Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2019 20:20 - За Животните и Хората...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2051 Коментари: 17 Гласове:
17

Последна промяна: 30.04.2019 22:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Или: Когато животните се очовечават ;))


image

Анди намига от делвата,  ))

       image

А тук позира лежерно и безхаберно...

image

Тали вече е почти човек, само още не умее да говори...

image


image


image
 
И малката Сара с умните очи
/Тя е на леля Нели и чичо Пеньо/

image

И за капак, наперен петел гимнастик на един крак стои...
/ха опитайте да стоите на един крак, да видите колко е трудно.... )))
Петлето е на леля Димитринка/

image

И така, събра се весела дружинка...
На село е така!
Усмихнато да ви е!







Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - А знаеш ли що кокошката на баба Гица ...
30.04.2019 20:24
А знаеш ли що кокошката на баба Гица кудкудяка.... за да и отчете петела работен ден.
;))
цитирай
2. vesever - Заксън, може би си имат свои кодове ...
30.04.2019 20:54
Заксън, може би си имат свои кодове някакви тайни )))
А я си представи 60 кокошки и петли как звучат....при приятелите ми става дума именно за такъв брой пернати...
Звученето е направо симфонично )))
А наскоро се излюпиха още малки пиленца...
Удивителното е, че писукат още докато са вътре в черупката...невероятно е!

цитирай
3. lexparsy - Ейй че ми повдигна настроението Веси :-)
30.04.2019 21:56
А от тук в София направо пак си заключавам че животните вече си говорят, и по смислено от някои „хора“. но най важното добронамерено!
Четох на скоро едно изследване за това кои животни са склонни на агресия, към себеподобните си. Камо ли тенденциозно да се самоизтребват. Нали се сещаш кое е на първо място :-)))
Сетих се и за една песничка – „В дядо Петковия двор“, която си пехме докато не се сещаме животни вече :-) Хе, а помниш ли че всички се включиха в създаването на безкрайното стихо „В дядо Блоговия двор“ (19.01.2018) :-)))
На Закс да кажа, че понеже на вилата от малък си имахме кокошки, те кудкодякат (хвалейки се) когато са снесли яйце... Аз даже ги разпознавам още кто се канят... И тичам да им го взема...
Направо благородно ти завиждам на естествената комуникация с пролетта ти :-) И поздравявам разбира се!
цитирай
4. vesever - Лекси, нали, весело е, когато има ...
30.04.2019 22:33
Лекси, нали, весело е, когато има чистосърдечни същества )))
Вярно е, че животните са по-смислени от някои хора, дори ги засрамват...
Помня дядо Блоговия двор, аз какво си бях избрала, май пеперуда )))
Нека да има приятни емоции и приятелства, това си заслужава в общуването, а който не е способен, може само да бъде съжаляван...

На даден етап мога да се сдобия с пиленца от приятелката ми, които да отгледам - дано да се справя!
Бях там, когато се излюпи новото поколение и взех в дланта си първите две пиленца - толкова умилително беше!

Аз пък имам един страховит детски спомен с кокошки и петел, ще разкажа накратко.
Вървим си трите със сестра ми и братовчедка ми в село и минаваме край кокошките на една съседка, пуснати на поляната, наблизо и петльо наблюдава и варди...
Сестра ми и братовчедка ми взеха да закачат кокошките, явно и те като теб са търсели яйца, аз вървях зад тях и още е пред очите ми гледката, когато петльо ги погна - те бягат, аз се мъча да ги отърва, а петелът налита да ги кълве. Прибрахме се тичешком с писъци при баба, това приключение не се забравя, имаме много весели приключения на село...то кой ли няма...
Онези времена на детски лудории на село ги спомням с носталгия, но пък и сега опитвам да ги пресъздавам за себе си и децата....и е хубаво!
Поздрави и на теб!
цитирай
5. lexparsy - Да се посмеем...
30.04.2019 22:57
Пак се сетих за приспиването на кокошки, за което ти разказвах... Главата под крилото... Люляш я на-ни-на 10-15 секунди и после спи половин до една минута. Най-смешно е събуждането :-))) Ти пробва ли?

А като видях пак поникналите ти котета в делви, се сетих че преди месец край един ресторант в ремонт бяха изхвърлили една такава делва. Но я поизцапали с латекс гадюхите... А аз лудичкия я грабнах... и почти я почистих, но ще... Та ко идваш в София с кола, може да ти я метна в багажника, че да видим какво ще поникне в нея :-)))
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Весе!
30.04.2019 23:03
Животните са невероятни приятели!
Като студент имах коте Сутрин ме изпращаше до спирката Но веднъж, на връщане, случайно беше на спирката Очите му светнаха, веднага дойде при мен После ,не знам как се оправяше с времето, какъв часовник имаше,но редовно, по едно и също време беше там!
По-късно имах друго, разбираше много неща, които му говоря! А за някои, особено като съм ядосан, изправяше се в скута ми на два крака и гледаше в очите И ако съм и казал, да се маха, скачаше на пода и излизаше навън, без повече подкани Вероятно по изражението им е разбирала, какво и нареждам!

Лека нощ!
цитирай
7. vesever - Лекси, не съм пробвала с приспив...
30.04.2019 23:09
Лекси, не съм пробвала с приспиването, утре следобед ще ходя при приятелите ми и ще пробвам. Обаче няма да успея да приспя всички кокошки, поне с 2-3 ще пробвам )))
За делвите и саксиите..все изниква по нещо в тях, да, интересно в твоята делва какво би изникнало.
Аз наскоро си намерих една кошница, разкошна, и си я взех. Ще я снимам и ще я покажа скоро, много вероятно е някой котак да изникне и в нея...
))
цитирай
8. vesever - Иване, привет!Убедена съм и е ...
30.04.2019 23:25
Иване, привет!
Убедена съм и е очевидно, че животните разбират много адекватно, само не могат да си кажат какво мислят и чувстват.
Четох за куче, което чакало стопанина си всеки ден на по едно също време гарата, дълги години след смъртта на човека...
Мило е да се общува с животните, човек може на много неща да се научи..
Поздрави!
цитирай
9. vesever - Апостоле, напиши ми адекватен к...
01.05.2019 09:44
Апостоле, напиши ми адекватен коментар и ще го пусна )))
цитирай
10. emelika - За жалост на животните и хорски срам
01.05.2019 19:25
понякога очовечаването им вреди. Притъпяват инстинктите си, стават доверчиви и често си патят...
цитирай
11. vesever - Елена, така е, и при мен е същото, и аз ...
01.05.2019 21:25
Елена, така е, и при мен е същото, и аз съм много доверчива и съм си патила от зли хора.
Дай Боже повече да са Добрите Хора!
цитирай
12. troia - Веси,
01.05.2019 23:10
ако на земята има Рай за животните то той е при теб.:) Блазе им! Така се живее 100 години.:)
Хубава вечер, приятелко!
цитирай
13. vesever - Кати, една прекрасна идилия е при ...
02.05.2019 09:05
Кати, една прекрасна идилия е при нас наистина и аз също съм щастлива!
И градинката, и природата - малко късче от Рая, благодарна съм, че имам тази възможност да осъществя мечтата си, не мисля, че бих могла да живея по друг начин, а най-хубавото е, че покрай моята мечта цялото ми домочадие е облагодетелствано - и човешкото, и животинското...
Прегръдка от мен, Кати!
цитирай
14. katan - Много креативност има във всеки твой постинг, Веси!
02.05.2019 10:32
Ето и тук:).
Усмивки и радостни дни на теб и героите ти!
Петлето на леля Димитринка го пазете за дамазлък:)! Наперено е и часове може да стои на един крак:).
Всичките ти животинки да те гледат с говорещи и любящи очи!
Прегръдка от мен!
цитирай
15. vesever - Кате, благодаря ти!Всъщност и ...
02.05.2019 22:07
Кате, благодаря ти!
Всъщност и самите животни са толкова креативни и толкова весели моменти ми създават, че да му в драго на човек!
Само ако можеха да говорят... Но и така се разбираме - малко е нужно...
Прегръдка ти изпращам и аз!
цитирай
16. nedovolen - Кучето е боец, котката - мъдрец. По ...
03.05.2019 15:37
Кучето е боец, котката - мъдрец.
По петела пък швейцарците си сверяват часовника.
:)))
цитирай
17. vesever - Ники, всеки с качествата си, нал...
05.05.2019 08:51
Ники, всеки с качествата си, нали)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4045496
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол