Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2019 20:20 - Както някога...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2075 Коментари: 23 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Баба правеше чудна зимнина. И през лятото обичах да измъквам по някое бурканче с конфитюр от малини или ягоди и да намазвам по една филийка за себе си и за сестра си, сетне да тичаме из гората, която бе непосредствено до вилата ни. Ако сега Баба ме гледа от Небето, със сигурност се усмихва.

Сладко лято на всички Приятели )

image


image

Вишневи обеци - много вкусни!

image


image



Гласувай:
14



1. vesever - Заксън, празните буркани ги изв...
23.06.2019 21:17
Заксън, празните буркани ги изварявам в миялната на 70 градуса, после си варя компотите на огъня, со кротце, со благо, че и им танцувам около огъня, да станат вкусни ))))
цитирай
2. valdor1355 - Мяу, Веси! Сиреч: привет! И аз ще си ...
23.06.2019 21:18
Мяу, Веси! Сиреч: привет! И аз ще си вържа черешки на ушите, но от хладилника. :))))))))
цитирай
3. vesever - Скарлет, нали са много симпатични ...
23.06.2019 21:24
Скарлет, нали са много симпатични обеците )))
Я ми признай, ти ли прати тази вечер двама котарака да ми изядат мезетата от масата в градината )))
Правих градинско съседско парти и докато си изпращах гостите, както имах малко остатъци от мезетата - щото бях приготвила за целия китайски народ - двама красавци се качили на масата и кротко си похапват )))
Е, много ясно, дадох им по парченце от месните мезета, как да им се сърдя, душици котешки...и веднага се сетих за теб, то как иначе )))
Котешки поздрави!
цитирай
4. анонимен - Поздравления Веси.
23.06.2019 21:51
Най вкусни стават зимнините когато са от градината, поддържана с труда ти!
А с черешки на ушите и самодивски танци край огъня са си направо вълшебни тез компоти.
Не видях дали и сладко си сторила!
Завиждам ти, защото си спомних че съм израсъл в градина не само с череши и вишни, но и малини, ягоди и много храсти с касис. И правенето на компоти, сиропи и сладка си беше цяло лято :-)
Лекс

П. Понеже преди малко говорих със Светла, се сетих че искаше рокля от Етно колекцията и. Тя днес дефилира на Парад на модата – Лято 2019 в Плевен. Ако са снимали, като се върне ще ти изпратя снимки. То май и интернет може да има... Че да си в носия докато танцуваш край огъня :-)))
цитирай
5. vesever - Лекси, благодаря!
23.06.2019 22:34
Днес направих само компоти, идната седмица конфитюр - чакам още 2 от вишневите дръвчета да узреят- те са малко по-късни...
Когато децата бяха малки, правех страхотен сироп, но сега нямам чак толкова много вишни, защото старата вишна изсъхна...след няколко години, когато младите дръвчетата пораснат и почнат да раждат много, ще творя още чудеса))

Утре ще потърся снимките на Светла от Плевен, предполагам са страхотни.
Рокля непременно искам да си взема...само че синът ме сюрпризира тази вечер, харесал си е колело и ще видя как ще съчетая всички разходи във времето..))
Поздрави!
цитирай
6. zax - Изтрих си коментара по погрешка. . . ...
23.06.2019 22:55
Изтрих си коментара по погрешка...
А що не ползваш миялната и за варенето, гледам в ютюба че го правят.
цитирай
7. planinitenabulgaria - Да пусна и аз един коментар:
23.06.2019 22:57
Чист човек!
цитирай
8. vesever - Заксън, не бях чувала, че могат да се ...
23.06.2019 23:28
Заксън, не бях чувала, че могат да се варят компоти в миялна, това е супер странно, да не се бастиса миялната..
цитирай
9. vesever - Коста, благодаря ти!
23.06.2019 23:30
Коста, благодаря ти!
цитирай
10. zax - Що, пускаш на 1ч и 65° и като свърши ги ...
23.06.2019 23:57
Що, пускаш на 1ч и 65° и като свърши ги вадиш и обръщаш да вакумират.
;))
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Весе!
24.06.2019 00:15
Върна ме в хубавите и безгрижни дни на детството, когато бях обичан от всички! и най-много от баба и дядо!
И споменът за чудните сладка на баба Особено от настъргани на ренде дюли-имаха разкошна дюля в двора! Повече не съм срещал друга с такъв аромат И от настъргани моркови правеше........
Хубави години бяха тогава, пълни с живот, сега всичко е пустош!

Поздравления, чудя се ,как намираш време и желания за всичко? И ти се възхищавам едновременно!

Лека нощ!
цитирай
12. valdor1355 - Веси, никакви Котараци не съм из...
24.06.2019 01:26
Веси, никакви Котараци не съм изпращала. :-о :)))))))) Например на Тати котаракът не пипа нещо от масата. Дори и мръвчици. Обича да си яде само котешките топчета. Но ако остане гладен съм сигурна, че и дзардзалки ще прояде. :))))))) Въпреки това има документирани случаи, че котките обичат "да закачат" по ноктите си всякакви вкусни неща. Това ще е някакъв инстинкт за ловуване. Имам една обща котка, за която съм писала в блоговете си. Тя обаче може да е обща, но е моя! :))))))) През лятото винаги е при нас, в градината. Сита е и сигурно за това не е нахална. Не отказва когато и се даде нещо. Понякога едва си отваря устата, толкова е сита и от уважение го взима. Става и го носи някъде. Но твоите котараци мисля, че най- инстинктивно са плячкосали мезетата, без никаква моя намеса. :)))))))
цитирай
13. toti55 - Поздрави!
24.06.2019 08:35
Тези виншни нарочно си ги снимала,
явно вишните са вълна в блога.
Обогати ми рецептата за вишновка -
ще накарам жената да танцува,
докато й правя вишновка, :))))))))
Летни съпки за деня ти!

Успех!
цитирай
14. vesever - Знам ли, Заксън, да взема да пробвам ...
24.06.2019 10:00
Знам ли, Заксън, да взема да пробвам )))
Обаче цял час, да не се превсрят )))
цитирай
15. vesever - Иване, благодаря ти! Явно всички ...
24.06.2019 10:03
Иване, благодаря ти!
Явно всички имаме такива мили спомени от онези времена, от живота на село при бабите и дядовците ни...
Радвам се, че можем да пазим спомените и да си съживяваме и да не отмира този начин на живот...

Ами, при мен всичко винаги е диманичмо ))
На село е така - винаги има какво да се сътвори, я в градината, я в къщата...работа има за целия китайски народ, понякога ми се иска да имах поне 4 ръце..
))
Поздрави!
цитирай
16. vesever - Скарлет, значи ма различни типажи ...
24.06.2019 10:05
Скарлет, значи ма различни типажи котаци.
Край мен все хищници се завъртат...от цялата махала точно мен намират.
Те понеже знаят, че съм мек характер и никога няма да изгоня коте в беда - гладно или самотно... и явно затова идват.))

цитирай
17. vesever - Тоти, получи се съвпадение с вишните...
24.06.2019 10:09
Още в събота мислех да ги обера, обаче не успях, много ми дойде работата ))
Оставих ги за неделя, а ти по същото време бе писал за вишновка ))
Какво да ти кажа...аз не пия и не разбирам от вишновки и какъвто и да е алкохол...виж плодови сокчета обичам всякакви ))
Стъпките за днес са прекрасни, почнах с бране на билки на ранина - Еньовден е.
На всички приятели честит празник и здраве и успехи да имате в начинанията си!
цитирай
18. nebonebo - Веси,
24.06.2019 11:54
красив труд! :) Топло, мирно и ползутворно лято!
цитирай
19. vesever - Небо, благодаря ти! Само добрини ...
24.06.2019 15:53
Небо, благодаря ти!
Само добрини да те спохождат!
цитирай
20. troia - Веси,
24.06.2019 21:08
само вкусни неща публикуваш. Черешките са вкусни всякак. Сетих се и за един предишен твой постинг с една голяма вкусна торта.:))
Приятна вечер!
цитирай
21. vesever - Кати, благодаря ти! В градинката ...
25.06.2019 08:58
Кати, благодаря ти!
В градинката благини всякакви, а това лято ще имаме и много ябълки и искам да намеря начин да ги оползотворя, няма да успеем да ги изядем.
За тортата и аз си спомням, тогава се чудех да я публикувам ли ....

Прегръдки от мен в този слънчев ден!
цитирай
22. zax - Т° × времето, където Т° е ...
25.06.2019 22:27
Т° × времето, където Т° е функция от мощността и обема който подлежи на загряване. От което следва че може да вариш и на 60°, като увеличиш времето.
;)

цитирай
23. vesever - Ми добре, ще пробвам разни рокади, ...
26.06.2019 09:32
Ми добре, ще пробвам разни рокади, обаче ако направя беля, ще те викам да ми отремонтираш миялната ;))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044306
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол