Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2021 19:19 - Скандалджийка!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1690 Коментари: 14 Гласове:
14

Последна промяна: 11.11.2021 20:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  По принцип съм мирен и кротък човек. Напоследък, обаче, все по-често почвам да нарушавам този принцип. Днес влизам в банката, налагаше се да взема един документ. Охраната, 2-метров мъж, доста внушително изглеждащ, а аз пред него като мравчица, ми прави знак с ръка да си сложа маска. Аз му правя реципрочно знак с ръка „Не!!!“. Приближава до мен и опитва да осъществи вербален контакт.
-Къде Ви е маската?
-Не нося маска!
-Така не може да влезете!
- Ама и Вие не носите - маската е под носа Ви, а трябва да се носи ето така! – позволих си да му репликирам и да му посоча с ръка как маската трябва да бъде над носа. Смотолеви нещо, само за миг смутен, търсейки как да излезе от положение, след което се окопити и ми посочи вратата с ръка. Очевидно не си пада много по вербалния контакт. А на мен ми дай да говоря – надълго и нашироко обяснявам!
Та, понеже документът ми бе нужен, просто трябваше да вляза. И взех, че влязох, игнорирайки охраната. Допуснах, че може да ме хване и да ме изхвърли, ала не го направи, остана на мястото си.
Влизайки при момичетата на гишетата, те с възмущение ме гледаха, а техните маски също бяха под носовете. Обясних какво ми трябва. Жената, която ме обслужваше, каза, че щяла да ми даде маска. Отказах, обяснявайки, че при никакви обстоятелства не слагам маска и ако трябва, да извикат властите, да ме глобят. Питаха ме леко изненадани защо отказвам да нося маска. Явно по подразбиране се очаква всеки покорно да си нахлузва маската и всичко да минава мирно и кротко.
- Защото отказвам да ме правят на маймуна. И вие не би трябвало да приемате да ви правят на маймуни! – казах им го директно и в прав текст.
И трите банкерки на гишетата, вперили погледи в мен, останаха шокирани - усетих, че подобно нещо явно не им се бе случвало и не знаеха как да реагират. Едната промърмори под носа си леко подразнена и същевременно плахо, как въобще охраната ме е пуснал.
- Аз съм виновна,– отговорих – влязох без негово разрешение!
След като жената извади документа, който ми трябва, ми заяви, че пак ще трябва да дойда, защото ми изтича срокът на дебитната карта и трябва да я подновят. Но да съм си носела маска другият път. Аз реших да използвам случая накратко да й споделя, че тези маски не пазят, защото корона вирусите са 1000 пъти по-малки от отворите на маските. От което обяснение може би нямаше нужда, ала аз обичам да си говоря с хората и да ги провокирам да мислят...
- Благодаря и извинявайте! - обърнах се с усмивка към охраната на излизане.
Той стоеше стрОен / и строЕн/ до вратата, а маската - нахлупена почти до очите му. Инак, симпатичен мъж! И така, до края на месеца пак ще ги посетя. Без маска, много ясно!
И се прибирам и си пия чая и си мисля, в какво глупаво положение са поставени хората! Безумни заповеди, страх, подчинение, робско съзнание, апатия - всичко това убива всяка една личност и всяко едно общество! Другият път ще им го кажа. Даже реч ще си подготвя )) Шегувам се за речта, всичко идва на момента и спонтанно, според случая.
   

Опс, забравих поздрава!
Любим изпълнител и композитор - Хаваши. You Can"t Stop Us!  Насладете се и лека вечер! 





Гласувай:
15



1. anetta - За съжаление, Веси..
11.11.2021 21:22
ще пострадат други хора, а не тези, които трябва. Самите работодатели гледат на камерите и глобяват служителите, ако са обслужили човек без маска. Гадното е, че не можеш да риташ срещу обществото, защото то ще те изхвърли..а в такава зависимост са ни вкарали, че е трудно да се оцелява извън него. Абе капана е щракнал отдавна и то без да усетим. Преди много се бунтувах, роптаех..сега съм непонятно кротка, но осъзнах, че това е напразно пилеене на енергия. Или си в системата и спазваш нормите и..или извън нея..ама са направили така,че трудно да оцелееш.
А иначе явно гвева ми е плашещ и гледам лошо..: )))защото вчера се сдавихме набързо с един циганин, бабаитчето на квартала..ама да видиш днес какъв е кротичък и дума не обелва... а на мен така супер ми изнася.. а дори и тон не съм повишила..: ))) но с имам едно на ум де..тези са отмъстителни..
Прекрасна вечер..
и това ще мине..малко търпение само..: )
цитирай
2. vesever - Ан, по учрежденияат самите служ...
11.11.2021 21:34
Ан, по учрежденияат самите служители са без маски /само проформа, под носа, което не е носене на маска/. Което значи, че самите тях би трябвало да глобят. Никой не ги е глобил, така и нас няма да глобят, всичко е само за сплашване, а носенето на маски е незаконно. Де факто и де юре не могат нищо да ни направят. Глобите за неносене на маски падат в съда.
Хората не си знаят правата и се покоряват, а това е лошото в случая, защото така позволяват да издевателстват над тях.
цитирай
3. anetta - : )
11.11.2021 21:49
Ти май не разбра, какво ти писах. Самите работодатели, издават нареждане, че хората без маски не трябва да бъдат обслужвани. Ако ги видят на камерата, че са обслужили такъв човек им налагат глоба. Нареждане от тях е. Ако не го спазваш, вратата е отворена и си навън. Дори не се стига до съд. А нали се сещаш, че дори и да падат тези наказания в съда, ти трябва да заведеш дело. Ама вътрешно фирмено наказание, няма как да падне..
Гадовете, за да имат повече контрол, посегнаха на малките единици за контрол.. фирмите!...
цитирай
4. truthful - Корона вирусите може и да са 1000 ...
11.11.2021 21:54
Корона вирусите може и да са 1000 пъти по-малки от отворите на маските, но реално ще им се наложи да ги "улучат и с подходяща скорост и траектория" и чак тогава да минат. Ама има и "закон за гравитацията".... така че може да не стане работата с преминаването.
Но ... от все повече и повече места се вижда и чува, че Корона вирус не е ИЗОЛИРАН. Даже викат в съда министрите на здравето - 9-тата държава била Испания и отговорът бил: "Няма доказателства". Наш Стойчо кога ще го викнем?
цитирай
5. vesever - Да, Ан, пропуснала съм, че имаш предвид ...
11.11.2021 21:55
Да, Ан, пропуснала съм, че имаш предвид работодателите. Малко се поизморих днес )))
Обаче и работодателите могат да бъдат съдени за такива заповеди, защото са незаконни!
Да, съд е нужен, ала няма друг начин! Отеготяващо е, но само така можем да надвием. Служителите са предимно с робско съзнание, да не загубят работата си, и това е сериозен проблем, защото от страх търпят издевателства /вкл. за ваксините/.
Просто няма закон, на базата на който работодателите да имат право да издадат наредби било за маски, било за ваксини и т. н.
Самата наредба за носене на маски е нищожна, защото е в противовес и основните ни закони и конституцията.
Работодателите, които издевателстват, са наясно, че служителите ще се покоряват. А я си представи, че служителите масово се вдигнат, как хубаво ще осъдят работодателите!
Интересното е, че законът е на наша страна, но хората не го знаят и ги е страх да се опълчат.
цитирай
6. vesever - truthful ))
11.11.2021 21:58
Да, много точно си го описал.
Отвсякъде почват да идват разкрития, е, нашите винаги са последни...
Получи се документ от министерстовото, вследствие на запитване от политици, в който се казва, че нямало изолиране на ковид, което да е осъществено за диагностициране, а само за експеримент. Ккаквото и да значи това ))
Но е факт, че никъде, в нито една лаборатория в света не е изолиран ковид. Голям фантом ше дойде. )))
цитирай
7. anetta - : )
11.11.2021 23:09
Знаеш ли, Веси, идеята и идеологията са прекрасни неща, ама само на думи. Маските. Помниш ли, когато ни задължиха за първи път, колко бабаит адвокати наскачаха..съзираха ужким конституционния съд да отмени нареждането..и т.н. и т.н. Само, че това било извънредна ситуация, заради пандемия, а в извънредните или фосмажорни обстоятелства..т.е. временни, важат всякакви нареждания и не били противоконституционни.
"А я си представи, че служителите масово се вдигнат, как хубаво ще осъдят работодателите!"...дали?! : ) Ама преди това ще останат без работа..съдът ще ги мотка 5-10 години, а през това време?! Ти май наистина не осъзнаваш въжетата и веригите, с които сме вързани.. Аз ги осъзнах преди години и се опитвам от лимона, да си направя лимонада..: )))
Казала съм, че от мен банка един лев няма да види. Има сейфове, има инвестиции, но пари на банка не оставям. И кредити не искам. Здравеопазване. Не искам да плащам здравни вноски..разрових се да видя какви са ми другите варианти.. Има болници и лекари, които приемат застраховката, като начин на плащане. Не ми остана време да направя пълно проучване, но ще го направя, сега просто работодателя ми я плаща..но ще си направя и застраховка. Отказвам ваксина. Ако ме задължат, напускам работа, ще се занимавам със собствен бизнес, доста неща умея..
Това е моят начин за борба..: )
Не е до страх, до разум е..не може да риташ срещу властта..ще те смачка без да и мигне окото..за тях сме ЕГН-та, цифрички и бройка. Но пък можеш да си промениш изборите. Я си помисли какво ще стане с властта и системата, ако хората си изтеглят парите от банките...;)
Наскоро четох някакъв, как българина забогатявал..спестяванията на домакинствата се увеличавали...смях! Увеличават се цифричките..нищо друго. А властта и банките в момента са в симбиоза.
цитирай
8. panazea - Мила Весе ,
11.11.2021 23:56
Отдавна вече на никого нищо не искам да обяснявам и
не искам да ме разбират.
Миналата година на два пъти влезнах с несложена маска в една бензиностанция и един магазин и продавачките едни млади и нафукани с такъв тон ми говореха , само дето не ме изгониха. И на тези дето нямат никакво възпитание да им приказвам за етика и морал?
Живяла съм сред толкова възпитани и мили хора , че съм забравила каква е реалността. Цял живот съм била като в оазис . Чувствам се благословена , че Господ ме е срещал само с добри и мили хора !
Дано и ти да срещаш само мили хора !
Тони
цитирай
9. nedovolen - Аз минах по този параграф. Трябваше ...
12.11.2021 07:36
Аз минах по този параграф. Трябваше ми извлечение, колко ми е пенсийка, че с тези надбавки, отбивки, се омотах. Пазачът, видимо по-млад и як, 50г милиционер-пенсионер, вербалния контакт бе ясен. Хванах го за посредник и служителката ми изнесе документа вън.
:)))
цитирай
10. vesever - Ан, точно защото хората се боят да не ...
12.11.2021 18:12
Ан, точно защото хората се боят да не останат без работа, затова си кротуват и търпят издевателства.
А властта може да бъде преборена, ако сме критична маса хора.
Във Франция наорда помете полицията. Буквално ги пометоха, Не само във Франция, на места хората почват да се опълчват срещу властите. Повече сме и можем да ги пометем, но хората ги е страх.
Рано или късно, когато издевателствата станат непоносими, ще се вдигнат повече хора и има шанс да преобърнем събитията.
цитирай
11. vesever - Тони, благодаря за милото пожел...
12.11.2021 18:24
Тони, благодаря за милото пожелание.
И аз гледам да се обграждам с мили хора, а когато се появяват немили, ги дистанцирам, ))
Поздрави!
цитирай
12. vesever - Ники, супер, бил си дипломатичен, а ...
12.11.2021 18:25
Ники, супер, бил си дипломатичен, а аз не им цепих басма, влязох безцеремонно )))
цитирай
13. anetta - Властта да бъде преборена?!..как?
13.11.2021 09:24
vesever написа:
Ан, точно защото хората се боят да не останат без работа, затова си кротуват и търпят издевателства.
А властта може да бъде преборена, ако сме критична маса хора.
Във Франция наорда помете полицията. Буквално ги пометоха, Не само във Франция, на места хората почват да се опълчват срещу властите. Повече сме и можем да ги пометем, но хората ги е страх.
Рано или късно, когато издевателствата станат непоносими, ще се вдигнат повече хора и има шанс да преобърнем събитията.

Вдигането на народа не е такъв проблем...проблема е, че не това е начина. Който и да дойде на власт се проваля, защо?! Защото системата е такава. Властта е под чатала на ЕС, Русия..на много фактори и факторчета. Ако се изолираме, пак не е вариант, защото ще ни смачкат. Добре, вдигаме се сваляме Радев..или който и да е..постигаме нашето, обаче за тази неподчиненост ни очакват глоби, наказания..кой ще ги плаща?! Пак ние.
Разбираш ли, че сме бръмка във веригата и няма мърдане.. Мен това ме плаши.
Който и да застане на власт, е провален още преди заставането му.. Глобализацията води до безгласна буква на управниците. Европа ни дава хартийки..т.е. пари, но ни взима суверенитета ..а ако не е Европа, ще е Русия..
а и друго..защо трябва да се бия с полицаите, да ги помитам, като те са едни от нас. Те изпълняват заповеди, това им е работата, а заповедта идва даже не от нашите министри..а отвън.
цитирай
14. vesever - Ан, властта винаги е била събаряна ...
13.11.2021 11:06
Ан, властта винаги е била събаряна чрез революции....
но наистина, трябва да има кой адекватен да дойде на мястото на неадекватните...
не знам има ли кой, или всички са в "кюпа"...
Моля се рано или късно да се появят адекватни хора, които да могат да изведат България в правилната посока...
Дай Боже!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4063371
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол