Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2021 20:20 - На печелившите, честито!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1678 Коментари: 8 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 От американския Център за Контрол и Превенция на Болестите обявиха: Някои хора с компрометирана имунна система могат да получат 4-та до"за. Не било изискуемо за цялото население.
Да де, то така се почва. Сега да видим кога ще обявят за наложителна 4-та до"за за цялото население ))) На печелившите, честито! Вече наистина да се чуди човек, да се смее ли, да плаче ли!!!
И другото, за което се чудя, е докога ще трае овчедушието на лековерните и манипулируеми хора!

image



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stiraks - https://c.radikal.ru/c37/2110/d2/a89c9802709a.png
28.10.2021 20:59
:)))
цитирай
2. vesever - Алекс, това е много точно. . уви. ...
28.10.2021 21:04
Алекс, това е много точно ..уви.
Тъкмо във фейса приятели ми пишат, че ваксинираните стават като наркомани, зависими от дозите си...и споделят лични наблюдения за свои познати ваксинирани...
А в Търново съобщиха за няколко ваксинирани, които са получили сериозни психически проблеми. Един искал да бутне децата си от терасата, другата, която била мед. сестра., също полудяла.
В САЩ много хора още в началото на годината докладваха за психически проблеми след ваксинация....
И всичко това е като сценарий на откачен филм... ((
цитирай
3. nedovolen - Едно куче, като подуши дупето на ...
29.10.2021 09:03
Едно куче, като подуши дупето на друго куче, научава повече неща от човек, слушащ новините по телевозора.
:)))
цитирай
4. vesever - Ахаха, Ники, нахили ме ))) Много ...
29.10.2021 09:17
Ахаха, Ники, нахили ме )))
Много вярно. ))
цитирай
5. nedovolen - Веси, аз не се хиля :) над теле зри...
29.10.2021 14:44
Веси, аз не се хиля :) над теле зрителите/не мога да поставя ударението/.
Вчера говорих с един приятел. Негова позната, баща й бил на легло в болница от ковид. Пред фатал. Намерила достъп до него и два дни му давала по 2-3 капки в чаша вода хлорен диоксид. Съвзел се.

Това доктори няма да го кажат, щото ще им отпаднат пътеките.
Аз има още да ти кажа и изпратя, но сменях телефон и номера ти пропаднал.
Не е беда.
:)))
цитирай
6. vesever - Прав си, че не е за смях. . . трагично е ...
29.10.2021 15:35
Прав си, че не е за смях...трагично е всъщност.
Ето за това говоря и аз от маса време, и то защото редица лекари, които лекуват адекватно, настояват за адекватно лечение на ковид болните, което в болниците не предлагат и уморяват зорлем хората.
Да, докторите няма да го кажат, те спазват протоколите за лечение от СЗО и си вземат паричките, а съвестта къде остава, е въпрос с повишена трудност...
Замислям една публикация с някои такива данни, ала време не остава, ако можех да имам 4 или 6 ръце, щеше да е супер, и също денонощието да имаше поне 30 часа, щях да съм щастлива, щях да успявам с всички задачки )))
Телефона ше ти го пратя довечера, да напредна с фурора )))
цитирай
7. nedovolen - Танкс!Да ти изпратя и двете ръце, ...
29.10.2021 15:44
Танкс!
Да ти изпратя и двете ръце, без туй са леви. Може да ги впрегнеш.
За това, което казваш, така. Но множество доктори се подписват на ведомост. Други не, ама и те така. Някои са различни.
Заяц сказал, а мне все равно.
:)))
цитирай
8. vesever - Е, ръцете все са от полза, аз пък и с ...
29.10.2021 18:21
Е, ръцете все са от полза, аз пък и с двете работя, с двете пиша - на български с дясната, на чужди езици - с лявата )) При мен винаги е весело ))
Но виж, при докторите, никак не е...
Гледах ужасен репортаж с наша докторка, която папагалски обяснява как ваксините били единственият начин за спиране на пандемията...
Откога така, си мисля аз?
Кога е било това в медицината, вместо да лекуват болните, да инжектират здравите с експериментални препарати....лудостта е пълна...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4088510
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол