Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2019 20:20 - И нека бъде Рай!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4523 Коментари: 21 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image


image


image


image


image


image


image


    image

И разбира се, никой уважаващ себе си Рай не може да просъществува без своята Ева...
А какво са видели Раят и Ева, само те си знаят...

image


                           image










Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Най после видях Рая. От кога съм си ...
13.05.2019 20:30
Най после видях Рая. От кога съм си мечтал.

Вчера легнах да умирам. Жената каза, отивам да ти взема бира. Думите й ме вдигнаха от леглото. Изпуснах Рая. Може и нещо друго, ама ще стане дълго.
:)))
цитирай
2. nedovolen - Пп
13.05.2019 20:35
Насладих се на клипа ... с бирата.
Кога си включила дрон ...
:)))
цитирай
3. vesever - Ники, така значи ))) Е, всяка Ева ...
13.05.2019 20:47
Ники, така значи )))
Е, всяка Ева знае как да съживи Адама си )))
Радвам се, че и Жена ти знае ...и че си се насладил на всичко, с бира.
Аз пък искам радлер, ала на село още не са го докарали, трябва от града да си взема...

Това не е дрон, горната полянка е малко по-висока от долната, където садя зеленчуци и овошки...
Горната служи за игра на децата и за сядане на маса с приятели...
Но ти сякаш ми четеш мислите, от няколко дни замислям един постинг с дрона на сина ми, още не умея да снимам с дрон, но синът ми прави прекрасни снимки и клипчета, на селото, че и на съседното село...
а аз планувам да снимам с неговия дрон градината отгоре, не така "на парче", а цялата...че и къщата от високо. Просто не ми остава време, трябва да ме научи как става ))) Ще опитам до идния понеделник да успея и ще видиш от дрон как изглежда Раят ;)))
Преди години гледах снимка от сателит в гугъл мапс, на която се виждаха пътечките в градината ми, които сама си направих. И толкова мило ми стана...отгоре и Господ вижда делата на ръцете на Ева )))
Хубава вечер, Ники, и наздраве!
цитирай
4. wonder - Чудно е райското ти кътче сред пр...
13.05.2019 21:10
Чудно е райското ти кътче сред природата!
Хармония, красота и равновесие навред.
От всичко лъха любов - от цветята, от лехите, дървесата и Евата в теб. :)))
цитирай
5. lexparsy - Двора на красивите душевно хора е тяхно копие, както и дома им :-)
13.05.2019 22:22
От вчера коментираме в постинга на hloris и за нейния двор, и последно говорихме за фалшивите холивудски полянки с райграс на виладжиите :-) Та аз точно такава поляна като твоята визирам с разнообразни треви и билки даже, които се само поддържат, и нямат нужда от много косене.
И друго... Разни хора все се оплакват от „многото работа“ по двора. А когато е с удоволствие, и всеки ден по-малко се получава и красиво и лесно и приятно. Както ти умееш.
Клипчето с вълшебния танц от феята за реката, пак ме вдъхнови :-)
Поздрави и почитания Веси.
цитирай
6. vesever - Дела, благодаря ти! Мечтая си ...
13.05.2019 22:38
Дела, благодаря ти!
Мечтая си целият свят да е такъв - с красота и хармония и обич :)
Поздрави!
цитирай
7. vesever - Лекси, райска полянка е мечта за ...
13.05.2019 22:42
Лекси, райска полянка е мечта за всеки, предполагам )))
Но може и да греша в предположението си...
А за работата, че е много, много е, понякога се прибирам от градината на 4 крака )))
но дива и щастлива - обичам я тази градина, обичам я тази земя и трева и цветя и всичко, искам да го прегърна и да съм завинаги част от този Рай!
А каква джунгличка беше,. когато дойдох и като знам какво ми е минало през ръцете...но и спомените остават и те носят своята топлота и носталгия..
Поздрави!
Ще вляза и при Тони, само да намеря време...
цитирай
8. wonder - Дела, благодаря ти! Мечтая си ...
13.05.2019 23:01
vesever написа:
Дела, благодаря ти!
Мечтая си целият свят да е такъв - с красота и хармония и обич :)
Поздрави!


Очи, за да гледат красотата, имат всички. Но не всички я Виждат. ;)))
Ние сме блогословена част от природата-майка.
И досегът с растенията, земята, водата..., които са живи същества облагородява и въздига ценностите на хората на по-високи вибрационни нива.
Тези, които живеем на такива места и в тази наша благодатна страна, знаем.

https://www.youtube/watch?v=xTP9Ysl6yKA
цитирай
9. krassko - Прекрасен Рай си направила
14.05.2019 07:00
Но като знам колко труд трябва с мотиката, предпочитам Ада.
цитирай
10. toti55 - Поздрави!
14.05.2019 10:00
Прекрасно е.
Само за момент се зачудих къде е ябълката,
но на последния кадър сякаш ми казваш -
не питай, :).

Успех!
цитирай
11. vedrina - !!!
14.05.2019 10:17
Прекрасно...!!!
"По-лесно е да посадиш дръвче, отколкото да
го отгледаш, по-лесно е да забиеш копие в земята и да кажеш "Тая земя е
моя !", а по-трудно е да оградиш същата тази земя с яка стена, да я направиш
неуязвима за враговете и после, не само да я увеличиш, но и да заставиш
съседите си да те почитат като неин владетел."
цитирай
12. vesever - Дела, точно така е и за мен. Не мисля, ...
14.05.2019 12:03
Дела, точно така е и за мен. Не мисля, че бих могла да живея по друг начин, като срасната съм със земята :)
Довечера ще успея да пусна клипа, благодаря ти!
цитирай
13. vesever - Краси, така говориш, но и ти си на...
14.05.2019 12:04
Краси, така говориш, но и ти си накичваш прозорците с цветя...не може то без Рай да се живее на таз Земя ;))
А моя тепърва ще го развивам, това е все още малко...имам много идеи в главата си, само малко време и средства са ми необходими, да ги осъществя...
Поздрави!
цитирай
14. vesever - Тоти, има, има и ябълки, ето тук м...
14.05.2019 12:07
Тоти, има, има и ябълки, ето тук можеш да видиш, имам няколко ябълкови дръвчета в градината си.

http://vesever.blog.bg/lichni-dnevnici/2016/07/13/razkoshnite-mi-iabylki.1464371

https://www.youtube.com/watch?v=AL-LbNupbYs
цитирай
15. vesever - Ведрина, сърдечно благодаря за ...
14.05.2019 12:08
Ведрина, сърдечно благодаря за мъдрите думи.
Да, грижата и вдъхновението и усилията ни си заслужават, с тях правим света по-добро място за живеене...
Поздрави!
цитирай
16. toti55 - vesever,
14.05.2019 12:42
Благодаря ти за препратките.
Знаех си, че не ме обичаш -
ми, довечера няма да ме хване сън
от цялата тази красота, :).

Успех!
цитирай
17. donchevav - Извини ме, че напоследък не влизам ...
14.05.2019 13:45
Извини ме, че напоследък не влизам често при тебе, Веси, но и аз се опитвам да развивам подобни дейности в моята градина - и де Рай, де Ад, справяме се някак си.
При тебе всичко е толкова красиво - прекопано, варосано, подредено, с пролетно нежни салатки и магданози, с навързали плод дръвчета, с бухнали в зеленина и цвят божествени кътчета - да, Рай си сътворила, истински Рай!
"А какво са видели Раят и Ева, само те си знаят..."
Права си - но си заслужава това служене всеки божи ден, с всички сили, с ръце и нозе в пръстта, от която излизаме понякога на четири крака. Защото като всяко истинско свещенодействие досегът със земята ражда магия - синхронизира пулса ни с природния ритъм, прави света ни хармоничен и цветен, осмисля по най-добър начин деня ни, съзнанието ни, че сътворяваме със своите мънички сили парченце от големия Рай на Земята.
Благословена си със способността да сътворяваш такава магия, мила Веси, с волята да променяш света около себе си към добро, със сърце, очи и душа, които не само виждат светлото и красивото в живота, но и го претворяват в реалност - небесно чиста и земно красива и добра, истински Рай на Земята! Успех в тази апостолическа дейност! Прегръдка, приятелко!
цитирай
18. vesever - Тоти, знаеш, че красотата ще спаси ...
14.05.2019 17:54
Тоти, знаеш, че красотата ще спаси света, нали ;))
цитирай
19. vesever - Вени, и аз напоследък не успявам да ...
14.05.2019 17:57
Вени, и аз напоследък не успявам да влизам при всички приятели, свръх динамично е и при мен.
Не бих могла по-добре да изразя всичко това, което ти си описала. Наистина е магия, енергия, вдъхновение и щастие и само който се е докоснал и живее по този начин, може да го разбере, а аз се радвам, че има и други хора, които живеят така и чувстват Природата и я обичат...
Наистина носи топлота и благодарност в сърцата.
Прегръдка и от мен, мила Вени, и ти благодаря!
цитирай
20. hloris - "А какво са видели Ева и Раят...само те си знаят"
16.05.2019 14:27
Но си заслужава усилията,нали,Веси...удовлетворението,че сам си сътворил толкова много красота,какво по-голямо щастие от това!
А всичко това е не само работа...това е да вложиш част от себе си,от душата си,
да вградиш себе си в това кътче,а за това се изисква не само труд,а и очи за красивото,
усет към детайлите!
Красив Рай с още по-красива Ева като Фея на снимките!
С пожелание да пазиш и да умножиш това,което имаш!
Поздрави,слънчева Душичке! :)
пп.И ме извини за закъснелия ми коментар,но знаеш как е,когато си имаш такъв Рай!
цитирай
21. vesever - Тони, благодаря ти!Точно така си ...
16.05.2019 19:09
Тони, благодаря ти!
Точно така си е - човек влага душата си и се чувства като част от всичко това...
а без удовлетворение накъде сме ))
И аз не успявам да влизам при всички приятели напоследък, така че и ти извинявай ))
Да сме здрави и да творим още красоти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043166
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол