Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2019 20:20 - Малки Морски Метаморфози
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1767 Коментари: 15 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Време е за Лято! И както всяко Лято ви представям някои превъплъщения. Била съм чайка, русалка, дори Робинзон Крузо съм била. Този път съм само  Птица и Русалка, ала и това не е малко! А Морето вече се стопля...Нека е весело Лято!


Ето, чайка готви се за Полет -
Изпраща чудна, свежа Пролет...

image


Тук пък уморената Русалка
На Слънце се припича малко...

image


Накрая чапла на брега стои,
Живее в своите слънчеви Мечти!

image





Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Тъкмо си мислех днес, че много работиш,
07.05.2019 21:37
а ти припкаш боса по пясъка.
Как да не ти завижда човек :)
цитирай
2. vesever - Краси, и аз мислех да ти пиша от колко ...
07.05.2019 21:40
Краси, и аз мислех да ти пиша от колко време вече, ала не успявам да се организирам.
Че много работя, вярно е, обаче комбинирането на работата с удоволствията е най-правилният начин на живот ))))
Събрах сили от Морето и сега пак съм на макс.))
При това с две дини под една мишница. Тази вечер превеждам архитектурни проучвания ...
Нека има вдъхновение, това е най-важното!

цитирай
3. zax - На аспаруховия плаж има рибари и ...
07.05.2019 22:15
На аспаруховия плаж има рибари и мрежи. Призори когато ги вадят ако си там ще направиш интересни фотоси. ;)
цитирай
4. vesever - Заксън, хубаво, и аз много харесвам ...
07.05.2019 22:24
Заксън, хубаво, и аз много харесвам Аспаруховия Плаж, обаче...ако там ловят русалки призори, как ще се спасявам?! ))))
цитирай
5. zax - Ми как, като видиш тиганя, изборът е ...
07.05.2019 22:27
Ми как, като видиш тиганя, изборът е твой.
:)))
цитирай
6. vesever - Така -така ))) Аз веднага ще се ...
07.05.2019 22:45
Така -така )))
Аз веднага ще се трансформирам в Птица и ще отлетя, ала питаш ли ги моите посестрими, Русалките, които нямат това преимущество да разполагат и с криле...те как се спасяват...
цитирай
7. hloris - Леле,Веси,ти наистина си откри морския сезон!
08.05.2019 09:58
Хубаво е човек като теб да лети на крилете на въображението си!

Много си красива,но...явно фотографът ти няма много голям опит:)))
Майтапя се естествено!
Така като те гледам с тази слънчева премяна ми става още по-студено...
тук си облякохме зимните якета отново и ботушите...такъв студ е!

Поне успя ли да се изкъпеш веднъж?!
Благородно завидях този път...как успяваш да съчетаваш приятното с полезното!
И си отслабнала...гониш вече лятна форма...
Браво на теб! :))
Голяма сладурана си определено!

цитирай
8. vesever - Тони, аз го откривам още зимата, ...
08.05.2019 12:24
Тони, аз го откривам още зимата, когато ходя при лебедите...
Но да, вече е време за море, няма спор...
Къпах се, но ограничено, заради децата, особено по-малките, подвеждат се, искат и те, а нямат все още моята закалка...Но другият път ще се цопна в морето по изгревите на слънцето, докато малчуганите спят....така е най-безопасно и много обичам да посрещам слънцето и да се къпя - една романтика и идилия е...
А, за отслабването, аз си мислех, че съм напълняла, но в разгара на лятото определено отслабвам, движението е много, знаеш, и фитнесът с мотика не е за подценяване...
Дано дойде топлото време и в София, повсеместно вече се затопля...
Поздрави!
цитирай
9. lexparsy - Никой май не разбира, че тези, които ...
08.05.2019 13:50
Никой май не разбира, че тези, които Работят (което някой е нарекъл за страдание) с удовлетворение и любов към Творението, всъщност могат и да му се наслаждават.
И се питат и чудят... Как ли пък се прави това, докато ние обичаме да си мразим и да страдаме? :-))))
И чайка и русалка можеш да си си Веси.
А аз си спомних че само се опитах да се правя на гларус сред лебедите :-))))
Оглеждай се все пак... Много гларуси са се навъдили напоследък :-))))))))

цитирай
10. lexparsy - А песента е страхотна...
08.05.2019 13:55
Трябва да им преведеш текста на някои блогъри с „прашасал“ манталитет, от който и прашинка даже не осъзнават :-)))
цитирай
11. planinitenabulgaria - Ние не стигнахме до морето с кумовете,
08.05.2019 16:40
но пък яко се развъртяхме по Родопите. Ако знаехме, че такава чайка в момента е имало на морето, може би щяхме да стигнем и до него...
Следващото пътуване ще бъде до Каменната сватба над с. Филипово. Аз чаакам времето да се успокои.
С пожелание през това лято за още по-емоционално пътуване, все на море омръзва...
цитирай
12. vesever - Лекси, така си е, и аз навсякъде т...
08.05.2019 17:53
Лекси, така си е, и аз навсякъде търся вдъхновението, включително в работата. Такъв тип съм, че ми се иска всичко да е ведро и свежо, дори романтично )))
Вярно, че наскоро не съм превеждала текстове на песни... А звученето на Брайтман много ми харесва, ангелско е!
Поздрави!
цитирай
13. vesever - Коста, и аз се надявам на хубави п...
08.05.2019 17:56
Коста, и аз се надявам на хубави пътувания през лятото по планините... Човек се зарежда с енергия в планината!
Благодаря ти!
цитирай
14. nedovolen - "Пo рано страдах от ниско к...
08.05.2019 20:49
"Пo рано страдах от ниско кръвно!
Но от както се ожених нямам никакъв проблем с кръвното!"

"Ако се чуствате недовършени - влюбете се. Това ще ви довърши!"

Животът без хумор, си е жив хумор - това от мен.
:)))
цитирай
15. vesever - Ники, напълно те подкрепям! Жив...
08.05.2019 21:50
Ники, напълно те подкрепям! Животът е хубав, когато човек умее да се забавлява, и аз много го умея. Радвам се, че оценяваш чувството ми за хумор)))
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4069362
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол