, както и детската радост и живец, през времето те остават като една здрава нишка, която се вплита в битието ни и остава с трайност и сила, за да ни държи в трудните моменти.
Сега ни натрапиха тежки времена, ала аз вярвам, че ще се съхраним, както сме успявали винаги досега, откакто я има България! Пожелавам за всички да имаме хубави празници и не само по празниците, а винаги да творим Доброто и Красивото на Земята!

image


image



Гласувай:
10



1. elenkokoschkov - ВРЕМЕТО ЛЕТИ!
07.12.2021 20:58
ПОЗДРАВИ!
цитирай
2. vesever - Лети, наистина ))) Поздрави и на ...
07.12.2021 21:44
Лети, наистина )))
Поздрави и на теб!
цитирай
3. lexparsy - Всеки пази Семена от Спомени на Битието си..., хвърлени по Пътя...
07.12.2021 22:38
Ако птици са ги изкълвали,
тях ще пита, на езика техен...
Ако пак са си са там покълнали,
За Път попитай ги, все още Верен..

Спонтанно ми спомни фразата че, "Вчера е забравеното Утре.."
Хе.. пак спонтанно се сетих да те поздравя песента на Beatles.. Yestrday...
Абе намери си я, че ме мързи търсенето и си я изпей с китарата... ( Ако някоя страна не е протестирала да се скъса..)
Лекс







цитирай
4. vesever - Хе, Лекси, така е. А ако човек пог...
07.12.2021 22:46
Хе, Лекси, така е.
А ако човек погледне и по-глобално, времето не съществува извън нас...
Струна скъсана в действителност имам, при едно настройване на китарата я скъсах неволно. Чакам един Приятел музикант от село да дойде да ми я смени и да ми настрои и китарата, щото сама не успявам все още ))
цитирай
5. nedovolen - Вашата е голяма
08.12.2021 08:00
Преди 20г засадихме с един съсед две борчета в детската градина до нас. Като вчера беше. Между други дървета. Сега са 5-6м високи. Държахме да са до входната врата. На открито щяха да са по-високи. След време нас няма да ни има, за разлика от борчетата.
Тази Коледа дядо Мраз нямало да идва. Не щял да се боцка и проблем със сертификата.
Една измама по-малко за децата.
:)))
цитирай
6. vesever - Ники, аз и в градинката ..
08.12.2021 09:38
Ники, аз и в градинката си съм посадила бор, беше педя висок, а сега е към 4 метра. Украсяваме го с децата за Коледа, скоро ще покажа. Слагаме стълба и вече едва се стига върхът му...
За дядо мраз не зная, ала Снежанка ще дойде много скоро, този уикенд я очаквам. И на вас ще я покажа. Тя понеже си живее диво и щастливо, не й трябват ни сертификати , ни ваксини, ни дяволи.
Просто обича да се забавлява и вас да прави съпричастни, както всяка година досега в блога )))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4086138
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол