Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2019 20:20 - Честита Търновска Предпролет
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10960 Коментари: 25 Гласове:
15

Последна промяна: 01.02.2019 21:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес в Търново ми напълниха Душата. Изнесли са пролетните цветя. Нежни, пъстроцветни. Мечта.

image


image


image


image


image

И Небето - това синьо Небе!

image

Ето каква къщичка за едно улично куче са направили добри Хора от града, на една от главните улици.

image


image

И за финал една градска маца, която почти склони да ми позира.


image


image

Поздравът е мой пролетен клип с окъпаната ми след дъжд градинка.





Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Страхотни цветя:)
01.02.2019 20:55
И не пропускаш да сложиш снимката на някоя котка - те да не са с абонамент при теб?
Софиъските ни котки са по модерни често ги виждам качени на някой мотор, само каска си нямат. А като е студено са се качили на предния капак на някоя току що паркирана кола да се топлят, а ако няма кола стоят на средата на улицата на шахтата на топлофикация. И те обичат парното - нали е безплатно.

Приятна вечер!!!
цитирай
2. vesever - Краси, благодаря ти!...
01.02.2019 21:18
Краси, благодаря ти!
Ами те сами ме намират, където и да ходя, попадам на котани или кучани..
Тази симпатяга седна до мен на пейката на спирката, докато чаках автобуса за село, доста си поседяхме...
Да, намират уютни местенца, и те са душички, и те искат топлина.
цитирай
3. planinitenabulgaria - В повечето случаи при подобни постниги се появява и още едно цвете.
01.02.2019 21:33
Този път го няма с едно малко изключение - само ръката му в клипа...
цитирай
4. vesever - Коста, благодаря ти!Днес ...
01.02.2019 21:59
Коста, благодаря ти!
Днес овършах града, един куп задачки и по тъмно се прибрах, затова не успях да направя повече фотографии...
Но пролетта е близо, ще има много красоти и цветове, знаеш, обичам да снимам всичко красиво, ще наваксам и с пропуска с цветето! Много обичам да се сливам с Природата и да бъде като едно от цветята, които фотографирам...
цитирай
5. nedovolen - Благодаря, да ти се връща тъпкано ...
01.02.2019 22:01
Благодаря, да ти се връща тъпкано предпролетно :)
Синева, синева ... и червенинка!
Котенцето да не е разкарало кученцето. Като Пра овцата - тропне с крак и вълците побягват.
:)))
цитирай
6. vesever - Ники, благодаря ти! Нямам търпение ...
01.02.2019 22:05
Ники, благодаря ти!
Нямам търпение за пролетта!
Направо ме сърбят ръцете за градинката ))

Ами, котенцето на спирката ме намери, то добричко, кротичко, а кучото този път не го видях, май по любов бе отишъл. Ако го видя някой път в къщичката му, ще го фотографирам ))
цитирай
7. donchevav - Не пролетта, Раят сякаш е слязъл в ...
01.02.2019 22:16
Не пролетта, Раят сякаш е слязъл в твоя постинг, Веси - и в невероятните цветове и багри от снимките, и в чистата, окъпана красота на твоята разцъфтяла градинка! И това е само началото, най-хубавото предстои - пролетта е на прага! И уж синевата ми беше най-много на сърце, а погледът ми продължава да не се отлепва от блажено примижалата котка - сякаш предчувства сладки мартенски изживявания:))) А къщичката на кучето направо трогва - хей, Веси, има и добри хора край нас - и не са малко! Ще вземе да се окаже, че не е само мираж онова, за което копнеем с тебе, че малко по малко може да се превърне в истина.
Прекрасен постинг! Благодаря ти! Весел месец февруари!
цитирай
8. wonder - И аз ще хуквам тези дни да правя чу...
01.02.2019 22:21
И аз ще хуквам тези дни да правя чудеса в градината. :)))
Има нещо толков приказно-магично в това да заселиш живо цвете край себе си, посаждайки го гостоприемно в пръстта, която още не го познава, но ще го храни и топли коренчетата му, приемайки го като свое. Да редуваш палитрено цветовете в хармонични дъги и когато погледнеш към цветята да попиваш красотата и аромата на Сътворението, което е съвършено.
цитирай
9. vesever - Вени, благодаря ти! И аз се въз...
01.02.2019 22:30
Вени, благодаря ти!
И аз се възхитих от всички тези ярки цветове и както се бях забързала, се спирах на няколко пъти и не мога да продължа от възхита, искам да стоя и да се любувам на райската красота!
Редовно се случва в града да се спирам при цветни гледки, в забързания бяг е толкова вдъхновяващо!
А последната седмица ме обстрелваха с преводи като за световно и почти не успях да изляза, леко се понатоварих от големия обем на работата, и едно такова излизане и попадане на тези красоти представи си какво освежаващо и радващо преживяване бе. Знам, че ти можеш да го разбереш, защото явно сме с много сходни възприятия.
Дай Боже да има повече такива Хора, Вени, и аз се обнадеждавам като виждам чувствителни и грижовни хора...има ги!
Нека бъде добър новият месец за всички ни, да...красотите тепърва предстоят!
Изпращам ти прегръдка!
цитирай
10. vesever - Дела, благодаря ти! Коментарът ...
01.02.2019 22:42
Дела, благодаря ти!
Коментарът ти ми напомни за една случка.
Преди време в Търново попаднах на жена, която правеше градинка между два блока, буквално беше изровила малко местенце, небетонирано, и го засяваше с цветя. Като я погледнах, лицето й светеше от радост, сякаш бе намерила съкровище.
И аз съм така в Градината и в Природата. Имаме толкова много съкровища от Бога.
Успехи и вдъхновение да имаш в твоята Градина!
Радвам се винаги, когато попадам на Хора, които знаят какво да ценят!
цитирай
11. missana - Красиви фотоси, Веси.
01.02.2019 23:26
Няма да су учудя, ако посрамиш някои професионални фотографи. Повечето от тях, за жалост, вече не могат без фотошоп.

Пожелавам ти весел уикенд!
цитирай
12. lexparsy - Абе днес е първия ден на Малък Сечко ...
02.02.2019 00:27
Абе днес е първия ден на Малък Сечко бе Веси...
Ти какво му се бъркаш на метеорологията в Търнов града...?
Остави го да си повее и помръзнува. И той си е Самодив
Ща се ядоса и как ще опазим цветята после...
Сетих се за старата народна приказка...
Голям Сечко сече (януари)
Малък Сечко дере (февруари)
Марта кожи продава...
Страхотна народна мъдрост.. отнасяща се за хората преживели Зимата, но и в студ и бедност.
Добре че си имаме сега ток и парно и самодиви като тебе да ни регулират Слънцето :-)))
Аз ще съм ти Мениджър!!!!
Приемаме ли поръчки?
цитирай
13. krassko - Днес обещават цели 16 градуса при теб:)
02.02.2019 08:45
Така че е време да си приготвиш мотиката...:)

И ето ти един типично американски идиом за разнообразие:

TO MAKE ROOM - ДА НАПРАВИШ МЯСТО

за още един човек, за още една кола на паркинга, за още едно цвете в градината...
цитирай
14. vesever - Младене, благодаря за комплиме...
02.02.2019 10:24
Младене, благодаря за комплимента.
Аз не обработвам снимките си, не знам,може би професионалистите приемат за нормално да се обработват, ала аз обичам естествените неща...
При нас слънцето е на макс тия дни, весел уикенд да имаш и ти!
цитирай
15. vesever - Лекси, вярно, че някога зимите бяха ...
02.02.2019 10:28
Лекси, вярно, че някога зимите бяха много зли...сега бързо минават..
Шейните на децата още са на верандата в надежда за още малко сняг и пързалки...
Нека се повихри малък Сечко на даден етап. Разрешавам. ))
Само да ми даде няколко дни за сеитбата и после нека има сняг и лед, ще се пързалям с кънки по Янтра!
Ами, може, аз съм променяла времето по желание на приятели, с неофициални поръчки...
като си рекъл, да приемаме и официални вече, може ;))
Слънчево да ти е!

цитирай
16. vesever - Краси, и при нас е много толпо, но ...
02.02.2019 10:35
Краси, и при нас е много толпо, но уви, няма да мога да сея през уикенда. Нагърбих се с обемни преводи чак до понеделник на обяд. Само да се задържи добро времето, още в понеделник ще сея.
Нощес сънувах супер смешен сън, ще ти кажа, да се посмееш и ти.
Един колега ми звъни и ми поръчва нов превод, 10 стр. епикризи за понеделник. И аз почвам да обяснявам, че трябва да не спя, за да успея. Не че не съм го правила редовно през годините, но вече почна да ми натежава.
А когато се събудих, имах усещането, че наистина съм поела още преводи и докато се настройвам психически, че няма да се спи през уикенда, ми просветна, че това бе само сън ))))
Да, идиомът е много ползван, поначало знаеш, че англоговорящите обичат да си опростяват езика ))
Хубав уикенд!
цитирай
17. wonder - Дела, благодаря ти!Коментарът ...
03.02.2019 08:48
vesever написа:
Дела, благодаря ти!
Коментарът ти ми напомни за една случка.
Преди време в Търново попаднах на жена, която правеше градинка между два блока, буквално беше изровила малко местенце, небетонирано, и го засяваше с цветя. Като я погледнах, лицето й светеше от радост, сякаш бе намерила съкровище.
И аз съм така в Градината и в Природата. Имаме толкова много съкровища от Бога.
Успехи и вдъхновение да имаш в твоята Градина!
Радвам се винаги, когато попадам на Хора, които знаят какво да ценят!


В София си имаме такава жена-вълшебна - майката на колегата-адвокат. Тя живееше в къща с голяма, красива градина в провинцията и когато остаря синът купи апартамент в София, за да я гледа и да е до тях, когато остарее. Сега е направила райска градина пред блока, която радва всички минаващи и самата тя е цвете усмихнато. Хората, които обичат гората, цветята, градините и най-общо казано, майката-Земя, са благородни и с красиви души. Те вибрират на по-висока честота - честотата на въздигащата се планета. Знаем, че Земята е живо същество. Вятърът е най-големият художник. Пчелите му помагат като опрашват цветята, а той разнася и посажда. Всяка година ме изненадва с нещо хубаво. Веднъж ми посади в двора невени, после червена валериана /КъснаПролет ми каза какво е, дори не знаех/, от няколко години ми сади тученица и ядем здравословна салата от нея. ;)))
Обичам онзи пролетен момент, в който избухват лалетата, нарцисите и зюмбюлите, последвани от дряна и люляците. Пролетта е моят сезон. :)))
цитирай
18. vesever - Точно така мисля и аз, за мен това са ...
03.02.2019 14:10
Точно така мисля и аз, за мен това са истинските хора, които, ако се обединят, могат да върнат хармонията и рая на земята.
Много ми хареса това, което споделяш, за изненадите. Не се бях замисляла в тази посока.
И в моята градина има такива изненади през годините. Първите години имахме много спанак и лопош. Аз много обичам. На даден етап почна да никне и коприва зад северния дувар, а всяка пролет готвя коприва за децата, изключително полезно. По-късно се появи и джоджен, а няколко години имах една билка, която се наричала златен корен, или нещо подобно. Дори не знаех, че е лечебна билка. Дядото на бащата на децата ми я видя и каза, че точно такава билка му трябва за заболяването му. Носех му няколко години. Той почина и странно, оттогава тази билка вече я няма в градината ми.
Може би наистина ни се дават нужните и полезни неща за момента, като дарове..което е невероятно!
цитирай
19. stih - Прекрасно!
03.02.2019 19:33
Чак оттук почувствах пролетен полъх...
Благодаря, Веси!
цитирай
20. vesever - Ели, пролетта е близо! Благодаря ...
03.02.2019 22:32
Ели, пролетта е близо!
Благодаря ти!
Щастлива нова седмица да имаш!
цитирай
21. vania23 - Красиво!
04.02.2019 13:43
Да, Веси, пролетта идва - може да е чак след месец и половина официално, но идва :) Да сме живи и здрави да я посрещнем!
цитирай
22. vesever - Близо е, Ваня. Месец и половина з...
04.02.2019 18:08
Близо е, Ваня. Месец и половина звучи много, ала ще се изтъркули като едното нищо...))
Живи и здрави, и с ново вдъхновение напред ))
цитирай
23. nedovolen - Чудих се дали на лични да ти пиша, или ...
05.02.2019 07:18
Чудих се дали на лични да ти пиша, или тук на "отлични" - да видят повече хора.
Като предпролет. Преди години направих експеримент - на 01.02. засадих на открито семена от домати за разсад. Стана превъзходен, здрав, изпечен, пребори сланите. Тази година на 03.02. ПОВЕЧЕ ВИДОВЕ ЗЕЛЕНЧУЦИ НА ОТКРИТО на подготвено и обеззаразено с р-р на калиев перманганат место, датата според биодинамичния календар.
Всеки, който пожелае, може да опита. С научна цел...
:)))
цитирай
24. vesever - Ники, не съм пробвала с разсад на ...
05.02.2019 13:52
Ники, не съм пробвала с разсад на открито, първата година си сложих разсада в мини оранжерия, от кофражни дъски и с дебел слой оборски тор, да топли семената.
Тук падат сериозни слани и не знам крехките растения биха ли се справили...
Днес и утре ще сея ранните зеленчуци - моркови, спанак, грах, арпаджик, чесън, репички, маруля, червено цвекло и зелени подправки.
Мисля да пробвам да сложа домати в сандъчета вкъщи, ако не се получи добър разсад, ще си взема готов от мой съсед, много добър градинар, чичо Пеньо, той има сериозна оранжерия с отопление и слага много разсад, и миналата година ме снабди, когато се върнах през юни от Швейцария и бе късно за разсад, той ми беше запазил...
Успехи в твоята градина, голямо вдъхновение е, нали!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043008
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол