Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2019 20:20 - Първоаприлски прасковен цвят...не на шега
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1373 Коментари: 10 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Един от най-любимите ми цветове на дръвче. Прасковеният цвят. Този път не мое дръвче, а пред къщата на леля Стоянка, на главната улица. На ачика, както казват търновлии. 
Не можах да се наситя на тази красота. И както винаги, поисках да се слея с нея, да стана прасковен цвят.  Не, и това не е шега. Надявам се никой не е против ;)))

image


image


image


image


image
                                           

                                                  image







Гласувай:
14



1. planinitenabulgaria - Поздрави за снимката със сянка от цвета на прасковката на челото!
01.04.2019 23:04
Вчера бяхме в Трявна и региона около нея, запознавахме кумовете с този красив край. Днес бяхме на Дряновския манастир, на Соколовския манастиир, на Троянския манастир и на други места. На косъм бе от една импровизирана среща. При глсуването бяхме 2:2.
цитирай
2. vesever - Коста, благодаря ти!Снимката ...
01.04.2019 23:11
Коста, благодаря ти!
Снимката стана спонтанно, не видях, че пада сянка от клончето, пост фактум забелязах ефекта и на мен ми хареса...
Ами, сигурна съм, че ако двамата ви спътници ми бяха идвали на гости, щяха и те да гласуват "за" ))
Радвам се, че сте видели чудесни места и сте си изкарали хубаво!
Поздрави на Еми, а другият път да убедите и останалите спътници да се отбиете...
цитирай
3. nedovolen - Второаприлско. На първи може да ...
02.04.2019 08:00
Второаприлско. На първи може да лъжете колкото си искате, но само на първи.
Цветчетата са като рисунка на Салвадоре Дали...
:)))
цитирай
4. vesever - Ники, аз пък не се възползвах от в...
02.04.2019 08:35
Ники, аз пък не се възползвах от възможността за лъжите...
Цветчетата наистина са като от картина, ако знаеш колко време им се дивих, сякаш за пръв път виждам...
Винаги съм така )))
цитирай
5. lexparsy - Освежи утрото ми с тези прасковени цветове Веси.
02.04.2019 09:00
А на тази снимка като че и дървото е искало да те прегърне и да остави сянка от целувка на челото ти :-)))

Извини че тъжно ще се размисля...
Вчера срещнах една жена от близко село, която винаги е живяла на двор и където пак има и цветя и овошки, но са някак необяснимо непривлекателни... Заговаряйки я искайки любезно да я усмихна и да ми сподели дали се радва на пролетта и колко е хубаво да имаш двор, за който да се погрижиш и да споделиш.... и т.н. Тя ме погледна като странен екземпляр и взе да се оплаква че се връща от работа скапана, а колко грижи сега имала по двора... и на мене ми посърна усмивката и настроението...
Така че се замислих как този урбанистичен капан на мислите и духа ни лишава лесно и ни отдалечава от естественото богатство на ръка разстояние... Само защото постоянно ни се внушава пошлост, страх, примиреност...
За това така се радваме на твоите вдъхновения от твоя вълшебен двор и споделянето му с нас.
А и ти кажи едно Благодаря на Господ че го имаш, съчетан с душевното ти богатство, за да може и да го споделяш и раздаваш!
цитирай
6. vesever - Лекси, и аз най-много обичам такива ...
02.04.2019 12:16
Лекси, и аз най-много обичам такива "знаци", както целувката на дървото.
Носят ми много вдъхновяващи емоции и ги пазя с годините в душата си.
Общуването с природата много често за мен е по-силно от това с хора...
Да, жената от една страна е права, че работата е много...но когато човек има вдъхновение, идва и сила. Поне при мен е така.
Знаеш, че енергията ми е малко в повече, на драго сърце бих споделила с някого, при когото е по-малко и не достига...
На Бога и на Ангелите постоянно благодаря за това, което имам...без тях сме за на никъде...
Поздрави!
цитирай
7. mt46 - Красиво е при теб...
02.04.2019 21:25
Поздрави, Веси! И цветни дни!... :)
цитирай
8. vesever - Марине, благодаря ти! Красотата ...
02.04.2019 21:52
Марине, благодаря ти!
Красотата дебне от всеки ъгъл, )))
Цветна пролет и на теб желая!
цитирай
9. planinitenabulgaria - Осени ме идея:
02.04.2019 23:07
vesever написа:
Коста, благодаря ти!
Снимката стана спонтанно, не видях, че пада сянка от клончето, пост фактум забелязах ефекта и на мен ми хареса...
Ами, сигурна съм, че ако двамата ви спътници ми бяха идвали на гости, щяха и те да гласуват "за" ))
Радвам се, че сте видели чудесни места и сте си изкарали хубаво!
Поздрави на Еми, а другият път да убедите и останалите спътници да се отбиете...


Когато пътуваме отново из този регион ще взема съ себе си пети човек, да ми служи за "златен пръст"....
цитирай
10. vesever - Коста, идеята е много добра и със ...
03.04.2019 08:41
Коста, идеята е много добра и със сигурност ще бъде успешна!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4067855
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол