Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2019 20:20 - Моята Гледна Точка
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13544 Коментари: 46 Гласове:
24

Последна промяна: 30.01.2019 20:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Наскоро ставаха разговори с приятели за атмосферата в блога, вследствие на което реших да напиша своята гледна точка. Пиша тази публикация за всички приятели и блогери, които се чувстват омерзени и възмутени от "отровната" атмосфера в блога.

Аз имам блог от 2008 г. През годините се запознавах с много интересни хора, творци, истински вдъхновени и позитивни личности, с повечето от които и до днес поддържаме връзка. На даден етап в блога се появиха и озлобени хора, които почнаха да сеят интриги, обиди, клевети,  заплахи, а всичко това за нормалните блогери  е доста отблъскващо и често фрустриращо. Затова и немалко хора напускаха блога през годините. Озлобените потребители опорочават в голяма степен блоговата атмосфера. Образно казано, все едно изливат помия по блоговете на хората.

Злобните блогери са хора, неудовлетворени и нещастни от собствения си живот в реала, натрупали много гняв и негативна енергия, която търсят къде да изливат. Виртуалът се явява удобно място за такива.

Щастливите хора се радват на живота си, споделят вдъхновенията си, добротите и красотите с приятели и търсят позитивна атмосфера и добронамерено общуване. Уви, нещастните и злобни душици не са способни на това, отдавна са забравили как се общува нормално с хора.

Факт е, че навсякъде се сблъскваме и със злобни индивиди, светът не може да е само добър, както ни се иска. За никого не е тайна, че в блога има и психичноболни потребители. При тях освен злобата вече става дума и за сериозни аномалии, такива хора са неадекватни, може би дори невменяеми. Може би и не си дават сметка за поведението си. И на всичко отгоре са нахални, нагли, с липса на елементарна култура и възпитание, с език на каруцари - картинката е жалка и да, такива хора будят съжаление у нормалните потребители. Или погнуса, или възмущение.

Винаги съветвам приятели да не им обръщат внимание, да им прилагат пълен игнор, за да се намали количеството помия, която такива сеят из блоговете. Излишно хабене на енергия и време е човек да опитва да се "разбере" със злобарите - те са, образно казано, обладани от демони. Един приятел свещеник с право ги нарича бесновати. Ако всеки почне да ги игнорира, блогът ще бъде чист.

На своя територия не ги допускам при никакви обстоятелства. А когато виждам, че въпросните агресивни потребители нападат невинни блогери, било мои приятели, било непознати потребители, подкрепям нападнатите блогери без да се замислям. Искам да знаят, че не са сами и че има хора, които са готови да ги подкрепят, дори с риск да си навлекат агресията и обидите на злобарите.

Лично аз през годините съм си изградила защита и съм разбрала, че никой не може да ми навреди. Минах през много трудности в живота си, вследствие на което доста заякнах, и психически, и физически. )) Винаги търся позитивното и доброто в отношенията. Разбрала съм от общуването с хора и наблюденията си, че когато някой обижда и напада, това е признак на безсилие и страх, и такъв индивид вреди само на собствената си душа. Как си вреди - ами, първо се излага много грозно и второ, затъва все повече в помията си и ослепява за Истината и Добротата.
Аз градя Живота си и Душата си със своята мечта за добрия и красив свят, където няма зло. Този си свят и тези си ценности давам на близките си и на хората, с които общувам, както в реала, така и във виртуала и никой не може да ми отнеме всичко онова, което за мен е  ценно и желателно и всичко онова, което съм постигнала с много усилия и постоянство, въпреки всички пречки и трудности. Мога да кажа, че се гордея с всичко, което сама съм постигнала в живота си и че вдъхновението ми за нови постижения е нестихващо и нараства. )) Злобните хора не могат да ме променят, защото откак се помня съм си избрала Доброто и техните опити за домогване до мен остават безплодни. Злото, което са си избрали, да си остане за тях!

Ако всеки е наясно със себе си и има тази защита, злобата и агресията на шепата безумци в блога  ще отшуми и позитивното общуване между нормалните потребители ще се разраства.

В крайна сметка, всеки нормален човек иска добро общуване с добри хора. Казвам нормален, защото злобата сама по себе си е ненормално състояние, ала хората, погълнати от нея, може би не го осъзнават…все още…и едва когато застанат пред Бога, ще го осъзнаят. Ала ще бъде късно.

Но нека си пожелаем добрите хора да са повече и всеки да намира подходяща приятелска среда и искрено и радващо общуване.  Това пожелавам на всички позитивни и добронамерени хора в блога.
Поздравът е мой клип от слънчевата Янтра, заедно с една индианка на брега и любима индианска песен.
Слънчево да ви е в Душите!
imageimageimageimage






Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - Веси, не си права само в едно - да ги ...
30.01.2019 20:44
Веси, не си права само в едно - да ги оставим да вихрят лудостта си на воля. Те разбират само от моркова и камшика /пак някой ще рече че е двусмислица... ;) /, но при мен има не прочетени драсканици на ЛК и не пуснати коментари. Но това не е камшика, той виси над тях и чака своето време и съм го казал където трябва - администраторите да не заличават доказателствен матрял. За това и зайците три дни не ядоха и не пиха през 2015-та и само коментарите си при мене триха.
Друго няма да споменавам щото има приятели и приятели. ;)
цитирай
2. missana - Абсолютно съм съгласен с ясно изразената ти и добронамерена позиция, Веси.
30.01.2019 21:03
Приветствам я и ще я нарека християнска. Извън т.нар. психичноболни в блога, обаче, съществува още един голям проблем. Той се корени в наличието на няколко потребителя с непомерно високо его. Не говоря за Канибал, известен още и като Полигор. Него отдавна не го съзирам. Може и да се е споминал човечеца. Ако е така, нека Бог да го прости. Говоря за един потребител от мъжки пол и шайката му. Този човек не може ден да преживее без да види името си най-отгоре - било на главната страница, било в раздел Поезия. Дали той сам е намерил начин за помпане на произведенията си, или пък си има човек, който да върши тази работа е без значение. Той няма жълта книжка, но всъщност плаче за такава. Правило ми е впечатление - да речем нашият приятел Лекс се е появил на главната страница /според мен абсолютно заслужено/. И хоп - няма и час, а онзи е вече над него. С очите си съм виждал как за броени секунди четенията му скачат с няколко хиляди, само и само той да е на първа позиция. Сън не го хваща, ако това не се случи. Самоизяжда се като скорпион попаднал в огнен кръг. Посредствените му клакьори всеки ден му повтарят, че е велик и той си вярва, защото е явно неуравновесен. Подобно ненормално поведение дразни всички нормални блогъри. Спирам дотук, но ми се дощя да дам конкретен пример. Освен това имам чувството, че редица блогъри се страхуват от този индивид и предпочитата да преглъщат простотиите му. Мисля си, че той е основната причина за раздорите в този блог. Без подобни на неговите изяви нещата ще се умиротворят. Не искам да те въвличам в своето мнение, а просто го изразявам по повод подетата от теб тема. Приятна вечер!
цитирай
3. vesever - Заксън, и аз мисля, че рано или късно ...
30.01.2019 21:34
Заксън, и аз мисля, че рано или късно всеки ще си получи заслуженото, дали от човеците, или от Бога...и наистина не е редно простаците да се вихрят и да тържествуват, но в крайна сметка не можем да ги променим, както казва един Приятел, такъв им е "чипът"...
Затова аз гледам да се обграждам с добри хора и да създавам добра среда...не знам какво повече може да се направи.
Поздрави!
цитирай
4. vesever - Младене, вярно е, че освен психи...
30.01.2019 21:37
Младене, вярно е, че освен психичноболните, в блога има и една група злобни хора, които са с всичкия си, ала са приели агресията за нормална форма на общуване. Не знам къде и как става грешката, дали си носят това по рождение или са го придобили пост фактум.
Относно помпите, мисля, че хората, които ги помпят, не участват в тази "процедура" и нямат вина. Явно някой прави интрига на техен гръб.
Аз отдавна спрях да обръщам внимание на цифри, прочити, гласове, целта ми е да си кажа по една добра приказка с Приятелите и чета хората, които харесвам, манипулациите и интригите са ми далечни. Всеки си намира среда според душевния си "интериор", както обичам да се изразявам.
Когато някой ми направи лошо впечатление като човек, именно заради агресия и простащина, просто не влизам в блога му и не се занимавам с негативните му излияния. Както и в реала, не общуваме с неприятни хора, и от неприятните страним, а всеки иска да общува хармонично и приятелски, така е и тук, за всеки нормален и смислен човек....
Поздрави!
цитирай
5. tikoev - А кой определя кои са с всичкия си или ...
30.01.2019 21:40
А кой определя кои са с всичкия си или не?
цитирай
6. vesever - Тишо, и нормалните хора можем да ...
30.01.2019 21:51
Тишо, и нормалните хора можем да разпознаем психичноболните, по налудничавото им поведение, ала когато вече имат и диагноза от специалисти...там е сериозно положението...и явно необратимо.
Но тези с диагнозите се броят на пръсти, останалите, които просто обичат агресията, са повече. А лично за мен и агресията е диагноза сама по себе си, дори ако липсва диагноза от специалист.
Опитвала съм да "оправдавам" такива особи. Ми, животът им тежък, неудачи, нещастия, трудности...ала всеки се бори с нещо и всеки има трудности, това не е оправдание за агресивно поведение.

цитирай
7. planinitenabulgaria - Постниг на човек със съхранена ценностна система, или казано накратко, чист човек!
30.01.2019 21:52
Така изглеждат нещата на повърхността, раздвижвана, за да не се вижда какво става под нея от определени блогоизявници, но проблемът е много по-сериозен - тези процеси не текат от самосебе си, те се управляват. Не само блогът е замърсен поради тази причина, а всичките социални мрежи. Те вече имат нова функция - заместват медиите, защото имат изпреварваща бързина преди тях, може да се пише всичко, включително фалшиви новини. Който владее социалните мрежи може много, но владеещите ги опитват с тях да постигнат това, което нибелунгиите с кражбата на златото от дъното на Рейн. Наа съвременен език победа по недемократичен начин.
За хората с достатъчно голям жизнен опит има признаци при блогоизявството като словоред, употреба на определени термини, които носят информация за целите на постинга, виснат в социалните мрежи в точното време, за определен казус, напр. избори някъде си, за да бъдат манипулирани.
Има и такива случаи, когато нереализирани хора в живота си или които не могат да се трудят, търсят реализация в някоя социална мрежа, но вместо тя да им донесе необходимото удовлетворение, "реализацията" поема в погрешна посока. Има и лоши хора, които до обед се сърдят на себе си, след обед - на целия свят, а също и завистници. Не тези хора обаче са причина за замърсяването на блога, което протича във всички социални мрежи. Тези хора свършват съвсем малка от това, което се върши планирано, последователно, целенасочено и има една генерална цел - опростачване на хората чрез социалните мрежи.
Има обаче и хора, неподвластни на тези процеси. Те са запазили човешкото в себе си, защото имат защита - съхранената ценностна система. Поради това те извървяват уверено земния си път на естественото Божие употребление. Но са малко. През изминалата година попаднах само на двама души със запазена ценностна система, утре имам среща с единия от тях.
Поздравления за хубавия постинг, както казах, написан от чист човек.
цитирай
8. vesever - Коста, благодаря ти! Аз имам н...
30.01.2019 22:05
Коста, благодаря ти!
Аз имам наблюдения предимно в междуличностните отношения, чисто човешки, макар че и на мен понякога ми се е струвало, че има някаква "сила" и на по-високо ниво, която манипулира хората и онези, които са слаби и податливи на злото, поемат от него, като зараза е. Така че, да, мога да разбера това, което казваш, че такива хора са като пионки...за жалост в една разрушителна схема, целяща да убие човешкото в човека и да превърне човека в звяр, лишен от сетивност, разбиране, интелект, хуманност.
Дори зверовете понякога са по-адекватни от такива хора, уви.
Но да ни дава Бог сили и устрем към Доброто!
Приятна среща ти пожелавам утре!
цитирай
9. mt46 - Поздрави, Веси!
30.01.2019 22:46
Много добро послание...
цитирай
10. getmans1 - Вес, за тази лошотия блогова цяр и ...
30.01.2019 23:04
Вес, за тази лошотия блогова цяр и мехлем няма ... Категория ПОЛИТИКА където си графоманствам предполага малко по-така ... резки изказвания ... също като в едновремешните кафенета ...хахаха.
Тук си общуваме с НИК-ове и едва ли ще се намери някой който да покаже, че аз първи съм засегнал необратимо нечие достойнство, нечии деца, дъщеря, жена или въобще близък ...е, в днешният ми постиг има такъв пример. Същият този мой постинг е предизвикал контра постинг по мой адрес от блогър с голямо Б където ме иринизира ... е, няма лошо но аз не го виждам в статистиката си ... значи бяга от директно общуване ... и на това може да му се каже добре но уверявам те ако сега вляза да се защитя от помията която изливат по мен веднага ще бъда изтрит.

И от това не ми пука то, няма и защо да ми пука ... трън в задника им съм ... важното е, че аз не съм като тях. Те са които надничат през ключалката инкогнито, те са които ходят из блога и в транс повтарят „гетьо така и онака, такъв и онакъв ... клевети и внушения А, ДОВОДИ НИКАКВИ.
Може да е изродско но аз им се кефя ... че аз така не мога да ги обидя ... те сами си го причиняват.

Поздравления, ти правиш същото но по твоя си начин ... дето се казва ... всеки с номера си ... АЗ, съм доволен от моя, защото някои особи вече не припарват в блога ми дори и на ЛС си имам спокойствието и се чувствам добре в кожата си.
Важното е да не сме като тях независимо дали дали им отговаряме или не.
Добра вечер, Вес и да не ти пука ти си имаш компанията.
цитирай
11. lexparsy - Само поздравявам начинанието ти, защото чета отношението даже и ненаписано! Не прочетох коментарите.
30.01.2019 23:09
Просто знам какво е написал всеки с празни думи, без никакъв позитивен резултат, нито за себе си, нито за други.
Аз днес за това така написах алегорично за крехкостта на маковете, които ни радват и за Намерението на житото ни да ни нахрани...
Не можем ли да се радваме и на двете ?
Ти разбра, нали! Без излишни думи!

а на ТЕЗИ, които дават почва на т.н. луди да ни тормозят и обладават негативно мислите ни, никой не търси отговорност, и от години !!!
Ще питам Очко... аз прекалено абстрактно мисля, ама той май по-добре ги анализира тез‘ неща. За това сме приятели, и си се допълваме :-)))
цитирай
12. vesever - Марине, поздрави и на теб! Благо...
30.01.2019 23:15
Марине, поздрави и на теб! Благодаря ти!
Дай Боже добрините да са повече в света ни!
цитирай
13. vesever - Радо, аз в началото правех грешката ...
30.01.2019 23:28
Радо, аз в началото правех грешката да отговарям на злобарите, очаквайки, че можем с добро да се разберем, като нормални хора.
Ала на даден етап видях, че това не е възможно и че такива особи са енергийни вампири, търсят да се 'хранят" с енергията на хората, защото нямат своя собствена, душите им бидейки разядени и опустошени отвътре.
И понеже напоследък виждам приятели, които също опитват да се "разберат" с тези блогови "герои", и страдат от злините, клеветите и агресията им, затова реших да напиша постинга.
Знаеш ли, с годините аз почнах да отсявам важното и ценното в отношенията от ненужното. Често губим време и ресурси в излишни неща, които никому не носят полза, а доброто е да се концентрираме в това да сме полезни и за околните, и за себе си...
Най-добре е да има мир и разбирателство, на мен ми е мъчно, когато хората се овълчват и нахъсват едни срещу други, ала...всеки си шета на акъла.
Мисля, че именно на нас, хората, е дадено да върнем правилния ред на земята, именно като отстраним агресията и злото и възстановим добрите човешки качества, с които да градим и да не допускаме разрушение в света си.
Агресивните хора са слепи и това не го разбират.
Ми, аз където и да отида, събирам добри компании )))
Не само в блога. Още като дете ги правя тия работи и ми носи много удовлетворение.
Трябва добрите хора да се събират и подкрепят!
Хубава вечер да имаш!
цитирай
14. vesever - Лекси, ми така е, всеки има своята ...
30.01.2019 23:33
Лекси, ми така е, всеки има своята душевност и преживява нещата по свой начин.
Всичко, което носи положителен ефект в душите, е добре дошло при мен.
Ако сме повече тези, които се радваме на красивото и доброто...светът ще стане Рай, нали!
цитирай
15. emi1ts - Здравей Веси!
31.01.2019 00:03
Поздравявам те за решението ти искрено да споделиш това ,което те вълнува.Споделям твоят начин на мислене - за всеки човек е нормално да има желание за добро и градивно общуване с другите хора.Присъединявам се към посланието и пожеланието ти- нека да стават повече хората, които да разбират колко ценни и важни са добрите и приятелските взаимоотношения!Поздрави и с най-добри пожелания!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, Весе!
31.01.2019 00:27
Чудесно си го написала!
Искрено и точно! Направила саи реален портрет-физически и психически на злобния агресор на човешките души
Теоретически е така, да го оставим да бълва злоба без внимание, накрая ще се удави сам в нея!
Аз също съм защитавал нападнати блогъри и съм получавал защита
Все пак такъв тип е агресор в душата ти! Това е плевел!
Как се постъпва в живота с тях Оставя се агресорът, той се засрамва и се оттегля?Или постига целта си, без съпротива? Или плевелът- не му се обръща внимание? Ами той расте на воля в такъв случай и задушава всичко, до което има досег!
Така е и със злобаря В много редки случаи в него заговаря съвест и той се променя към добро Прави ретроспекция, вижда ,че е сгрешил и слага край!
Не, това е рядкост Вярно е че иска да привлече вниманието върху себе си, за сметка на други, омаскарявайки ги И неполучаването на заслуженото го настървява още повече!
Клиничен случай!

Лека нощ!
цитирай
17. vesever - Еми, привет! Благодаря ти за х...
31.01.2019 00:27
Еми, привет!
Благодаря ти за хубавия коментар.
Радвам се, че можем да общуваме хора със сходни търсения и ценности, това общуване винаги носи удовлетворение и споделеност и радост!
Лека вечер!
цитирай
18. vesever - Привет, Иване! Винаги съм смя...
31.01.2019 00:36
Привет, Иване!
Винаги съм смятала, че злото може да бъде изкоренено от хора, които са потънали в него и че съвестта им рано или късно би проговорила...знаеш, като в приказките с хепи енд, когато злите герои се осъзнават и стават добри.
Обаче наистина в реалността не винаги става така и хора, които са се закоравили вече в злото, няма как да се върнат назад, защото то е избуяло толкова мащабно и ги е заразило в такава дълбочина, че съвестта им е прегоряла и са изгубили нормалния си човешки образ...
Жалко е, но...има и такива хора.
Лека нощ и от мен, успехи в начинанията ти!
цитирай
19. germantiger - +
31.01.2019 04:54
здравей, гласувах ЗА постинга ти и го прочетох наистина целия

бих казал, че съм повече съгласен отколкото несъгласен или всеки съди по своему

......

аз например съм внимателен и деликатен с приятели, пиша положителни коментари в блога, там където мисля, че ги заслужават

в същото време съм адски циничен и отвратителен с потребители които намирам за дразнещи или имагинерно намирам за мои опоненти в блога

......

с две думи

моята "философия" е всекиму заслуженото

доброто за добрите и близките

омраза и удар за други
цитирай
20. stih - Поздравления, Веси!
31.01.2019 05:54
Напълно споделям изложените от теб мисли и позицията – да игнорираме недостойните клеветници в Блога.
И аз така правя – изобщо не им отговарям и изтривам думите им.
"С глупака не спори" – е казал великият Пушкин.

Благодаря за слънчевия клип!
цитирай
21. morskipesni - А мен ме е яд, че се маскари красивия ни език, основно от някои "поетеси" и прилежащия им антураж
31.01.2019 09:57
Всеки мой опит за адекватна критика В УЧТИВА ФОРМА среща бясна и просташка съпротива. Но, както знаете, ТАКЪВ НИ Е МАТ'РИАЛА.
цитирай
22. vesever - Митко, благодаря, че прочете по...
31.01.2019 11:11
Митко, благодаря, че прочете постинга ми.
Казваш "опоненти"
Добре, за какво си опонирате, какво делите, образно казано...
Срещала съм през годините яростни спорове с обиди и заплахи, между блогери, които намирам за абсурдни. Според мен може да се спори интелигентно, в рамките на добрия тон, всеки излагайки гледната си точка.
Имам още два въпроса: За какво са нужни "удари", все пак човекът се води за интелигентно същество, а агресията не спада към тази класификация.
И второ, ако с опонентите седнете на по бира, примерно, дали би имало удари или все пак опит за изясняване на позициите като зрели хора...
цитирай
23. vesever - Ели, радвам се!Ти си от хората със ...
31.01.2019 11:13
Ели, радвам се!
Ти си от хората със защита. Когато човек е уязвим и им отговаря, става едно грозно "меле", което е най-малкото ненужно, да не говорим, че натоварва хората със съвест, а агресивните нямат съвест.
Радвам се, че и клипчето ти е харесало...
Поздрави!
цитирай
24. vesever - Морскипесни, казваш "кри...
31.01.2019 11:18
Морскипесни, казваш "критика".
Но не мислиш ли, че всеки усеща и изразява поезията по свой индивидуален начин.
Различните хора имат афинитет към различни поети. Един може да се хареса някому, друг - не, и това е нормално. Както за всеки влак има пътници, така и за всеки поет има читатели.
Поезията е душата на поета и не подлежи на "критика', според мен.
Все едно да критикуваш едно цвете, защо е точно такова, и да искаш да го промениш....
цитирай
25. germantiger - За човека и интелекта грешишв ...
31.01.2019 11:32
За човека и интелекта грешиш

в агресията също има милиони години еволюция и интелект

човека е агресивно животно - ако приемем еволюционизма:

- археологията и палеонтологията откриват камъни сечива като оръжие в предисторичността

- нашите предци са се биели с хищници и залога е бил оцеляване, живот и смърт

- ЧОВЕКА ЗА ТОВА СЕ Е ПРЕВЪРНАЛ В ГОСПОДАР НА ПЛАНЕТАТА ЗАЩОТО Е НАЙ-АГРЕСИВНОТО ЖИВОТНО

- голямата маймуна бие малката, якия вълк напада по-слабия, силния лъв посяга на сла бия... защото и само когато слабия не си знае мястото и йерархията

- ЗА РАЗЛИАК ТО ЖИВОТНИТЕ НИЕ ХОРАТА СЕ БИЕМ

- ЗА СПОРТА
- ЗА ДА СЕ ДОКАЖЕМ
- ЗА ДА УНИЖИМ ДРУГ ЧОВЕК ПОНЯКОГА

НИКОЕ ЖИВОТНО НЕ СЕ БИЕ ЗА СПОРТ, ЗА ФУКНЯ ИЛИ ЗА КЕФ НАИСТИНА - смао човека

това е истината и в тази агресивност има бол интелект - това казва науката и историята

...

аз съм убеден, ЧЕ АКО СЕ ЯВЯТ ИЗВЪНЗЕМНИ САМО СЛЕД 2 СЕДМИЦИ НИЕ ЩЕ СМЕ ГИ УТРЕПАЛИ С КАМЪНИ И ДЪРВЕ, дори не с технологии или въоръжение

човека е звяр - това е част от природата му, освен прекрасното и доброто в него

ПС
не пия и не пуша, така-че на по бира няма как да седнем :D :D, разбира се, че те разбреах какво ми думаш, живи и здрави
цитирай
26. morskipesni - Относно отговора Ви, няма как да се съглася.
31.01.2019 11:50
Естествено, че поезията ПОДЛЕЖИ на критика и дори ИЗИСКВА критика. Но когато мат'риала е безкритичен, всичко е напусто.
цитирай
27. vesever - Митко, ето сега ще ти опонирам ;)...
31.01.2019 11:52
Митко, ето сега ще ти опонирам ;)
Мисля, че представите ни за древните хора са доста...изкривени.
Така ни учеха в училище, че са били диваци по пещерите. Да, ама не. Древните са владели сили, които на съвременния човек са непознати. Духовни сили, да кажем. Били са близо до Бога и до Божиите сили, които за съвременния човек в голяма степен са изгубени. От културата на древните имаме невероятни паметници, съхранени и до днес, които дори за най-напредналите технологии на модерния свят са немислими и си задаваме въпроса, как са ги постигнали, ако са били диваци. Всичко, което са ни оставили, говори за високо ниво на интелект и познания. И нечовешки сили,нещо много по-високо от нормалните човешки способности.
Ще ти кажа своята гледна точка също за звяра и човека.
Именно това е предизвикателството, да върнем хармонията и нормалния живот на Земята, а не да се поддаваме на разрухата, на хищничеството. Ако искаме да оцелеем, трябва повече хора да се осъзнаят накъде върви Земята. С всичкия антагонизъм и войни /в пряк и преносен смисъл/. Не се ли осъзнаят хората, Земята и човечеството биват подложени на саморазрушение. Ето защо аз не приемам, че човекът е звяр, след като имаме шанс да владеем интелекта, да творим и да общуваме интелигентно. Ние сме ЕДИНСТВЕНИЯТ вид на Земята, който има този шанс. Да го пропуснем от безумие ли? и Да, има и първосигнални хора, ала това е, защото не са пожелали да развият в себе си интелект и самосъзнание на Човеци, а предпочитат да остават на по-ниско стъпало... или пък може и да не им е дадено, знам ли.
Ето, когато и в блога се сблъскваме с простовати и агресивни хора...задаваме си въпроса не могат ли или не искат да бъдат интелигентни и смислени и достойни...


цитирай
28. vesever - Морскипесни, ок, да приемем, че има ...
31.01.2019 12:04
Морскипесни, ок, да приемем, че има нужда от критика. Ала на каква цена? С какви последствия? И какво доказваме - че една поезия е по-добра от друга? Аз пак казвам, че за всеки поет има читатели, всеки според ценностите си намира и любими поети, които му импонират. И тогава, каква е целта на критиката?
Ще споделя нещо. Преди време бях попадала на свади между хора, които пишат поезия и...доста се разочаровах.
За мен поетите трябва да са като ангели сред хората, да са пример в доброта и чистота и нежност и разбиране и обич.
Въвлекат ли се и те в общочовешките свади, тогава бива изгубена цялата красота и смисъл на поезията, а именно, поезията има за цел да въвежда хората в Божиите светове, в истинските човешки ценности, подарени ни от Бога.
Така мисля аз, но ако желаеш, обясни ми целта на критиката.


цитирай
29. vesever - П. П. Към Морскипесни Някога, ...
31.01.2019 12:09
П. П. Към Морскипесни
Някога, като бях ученичка, в час по литература се изискваше да научаваме критиката за всяко произведение. Аз, обаче, винаги пишех своите мисли и възприятия и интерпретация на произведенията и накрая госпожата ми пишеше в рецензиите: Не е използвана критика )))
Така и не се примирих и продължих да пиша своите мисли в есетата и съчиненията.
Смятам, че всеки има право на собствена интерпретация на дадено произведение. Коя е меродавната критика? Кой е меродавният критик, след като дори 10 професионални критици ще се изкажат по различен начин за едно и също произведение?

цитирай
30. vania23 - Здравей, Веси!
31.01.2019 15:25
Не можем да променим света на другите, можем само своя свят да променим. И да изберем кой да влезе с нас в него, и кой - не.
Ти казваш същото. Аз бих искала да се разбирам с всички, но знам че не е възможно. Правя, каквото зависи от мен, а за чуждите постъпки няма как да отговарям.
По нагоре прочетох разговор за лошотия между поети - и аз се чудя как е възможно? Пишеш, че Бог е с теб в стиховете си, говориш за добър свят, а после показваш друго... И си съчиних не само по този повод, а от всичките си наблюдения едно стихче, което ще напиша не като четиристишие, а ей така - направо: Думи написани... Те ли са важни? С ритъм и рима в перфектния стих? Нищо не струват пред други - изказани - в свършено дело и в поглед лъчист...
цитирай
31. vesever - Ваня, привет! Много синтезирано ...
31.01.2019 15:46
Ваня, привет!
Много синтезирано и точно си казала всичко с малко думи.
Аз говоря повече )))
Стихчето ти е прекрасно и точно!
Мисля, че когато хората не са достатъчно осъзнати, допускат да се заразят от злото. Това е наистина тъжно.
Дали си дават сметка или не, не знам...
Ето и от мен едно малко стихче, в следствие на твоето...

Всеки човек обитава Земята
Тук ни е пратил всесилният Бог
Иска да види Сърцето, Душата
Дали ще опазим в Добро и Любов!

Пращам ти прегръдка и ти благодаря, Ваня!


цитирай
32. inel379 - Много точно казано!
31.01.2019 17:10
От злоба видимо се полудява,
а пък душата оскотява.
За анормалните прикритие няма,
те всеки ден си правят убийствена реклама.
Сами си пишат и сами си отговарят,
защото няма как със другите да разговарят.
От време на време някой ги шамаросва
и това, разбира се, много ги ядосва.
Но най-добрият отговор е пълно игнориране,
след което няма никакво реанимиране.
Пренебрежението ги съсипва и неутрализира,
а злото колабира и ден след ден умира.
Изпитвам съжаление към нещастници такива,
те чужди са на радостта, която светлите души събира.
Щит непробиваем е добрата сила,
приятелското рамо е нейната закрила.
Сърдечен поздрав, Веси!
цитирай
33. vesever - Инелка, благодатя ти! ...
31.01.2019 17:26
Инелка, благодатя ти!


И на мен ми е жал за тези окаяни, нещастни хора
И питам се, защо не могат да погледнат към простора
Защо не могат на живота си да се зарадват
а само злобно и ехидно се прокрадват
опитвайки да очернят добрите и красивите Души
без да виждат как собствената им злост ги души...
и как сами на злочестие и скърби се обричат
защото те отдавна са забравили да обичат...
но нека срещаме по пътя си добри Души и чисти
и да разсяваме Светлината с Любовта лъчиста!

Поздрави!


цитирай
34. katan - Веси, Басти - Здравей!
31.01.2019 20:05
И аз съм тук от 2008 година, но след теб.
Спомням си какви хора имаше и колко творчество имаше тогава.
Ходила съм на много срещи на блогери, на представяне на книги на блогери и каква задушевна атмосфера имаше ...
С някои от тези хора си останахме приятели до сега. Виждаме се, чуваме се по телефона, пишем си и от виртуални се превърнахме в реални приятели.
Повечето са в други сайтове. Рядко влизат вече тук, заради някои екземпляри, които тровят всичко в блог.бг и около себе си.
Нападат не само само нас, но децата и внуците ни.
Бях решила изобщо да не влизам тук, но имам приятелска среда в блога и се радваме, когато се "срещнем".
Има други хора, които като че ли само дебнат да се появи някой от набелязаните от тях и започват да тровят всички.
Бях написала "БЛАТО" точно за тези персони, но не знам дали са се разпознали.
До преди няколко дни получавах само неприятни коментари, но вече имам и съобщение на "лични" с груби обиди и дори заплахи.
По принцип не съм докачлива, но съм паметлива, макар и да съм всеопрощаваща.

Спомням си как през 2007 или 2008 година изтриха профила на една "колега". Тя направи нов - изтриха и него и така няколко пъти.
Сега е тук и не виждам нищо осъдително в творчеството й. Напротив!

Все пак това е политика на собствениците на блог.бг. Може би на тях им харесва това положение, Не знам.

Има още много, което мога да напиша по темата, но спирам до тук:).

Искам за завърша с един абзац от постинга ти:

"В крайна сметка, всеки нормален човек иска добро общуване с добри хора. Казвам нормален, защото злобата сама по себе си е ненормално състояние, ала хората, погълнати от нея, може би не го осъзнават…все още…и едва когато застанат пред Бога, ще го осъзнаят. Ала ще бъде късно."

Поздрави, Веси, Басти!
цитирай
35. vesever - Кате, привет!Значи с теб имаме ...
31.01.2019 21:34
Кате, привет!
Значи с теб имаме сходни преживявания от общуването в блога. И аз се познавам с доста от приятелите на живо, че и на гости ми идват, домът ми винаги е отворен за приятели!
И със семействата и с децата си са идвали няколко приятелки, супер сме си изкарвали!
Това е прекрасно общуване и се радвам, че има много такива хора, с които да можем да си кажем добра приказка и да си създаваме приятни мигове.
За нападките...мога да се сетя кой те безпокои.
Има една потребителка с много профили, която без да познава никого реално, плюе по хората масово и бълва лъжи на килограм за всеки. Съчинява си някакви безумни сценарии за хората и явно си им вярва. Нещо не й е наред в главата, ала явно няма лечение за случая й.
Модераторите не малко са я банвали и трили, ала тя явно не излиза от блога и постоянно дебне блогерите и лее помии по всички блогове, ако трябва всичко да трият, сигурно трябва да назначат някой, който денонощно да преглежда всички блогове и да трие обидите й, чисто технически не знам ще им бъде ли възможно.
В други сайтове знам, че се трият обидни публикации и коментари, ала въпросната отиде ли и по другите сайтове, гарантирам, че няма да й смогват да я трият. Като зараза е.
Женицата си няма собствен живот и затова гледа как да очерня нормалните хора, явно така й олеква болката.
Да сме здрави, Кате, и децата, и внуците, който ги има, да са ни успешни и щастливи, а злите хора сами си патят от злобата си, няма как да им помогнем.
Лека вечер!
цитирай
36. krassko - Весе, не си струва да се зенимаваме с "тъмната" част от блога:)
31.01.2019 22:58
А при нас вече има кокичета.
Твоите също трябва да са цъфнали.
цитирай
37. nedovolen - Честит празник!Не споря, не к...
01.02.2019 08:28
Честит празник!
Не споря, не критикувам, старая се да не давам оценки. Какво беше това агресия...
Кой каквото прави, за себе си го прави. Преди четвърт век имах едно коли - Джек, то ми казваше така.
Хваленето също не е престижно. Обърква се кармата на хваления. Едно Господи, пази го, е достатъчно. Те това се чудя как да спестя на това, което ми харесва. Всеки е с право да харесва каквото си иска и т.н.
:)))
цитирай
38. vesever - Краси, и аз това казвам, да не доп...
01.02.2019 09:07
Краси, и аз това казвам, да не допускаме черните душици да ни цапат блоговете. Радвам се, че и други хора процедират така и ги шкартират.
О, кокиченцата ми отдавна се показаха, имам постинг със снимки от 23.01. 2019, със заглавие Нетърпеливи за Пролетта )))

Поздрави!
цитирай
39. vesever - Ники, честит празник, но какъв п...
01.02.2019 09:17
Ники, честит празник, но какъв празник, беше днес, нещо не се сещам.
Прав е Джек, и аз мисля като него, че кой каквото прави, на себе си го прави. ))
Според мен няма нищо лошо в спора, стига да е по интелигентен начин. А когато някой обижда и то с език на каруцар, както правят някои блогови "герои", това не е спор, а войнстваща простотия и именно против това пиша. И в критиката няма нищо лошо, всеки може да си каже мнението, но не и да се натрапва нахално и да обижда хората, които дори не познава. За такива случаи е публикацията ми.
Господи, пази го, да, когато човек е с Бога. А когато е с демоните, няма как да стане. Но всеки си избира и всеки си шета на акъла, казано на народен език ))
Поздрави!

цитирай
40. nedovolen - Ще се повторя. "На 1 февруари ...
01.02.2019 12:51
Ще се повторя.
"На 1 февруари православната църква почита св. Трифон - лечител, прославил се с чудесата, които правел. Роден е през 225 г. сл. Хр. в семейството на бедни християни в малоазийската част на Римската империя, пише Блиц."
Не споделям тезите на всякакви църкви, но по-добре вяра в нещо от хич.
Господ е навсякъде, във всеки момент, във всичко и зад всичко.
Кого ще критикуваш и за какво ще спориш, с Господ ли.
Той е и зад демоните, които са само едни послушници.
:)))
цитирай
41. vesever - Не знаех за този празник, мисля, че ...
01.02.2019 13:07
Не знаех за този празник, мисля, че почти всеки ден се чества някой светец, но на повечето хора са познати само по-известните светци.
Да, ако човек има вяра в доброто и ако търси и върши доброто, според мен е достатъчно. Аз мисля, че църквите разделят Бога, всяка опитвайки се да го "приватизира", а Бог не е толкова в църквите, колкото в сърцата.
Ами не, в постинга ми става дума конкретно за комуникацията в блога и за грозното отношение, което някои демонстрират - на това се противопоставяме всички нормални хора от блога, не само аз. Не споря с Господ.
Обаче ще оспоря твоето мнение.
Не е истина, че Бог е зад демоните.
Ти знаеш, че Бог е изгонил сатана от Рая.
Демоните нямат нищо общо с Бога и докато хората ги допускат, ще си вкарват вреди в собствения си свят. Демоните целят да разрушат човешкия свят, ето защо няма как да са послушници.
цитирай
42. nedovolen - Две неща от Т. Ж. /съден съм преди 45г ...
01.02.2019 19:03
Две неща от Т.Ж. /съден съм преди 45г за действия срещу режима му/:
1. Изречение: "Никой не може да си надскочи летвата".
2. ПОКЪРТИТЕЛНА РЕЧ - тя вече е от оне свет.

Заслужава си, не като в Лидъл.
:)))
цитирай
43. vesever - Ники, и на моя дядо комунистите п...
01.02.2019 19:59
Ники, и на моя дядо комунистите правиха проблеми...
За летвата не знам. Чудила съм се за хората, които избират да вършат злини, не могат или не искат да бъдат добри. Така ли им е зададено по рождение, да бъдат зли? Не ми се вярва, смятам, че всичко е въпрос на избор.
А за престъпници, човекоубийци, диктатори...питала съм се, има ли въобще прошка за такива. Господ знае.


цитирай
44. nedovolen - Господ не прощава за мравка, за к...
05.02.2019 07:09
Господ не прощава за мравка, за какви диктатори говориш. Отнемаш живот. Ти ли си го дал /не лично/.
А как е тази гледна точка:

Елеазар: Рече ми Господ - Дай Любовта си на хората, а не помощта си

Когато правя добро на хората, те благодарят и изостават в развитието си. Когато правя злини на хората, те скърбят, замислят се и пак изостават в развитието си. Казах си: Странно нещо е човекът. Той така се е оплел в доброто и злото, че мисли, че няма други светове.

Злото измъчва човека, доброто го приспива. Злото вреди на човека, а доброто му пречи. Злото прави човека неспокоен, а доброто го прави недоволен.

Попитах Господа, защото само Той има отговора: Господи, Ти, Който си Велик в Дълбините, как можем да помогнем на човека? - И рече ми Господ: Който помага на човека, му пречи. Който не помога на човека, също му пречи. Каквото и да правиш за човека, все му пречиш. Има само един метод: Люби човека в Дълбините си и някога той ще узнае Божието Име. Люби човека в Дълбините си и някога той ще бъде преобразен.

Люби човека в Дълбините си и някога ще видиш в него Подобието на Бога, защото Любовта всичко превръща в Богоподобие. Любовта е всякога Богоподобна. Дай Любовта си на хората, а не помоща си.
из Книга на загадките, Елеазар Хараш.
цитирай
45. vesever - Ники, не съм съгласна с Еллеазар. ...
05.02.2019 13:46
Ники, не съм съгласна с Еллеазар.
Доброто не пречи, именно то помага да променим света към добро и да върнем хармонията на Земята.
Въпрос на съвест е дали човек ще оцени доброто или не, дали ще откликне и ще пожелае да върши добро или не.
Хората, допускайки злото в своя свят, си вредят, ала сякаш не го съзнават.
Не знам за прошката, за всички, които са вършили зло на Земята, какво ги чака след това...вероятно ще им се върне злото и всичко, което са причинили.
Но пък така злото се умножава, а не намалява.
И все пак, ако злодеите не се осъзнаят, логично е злото, което са си избрали, да ги постигне.
Така мисля аз, но нямам доказателства как точно стоят нещата с прошката от Бога. ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044827
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол