Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2019 20:20 - Честит Юли!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1746 Коментари: 9 Гласове:
16

Последна промяна: 02.07.2019 13:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Намери си Нептун русалка,
Макар все още много малка...
Ще трябва като него да порасне,
Да може тя на ръста му да пасне!




image

Забавно лято!


 image


image



Гласувай:
16



1. krassko - Къде го намери този великан?
01.07.2019 20:51
И кога успя да стигнеш до морето?
цитирай
2. vesever - Краси, като жив е Нептун, намира се в ...
01.07.2019 21:10
Краси, като жив е Нептун, намира се в КК Константин и Елена. Много се забавлявах и малко стихче весело намислих , но от телефона трудно пиша))
Весело да ти е лятото !
цитирай
3. valdor1355 - Ооооо, на ръст е добър, но е късокос, ...
02.07.2019 01:23
Ооооо, на ръст е добър, но е късокос, с много къса брада и без рибя опашка. И малко е слаб за Нептун. :-о :))))))) Ако не е тръзъбецът да подскаже.... Кой ли е извратеният му скулптор? ;))))))
Офффф, ще отида да го видя! Реших. :)))))))) След това ще мрънкам. :))))))
Поздрави, Веси. :)
цитирай
4. vesever - Скарлет, що, добре сложен е, мус...
02.07.2019 07:31
Скарлет, що, добре сложен е, мускулест и с много строги очи. Непременно ела да го видиш . Да , няма брада, ала аз и без друго не харесвам мъже с брада ))))
Поздрави и от мен!
цитирай
5. vesever - П. П. добавих и стихчето от вчера, ...
02.07.2019 08:49
П.П. добавих и стихчето от вчера, нека всеки има много забавни мигове това лято)))
цитирай
6. hloris - :))
02.07.2019 09:04
Я,каква прекрасна двойка...
Нептун и една мъничка девойка!
Закрила той и своята предлага,
а тя защо ли го отряза?
Нептун е богът на морето,
русалката с дързост я плени
и с фотоси тя мигът
побърза да го запечати
и силно нас да впечатли!

Хубаво лято,Веси,все така да ти е морско!
И незабравими изживявания това лято
с морето,Нептун,...и още нещо!;)))
цитирай
7. vesever - Тони ))) зная си, че трябва да ...
02.07.2019 10:05
Тони ))) зная си, че трябва да порасна
За да стана още по-прекрасна
Ала нещо ми се не расте
Остава ми се все дете
Обичам вечно да се забавлявам
Усмивки много да дарявам
Желая всекиму аз от сърце
На живота да се радва кат' дете)))
А Нептун когато нощем оживее
Ще плавам с него, двама ще дивеем )))
Благодаря ти за милото стихче !
цитирай
8. wonder - https://www.youtube.com/watch?v=AJnmHNRywX0
02.07.2019 13:47
Много красив Нептун до синеоката русалка-фея. ;)))
Прегърни Черното море от мен дакато аз джапам в Йонийско!

https://www.youtube/watch?v=AJnmHNRywX0
цитирай
9. vesever - Дела, благодаря ти за клипа, и аз ...
02.07.2019 21:22
Дела, благодаря ти за клипа, и аз обичам такива, романтични ))
Прегръщам го морето ни, днес много се смяхме, защото исках близките ми да ме снимат с вълните и когато седнах на един камък, в който вълните се разбиват силно, се надявах да се получи снимка с голяма разбиваща се вълна зад мен, но те взеха, че утихнаха, докато седях и ги чаках, а когато станах, пак се разбушуваха.
И се майтапехме, че съм повелителката на морските вълни - видят ли ме, стихват )))
Поздрави от мен и морето за теб и морето )))
цитирай
10. lexparsy - Честит да и на тебе Юли и на морето до ...
02.07.2019 22:26
Честит да и на тебе Юли и на морето до което си се завидно си се добрала, за да споделиш :-)
Само ме притеснява тоз Нептун, пък ми е жал за него, как ша си намери русалка по неговите големански критерии... :-)
Виж аз си пускам брада и си направих с електрожена един тризъбец от стари железа! Работа върху генетичната си трансформация на опашка... Та... ако мернеш някоя русалка, дет‘ нема време да пораства толкова, направо ми я пращай сестро!
:-)))
   Лекс
цитирай
11. vesever - Лекси, какво да ти кажа, за Нептун ...
03.07.2019 14:24
Лекси, какво да ти кажа, за Нептун има много кандидат-русалки, ала той е свръх претенциозен, не го интересува толкова ръстът, а душевните качества на кандидатките.
Понеже и аз съм свръх претенциозна на душевни качества, много си пасваме )))
Нощем си плаваме на воля, необезпокоявани от хората ;))
Помисли си какви критерии ти искаш да отправиш към русалките, и ще почнат да идват ))
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4063432
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол