Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2019 20:20 - Преди да дойде Зимата....
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1302 Коментари: 8 Гласове:
16

Последна промяна: 03.11.2019 21:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Малка колекция от Красоти...
От морски и планински широти...

С порасналото ми и хубаво момиче
Две горски феи сме - ефирни и обични..))

image

С любимите ми патета поплувах, 
на красотата им се полюбувах...

image

Все още става и за плаж, и за море...
Прохладно е, ала на мен ми е добре ))

image

Есента за себе си не спира да напомня, 
Носталгичен, топъл, нежен спомен...

image


image

За мене мостът е символ на вяра и надежда - 
За щастливо бъдеще и благослов  - копнежи...

image




Гласувай:
17



1. troia - Веси,
03.11.2019 20:39
да не би да си се топнала в морето?!:)) Брррр, направо ми стана студено.:)
И да ми плащат- не влизам във водата. Вече съм с дебело яке.
Имаш красива дъщеричка, но ти си го знаеш.:)
Приятна вечер!
цитирай
2. vesever - Кати, благодаря ти, наистина ми е ...
03.11.2019 21:05
Кати, благодаря ти, наистина ми е много красива!

Че как, ако аз не се топна в морето, кой )))
Днес по потниче се разхождах, много беше топло. Зимното яке ме чака в гардероба, но рано или късно и аз ще го извадя... )))
Прегръдки!
цитирай
3. hloris - :))
03.11.2019 21:51
Красиви момичета сред красива природа,
която е притаила дъх в очакване на зимата!
И аз настръхнах,когато те видях в морето,
колко са градусите на водата?
Голяма закалка му правиш за зимата определено,
и си личи,че ходиш на фитнес....ефектът е ....изумителен!

пп.Голяма чаровница е дъщеря ти,Веси,
копие на майка си!
Сърдечни поздрави и на двете! :)
цитирай
4. vesever - Тони, благодаря ти ))Сладурка ми ...
03.11.2019 22:03
Тони, благодаря ти ))
Сладурка ми е, и тя като майка си полиглот ще става
- учи японски ))
След време може да ни видите на фотографии в Япония с кимона )))
Ала учението първо...

Водата е студена, но е приятно, прекрасно е! Веднъж натопиш ли се, за секунди се стопляш с плуване и е несравнимо!
Ами, фитнес, какво да ти кажа, реално не ходя на фитнес, но много се движа с кракомобила...
А от утре почвам да си прекопавам градинката, малко закъснях тази година, но времето е на моя страна, още е топло ))
И луковици ще си садя - лалета, нарциси, зюмбюли - за идната пролет да подготвя цялата градина.
Сигурна съм, че и твоята градинка е тип-топ вече...
Прегръдки на Теди и Мърчо!
цитирай
5. lexparsy - Прекрасни есенни снимки на морето, ...
03.11.2019 22:53
Прекрасни есенни снимки на морето, красивата му есен и двете ви русалки с дъщеря ти!
На тръпрнещите от студ събеседнички ще свидетелствам че Веси си поръчва и времето и температурата...:-))) Аз се убедих преди две години още когато след ужасен дъждовен ден (на 3 декември) грейна слънце (18 гр.) и плуваше с лебедите и гларусите... И луда чайка участва, а публиката се чудеше кат‘ Вас :-)))
Права си Веси, че водата прегръща комфортно тялото, когато я здрависаш правилно :-)
Вярвам че си поздравила лебедите от името на приятели!
Лекс
цитирай
6. vesever - Лекси, благодарско! Ами така е, ...
04.11.2019 09:30
Лекси, благодарско!
Ами така е, досега не се е случило да не ме чуят отгоре, за поръчките ми ))
А най-смешно беше на Джулая миналото лято, когато във Варна даваха цяла седмица проливен дъжд, обаче когато стъпих на Варненска земя, пекна слънце. А още по-смешно беше когато в края на седмицата си тръгвах, докато чакам рейса, заваля...
Та, изместих цялата първоначална прогноза с времето на престоя си.
Супер се забавлявам, знаеш ))
Поздравих лебедите, разбира се, много ме изненадаха, толкова рано сякаш не бяха идвали други години...
Хареса ми това със здрависването на водата - точно така се чувствам, като влизам да си плувам, и чак се сливам с нея - разкошно е!
Поздрави и от мен.
цитирай
7. vania23 - Радвам се,
11.11.2019 07:59
че при теб забавлението и приключенията никога не свършват :) Прекрасни снимки на щастливи моменти!
цитирай
8. vesever - Ванче, така си е, винаги търся да ...
11.11.2019 11:05
Ванче, така си е, винаги търся да създавам забавления и приключения )))
Благодаря ти, само добрини да те спохождат!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044202
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол