Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2019 20:20 - Да нахраним пролетните Птичета...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2792 Коментари: 22 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image


image


image


image


image


image


image


image

A преди храната да стигне до местоназначението си по дърветата в градинката ми, за да могат птичетата да си кълват на воля...


image


image







Гласувай:
15



1. zax - Направо ми се при иска да дойда и да ...
28.03.2019 20:34
Направо ми се при иска да дойда и да хвана мотиката.
:)
цитирай
2. vesever - Заксън, заповядай! Мотиката чака! ...
28.03.2019 20:44
Заксън, заповядай! Мотиката чака!
Идния месец ще садя късните зеленчуци, има още 1/3 част от градинката за прекопаване, знаеш, че от много мерак си счупих лопатата, а пък ранните зеленчуци вече покълнаха, ала искат плевене, което осъществявам всяка неделя.
С други думи, работата е много и помощници са нужни! ;))
цитирай
3. lexparsy - Леле Веси... нали ти се оплаках от мойте гълъби!
28.03.2019 21:21
Обеща да им намериш работа! :-)
Но ако дойда и литнат по мене всичките софийски не отговарям сестро...
Не мож‘ ги изхрани, казвам ти! И на твойте животни храната ще изкльопат!
Трябва да си гълъбоукротител с дарба :-))))

цитирай
4. emelika - Интересна е идеята ти, Весе
28.03.2019 21:47
Но как фиксираш семенцата или някъде се продават така. Аз им правя ладийки и в тях слагам семена, но при вятър понякога се обръщат.
цитирай
5. mt46 - Поздрави, Веси!
28.03.2019 22:41
Добре правиш...
цитирай
6. hloris - Eeeeх....ето това вече е Рая!
28.03.2019 23:15
Искам птиче да съм там,
да кълва зрънца на воля
под зоркия поглед на
тази прекрасна стопанка! :)

Веси,сега остава да разкриеш тайната как ги приготвяш тези така прекрасни хранилки,толкова творчески заряд виждам в тях...останах меко казано очарована!
Голям шемет си определено!
А,апропо какви птиченца има при вас?!?
Искам и аз като теб,макар че дърветата са ми още малки...истински произведения на изкуството са...ето ти втора работа и бизнес! :)
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Весе!
28.03.2019 23:53
Гледам ,че и котката се е наредила там! Спомням си котката на дядо ми ,как с часове стоеше прилепена към клоните на синята слива в двора! Докато врабчетата привикнат с нея. И тогава правеше скок и хващаше едно! Ако се случеше да я види дядо ми, дръпваше и кавга! Не толкова заради врабчето, а заради изоставения пост пред мишките в мазето Но тя не го изслушваше, шмугваше се някъде, да не и досажда и разваля удоволствието...
За мотиката.... ще влеза в ролята на лисицата! Сега съм зает, нямам време! Но, за брането, живот и здраве, няма да имам работа!

Лека нощ!
цитирай
8. vesever - Лекси, храна има ...
29.03.2019 07:17
Лекси, храна има за всички!
))
Един съсед преди време искаше да ми даде гълъби, ала се отказах, не знам ще успея ли да ги отгледам, а и да ги опазя....от котаците...
цитирай
9. vesever - Елена, вземам изделията готови, ...
29.03.2019 07:19
Елена, вземам изделията готови, само ги закачам на дърветата и чакам птичетата да научат, че имат храна, и да си хапват ))
цитирай
10. vesever - Марине, благодаря ти! На село е т...
29.03.2019 07:19
Марине, благодаря ти! На село е така, има всякакви живинки...много обичам да ми чуруликат птичета, по всяко време на денонощието.,..
цитирай
11. vesever - Тони, нали, птиче да си )) Като ...
29.03.2019 07:27
Тони, нали, птиче да си ))
Като имаш храна и топлинка, какво повече му трябва на едно птиче...
Хранилките са готови, не аз ги правя, но човек ако има малко фантазия, може да съчини удачни идеи за хранилки...
При мен идват разнообразни птичета, освен врабчета, синигерчета, сврачета, идват и кълвачи, а една зима видях и сойка, никога не бях виждала отблизо.
Превеждах на кухненската маса, точно до прозореца, и гледам на дървото пред вкъщи,на една ръка разстояние, едно чудато, пухкаво птиче, което с интерес ме наблюдаваше.
Много ясно, фотосесирах го, оказа се сойка.
Ето я.
http://vesever.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/01/27/shte-poletim-li.1506033
цитирай
12. vesever - Иване, и моите котки се закачат с ...
29.03.2019 07:29
Иване, и моите котки се закачат с птичетата, но гледам да ги уча да си хапват храната, която им давам, за да овладяваме хищническия инстинкт.

А, заповядай, за брането, приятели са винаги добре дошли, а и доста са идвали и доволни са оставали, докосвайки се до живота в моите околности...
цитирай
13. nedovolen - Прелестно! Даже не мога да изм...
29.03.2019 10:11
Прелестно!
Даже не мога да измисля забележка :)
Все пак - плевелите са съпътстващи растения. Много от тях помагат. Мулчиране със слама и каквато да е суха трева без семена ги потиска, запазва влагата.
Извините!
:)))
цитирай
14. nedovolen - ПП
29.03.2019 10:15
Сойката е от най-умните птици.
Не съм видял котка и куче да улови сойка.
:)))
цитирай
15. vesever - Ники, благодаря)))Аз зеленч...
29.03.2019 12:30
Ники, благодаря)))
Аз зеленчуковата част от градинката я копам интензивно и гледам плевели да не остават, а овощната част между дърветата я кося и поддържам зелена полянка ...както можеш да се досетиш, мулчиране не съм пробвала... Само съм чувала... Но ще пробвам
... )))
цитирай
16. vesever - А за птиците и котките. . . Веднъж ...
29.03.2019 12:37
А за птиците и котките... Веднъж присъствах на следната сценка: едно свраче кацнало на най-ниския клон на черешата, а котаната отдолу му мяука. Птичето каца на тревата няколко метра встрани и когато котаната скочи към него, много бързо литва на съседното дръвче и почва да се киска, сякаш се присмива на котаната. И така маса време...
Беше ми паднала батерията на апарата и не успях да направя клипче.. Но и бях на нокти, ако се наложи да спасявам сврачето...
цитирай
17. planinitenabulgaria - Аз имам на вилата мравуняк с червени горски мравки, на който винаги оставям ориз.
30.03.2019 08:41
Мравунякът бе много голям, но някякво животно тази зима го разрови до центъра на могилката. Радостта ми през пролетта бе голяма, защото мравките го възстановяват, това означава, че царицата е останала жива. Понеже сега мравките ратботят много повече им давам и повече ориз. Това е храната, която приблират най-бързо в мравуняка. Когато мравките се покажат за първи път след зимата са черни, после възвръщат червения си цвят.
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Весе!
30.03.2019 08:57
Пак се включвам по темата
Беше в началото на годината На улицата, малко хора имаше, кацна гълъбче От тротоара скочи котка, хвана го и го отнесе под паркирала наблизо кола Но застана така ,че се виждаше Отидох там и тропнах силно с крак до нея Тя подскочи, измъкна се, като освободи гълъбчето Мислех си ,че вече е прегризала гърлото му Но, учудващо,то впери поглед в мен и излетя!
Дали ми е благодарило? Сигурно е разбрало ,че на мен дължи спасението си!
Само аз му се притекох на помощ!

Хубав ден!
цитирай
19. vesever - Коста, отдавна не съм виждала че...
30.03.2019 09:25
Коста, отдавна не съм виждала червени мравки, при мен има мравуняк с черни, който е обрасъл с трева, предполагам, така е по-стабилен...
Не ми е хрумвало да им оставям ориз, но още сега ще ида да ги видя и да им сложа ориз.
Благодаря ти :)
цитирай
20. vesever - Привет, Иване, много добре си на...
30.03.2019 09:30
Привет, Иване,
много добре си направил, че си спасил гълъбчето!
Аз си мечтая да можем да преобърнем света така, че да бъде овладян хищническият инстинкт и всички видове да живеят необезпокоявани и в мир.
Поздрави!
цитирай
21. vedrina - !!!
02.04.2019 09:49
Мммм..., - направо се омагьосах...!!!
цитирай
22. vesever - Ведрина, наистина е магия. . . И за ...
03.04.2019 16:03
Ведрина, наистина е магия... И за мен е така...
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4063525
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол