Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2019 20:20 - Незнайно Бъдеще
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3587 Коментари: 13 Гласове:
10

Последна промяна: 29.01.2019 20:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това е една моя любима песен. На даден етап може да открия рубрика за любима музика в блога си, като представям любими песни на любими изпълнители, заедно с преводите на текстовете на песните.
Доставя ми удоволствие да превеждам поезия и песни. Романтично, вдъхновяващо е.
Днес ще представя една прекрасна френска изпълнителка с псевдоним Заз. Истинското й име е Изабел Жефроа, родена е през 1980г.
Преди време един стар приятел ми пусна нейна песен, тогава ме впечатли гласът й, а на по-късен етап открих нейни клипове и я харесах, защото е от изпълнителите свежари, които носят буен живец и чисто вдъхновение. Няколко нейни клипа да изгледате и ще се убедите.
Ето песента, която искам да ви представя тази вечер, заедно с превода.

https://lyricstranslate.com/en/qu%C3%A9-vendr%C3%A1-%D0%BD%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D0%BE-%D0%B1%D1%8A%D0%B4%D0%B5%D1%89%D0%B5.html

А ето и клипа й. Приятно настроение на всички!






Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Превода ти е чудесен
29.01.2019 21:34
Кога научи френски хи хи хи
А певицата не ми направи особено впечатление...
Приятна вечер!
цитирай
2. vesever - Краси, мерси! Не съм го научила ...
29.01.2019 21:36
Краси, мерси!
Не съм го научила още както трябва, ала като слушам, разбирам много, защото лексикално имат сходна база с английския...
Чакай, изгледай ето този клип на Заз, ще ти хареса, сигурна съм! ))
https://www.youtube.com/watch?v=8IjWHBGzsu4
цитирай
3. vesever - П. П. И тази песен, която ти пращам, ...
29.01.2019 21:43
П. П. И тази песен, която ти пращам, съм превела, на страничката ми в lyricstranslate, под заглавие " Ще пребъдем", ако ти е интересно...
Или чакай, последно ще ти пратя една песен, първата, с която я открих...не може да не ти хареса )))
https://www.youtube.com/watch?v=qIMGuSZbmFI

Имаше изпълнение на тази песен и на сцена, и цялата публика пее с нея...ако го намеря, ще ти го пратя )))
Но сега да си гледам преводите, стига песни ))
цитирай
4. krassko - Цъ и той не ми хареса:)
29.01.2019 21:45
Песента се казва "От гняв" но не разбрах къде е гнева:)
Весе, в пеенето има мода и хитовите певици обикновено пеят по бельо, най често в леглото и доста бодро размятат крака хи хи хи
А твоята певица е твърде много облечена...не може да се класира.
цитирай
5. vesever - Нее, няма гняв, не си си го превел ...
29.01.2019 21:48
Нее, няма гняв, не си си го превел правилно.
Ами, аз харесвам такива изпълнителки, това е истинската женска красота, а тези, които се събличат, са предимно чалгаджийки - аз не приемам голотиите за изкуство ...
Голотата е само за интимния партньор и е нещо свято, не е за показ на всеослушание, още по-малко пък по начина, по който се показва в шоу бизнеса...което за мен е вулгарно и грозно.

П. П. В скоро време ще преведа нещо от Сиа и ще я представя в блога си, много я харесвам, тя дори лицето почти не си показва и се облича изключително сериозно.
цитирай
6. krassko - Ще проверя, но превода е от испански:)
29.01.2019 21:54
Прегледах няколко клипа и открих такива които ми харесаха,
тя обича да пее на улицата сред хората, но има и чудесни студийни песни и ако правилно съм разбрал има песни във филми.
цитирай
7. vesever - Явно говорим за различни песни. В ...
29.01.2019 21:59
Явно говорим за различни песни.
В тази от постинга ми има малко испански, само 4 реда в припева, и самото заглавие que vendra, буквално значи "Какво ще дойде", превела съм го "Незнайно Бъдеще"...но с изключение на 4-те реда от припева, песента си е на френски.
А линковете, които допълнително ти пратих, са само на френски, аз мислех, че тях имаш предвид.
Да, Заз почва като пее на улицата с групата си, китаристът голям сладур, много ми е чаровен )))
После почва да записва и студийни записи и албуми, за филми не знам, възможно е. Идвала е на концерт в България през 2016, но не съм разбрала, жалко ))
Сещам се за още една любима песен, с кадри от филм, не знам самата песен от филма ли е или клипът е направен пост фактум с кадрите, ти повече ще намериш, предполагам...
https://www.youtube.com/watch?v=5VBSaGz0fnc

цитирай
8. missana - Рубрика за любима музика е много интересно хрумване, Веси.
29.01.2019 22:09
Пожелавам ти да го реализираш час по-скоро!

...А песента и клипът, си ги бива!
цитирай
9. vesever - Младене, благодаря ти!Аз без ...
29.01.2019 23:12
Младене, благодаря ти!
Аз без музика не мога, а дори и работата ми върви по-леко с музика.
Май в блога има рубрика за музика, бих публикувала там музикалните постинги...
Поздрави и лека вечер!
цитирай
10. lexparsy - Много житейски мъдър текст и изпълнение и клип.
30.01.2019 18:18
С припев:
Бъдните ми дни какво ли крият,
Днес своя път сама чертая
Изгубя ли се, себе си ще преоткрия,
Знам, трябва да вървя до края

Знам че това е твоя житейска философия Веси :-)
Повдигна ми настроението! А не знаех че и от френски превеждаш. А бе ти си универсален войни! Знам аз :-)))
цитирай
11. vesever - Лекси, така си е, такива песни ха...
30.01.2019 19:00
Лекси, така си е, такива песни харесвам, които ми пасват на душевния интериор )))
Освен с двата ми работни езика, пробвам се с френски, италиански и испански, ....вълнуващо е.
Всеки уважаващ себе си преводач трябва да може да се справя с всякакви текстове. А лексикално европейските езици са с обща база, така че не е толкова трудно.
Поздрави и от мен!
цитирай
12. lexparsy - Само да споделя за езиците Веси, извън темата, защото си експерт!
30.01.2019 21:41
Немския и английския се водят към германската група езици. Макар че оригиналния английски, който се ползва в литературата и поезията... аз бих спорил за произхода на думите. Защото има по-голямо влияние Романски, от италианската и френската култура. Мнного дълга тема...
Лично аз си се разбирам с "чужденци", но нямам самочувствие да говоря "Перфектно" друг език освен българския :-) Но само ще споделя че „хей така“ като имах свободно време в казармата още, изядох един учебник по италиански (от романската група). И за това време „Уж“ го забравих... Но се оказа че ми е от такава голяма полза докато чета и разбирам етимологията на думите... че бих си научил и испански и португалски и румънски... Уффф на френския не му разбирам красиво-еротичната глезотия... и няма. Инат съм пък :-)))
цитирай
13. vesever - Ами, Лекси, когато почнах да уча ...
30.01.2019 21:46
Ами, Лекси, когато почнах да уча немски, в 8. клас, преди това бях учила само английски, и се удивих, че лексикално имат много сходства. Граматично не, никак даже, но ако човек умее да се вглежда в корените и произхода на дадена лексика, открива приликите.
По-късно открих и в италианския, а накрая и в испанския сходства и непознати думи ги разгадавах и без речници. Във френския също, но там заради правописа и произношението е по-трудно това "разпознаване"..
Познаването на чужд език винаги е предимство...щом си учил, неминуемо остава дълбоко в паметта ти, заровен някъде ))
Радвам се, че си учил италиано, и аз много го харесвам, нежен език е!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4064009
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол