Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2021 18:18 - Градинарка, Сър!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3803 Коментари: 10 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Както някога, във старо време, 
в блога правех вечни веселби,
всеки от доброто ми да вземе -  
Поздрав за приятелите ми добри!

Градинарката ще ви покажа днес, 
на брега на Янтрата ми, във градина, 
с тиха красота, дори с финес
поработих аз и пак денят отмина...

Ето моя инструмент сега,  
тук показвам го за всички - 
с него вадих аз лука, 
с песен, като пойна птичка )))

image

Тук пабиръка от лук
всеки може да го види, 
той расте, дори на пук
на сушата, и на бедите!


image

Таз градинка я обичам, 
с радост я прекопвам и садя, 
все към Янтрата ми тичам, 
все към моята добра Мечта...

image


image

Тук идилията все ме връща
носена от моята Янтра, 
аз в Душата си я пак прегръщам,
Част от мен е, моя мантра!

image

Толкова от мен, сега желая
на Приятелите само добрини!
Нека на Земята върнем Рая,
нека да творим щастливи, чисти Дни!

                                   image





Гласувай:
14



1. wonder - И аз живея до река и знам колко въл...
30.10.2021 18:49
И аз живея до река и знам колко вълшебна е енергията и звука на водата. Ако любовта е най-важното нещо за душата, водата е най-важното нещо за тялото.
цитирай
2. vesever - Дела, привет! аз живея в горната ...
30.10.2021 19:09
Дела, привет!
аз живея в горната част на селото, а до Янтрата ми стигам за 3 мин. с колелото ))
Тази градинка е на моя възрастна приятелка, обработваме я от години, помагам й.
Тя иска да направя къщичка там, има място и за къщичка, и за градинка. След някоя година мога да се захвана да направя къщичка.
Представям си я със слънчева веранда, гледаща към Янтра...това е една мечта, която бих искала да осъществя и може би ще успея...
Поздрави!
цитирай
3. nebonebo - Дивна градинарка! <3
30.10.2021 20:16
...наистина е идилия... Живей, работи, танцувай и се усмихвай на воля, мило момиче!
Топла прегръдка от мен, Вес! <3
цитирай
4. vesever - Марги, благодаря! Нека има ус...
30.10.2021 20:23
Марги, благодаря!
Нека има усмивки и щастливи мигове за всички ни!
Аз ги създавам тези мигове постоянно, имам много предпоставки - реката, гората, градинката, полята...малкият ми Рай!
Лека вечер и прегръдки!
цитирай
5. barin - Остана ли нещо за обиране, Веси. При ...
30.10.2021 21:17
Остана ли нещо за обиране, Веси. При мен още зеленчуци има на лозето, но вече е изкопано.
Поздрави!
цитирай
6. vesever - Иване, привет! Лукът беше пос...
30.10.2021 21:19
Иване, привет!
Лукът беше последен. Сега и на мен ми предстои прекопаване. Идната седмица, ако не завали, грабвам лизгара, както му казват в този край. В моя край е кюрек, а на книжовен език е права лопата....
Поздрави и успехи!
цитирай
7. nedovolen - Пискин си Весе! Не знам как е на кн...
31.10.2021 08:11
Пискин си Весе! Не знам как е на книжовен, възприемам го като пич.
Щото има много пичове в панталони, на които ще подхожда наставката ка.
:)))
цитирай
8. vesever - Ники, имаш навика да ме нахилваш на ...
31.10.2021 10:08
Ники, имаш навика да ме нахилваш на ранина. Така де, в неделя спя до късно )))
Благодарско!
цитирай
9. nedovolen - Благодарското е взаимно. Извин...
31.10.2021 11:17
Благодарското е взаимно. Извинявай, ако съм те разбудил.
Днес съм в пълна хармония. Сменям лятното питие със зимно. Други сменят часа.
Аз се ориентирам по кокошките лете и зиме.
А на лука най-полезното е това, което изхвърлят хората. Но като чай.
:)))
цитирай
10. vesever - Да, и аз опитвам да релаксирам днес, ...
31.10.2021 14:11
Да, и аз опитвам да релаксирам днес, мързеливите недели са хубаво нещо...
А чай от лук не съм опитвала, сигурно имаш предвид обелките, ще пробвам. Обожавам всякакви чайове през зимата...
Инак от други напитки не разбирам много, имам предвид алкохолните, )))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4090725
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол