Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2019 20:20 - Нетърпеливи за Пролетта?!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4894 Коментари: 20 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Първите ми кокичета.

image

Наредени като войничета.

image


image

А заедно с тях и котаците

image

Как обичат да позират маците )))

image

Поздравът, тематично, е клип с кокичетата ми,
заедно с любима песен!







Гласувай:
17



1. inel379 - Смели, нежни и прекрасни!:)
23.01.2019 23:10
Бели пролетничета ранобудни,
подават се с усмивка над земята,
а зимата отстъпва неотклонно
през камбанките полюшвани от вятър!:)
Всички тръпнем в очакване!
Усмихнат поздрав за теб, Веси!:)
цитирай
2. emi1ts - Красиви,
23.01.2019 23:53
нежни, радващи но и много издържливи!И видеото е чудесно!Благодаря ти Веси:)
С пожелание за хубави дни!
цитирай
3. missana - Колко красиви кокичета!
24.01.2019 00:42
Тези са ми първите видяни засега. Благодаря ти, Веси!
цитирай
4. lexparsy - Я стига си игра с времето бе нетърпелива самодивке :-)
24.01.2019 01:50
Прекопахте ги само с Блеки и рипнаха кокичета... Не ги будиш ранко.
Абе да те питам. Аз все се оплаквам че преди май имаше и минзухари повечко, а напоследък не виждам. Аз тях си харесвам. Снимай ми някой ако зърнеш :-)
цитирай
5. vesever - Инелка, благодаря ти! Нежно от ...
24.01.2019 10:10
Инелка, благодаря ти!

Нежно от земята се подават,
те душата моя размечтават
за още много красоти
за много сбъднати мечти!

Поздрави и кокичена прегръдка!
цитирай
6. vesever - Еми, и аз ти благодаря, радвам се, че ...
24.01.2019 10:11
Еми, и аз ти благодаря, радвам се, че са ти харесали кокиченцата и видеото.
Пролет иде...много вдъхновени дни да имаш!
цитирай
7. vesever - Младене, да знаеш, моите кокичета ...
24.01.2019 10:12
Младене, да знаеш, моите кокичета носят късмет. И други зими приятели са ми казвали, че моите са първите, които виждат...
Наистина раничко цъфтят при мен...
Поздрави и успешен ден да имаш!
цитирай
8. vesever - Лекси, много е забавно, да знаеш. ...
24.01.2019 10:15
Лекси, много е забавно, да знаеш.
Даваха дъжд в прогнозата, ала аз поисках да го забавя и го забавих. Имам нужда от още време...така де, Блеки има нужда, да прекопае останалата част от градинката ))
Аз само се снимам с лопатата, после да казвам, че аз съм прекопала, а всичко свършва Блеки )))
За минзухарите, има, има много в гората, която, както знаеш, е на 5 мин. разстояние от мен...))
Има и синчец, като звездици покриват цялата гора. Някаква магия е.
Ала се будят края на февруари, началото на март.
Ако искаш, обаче, мога да ги събудя още сега и да ги снимам, няма проблем)))
Поздрави и весел ден да имаш!
цитирай
9. planinitenabulgaria - Поздрави за вдъхновения постинг!
24.01.2019 11:33
Моите кокичета все още съ дълбоко под снега.
цитирай
10. vesever - Коста, благодаря ти! Моите коки...
24.01.2019 12:17
Коста, благодаря ти! Моите кокичета все бързат...и те като стопанката си...
Поздрави и уютен ден да имаш!
цитирай
11. stela50 - Бели, нежни, красиви кокиченца...
24.01.2019 14:22
сладурски артистични мацки :)...
Чудесен постинг с пролетно ухание !
Поздрави, Веси !
цитирай
12. hloris - :))
24.01.2019 14:27
Ех,Веси,момичето си викна пролетта,и тя веднага долетя...
Южнякът духна през нощта,кокрчетата сънено очи отвориха,
а котето учудено,в захлас,със своята стопанка,ги представи тук пред нас!

Благодаря,Веси,за хубавото предпролетно настроение,което ни създаде!
На мен и на Теди!
Макар че не бива да подценяваме и идващия Малък Сечко! :)
Никога не съм се вглеждала и не съм предполагала,че едно малко цвете може
да крие такава прелест...клипчето е невероятно.:):):)

пп.Спомних си за моето детство,когато моята баба,която почти ме е отгледала,
слагаше луковици в саксия есента,и през мразовития тук януари ме закичваше на
палтото ми с цъфнало кокиче...да не ме урочасват...като малка много често урочасвах.Бях много красиво дете.
цитирай
13. vesever - Таня, благодаря ти!
24.01.2019 15:04
Таня, благодаря ти!
Котаците ми са опасни образи, често ни създават весели моменти...и винаги се врат в ръцете ми, онзи ден едва успях да снимам кокичетата, понеже мърчовците ми се галеха в ръцете. Душички!
Прекрасно пролетно настроение ти желая!
цитирай
14. vesever - Тони, благодаря ти! Радвам се, ч е са ...
24.01.2019 15:10
Тони, благодаря ти! Радвам се,ч е са ти харесали моите красавици.
Наистина при мен е пролетно, един топъл лек ветрец повява ....но все пак има още малко зима. Разрешавам! ;))
Това за луковиците в саксия и аз съм си го мислила, и не само кокичета, но разнообразни цветя. Въобще, иска ми се да направя цветна джунгла по всяко време на годината...
Не знаех, че кокичето пази от уроки, но каквото е нежно и беличко, като нищо може да има тази сила.
Моята баба, Бог да я прости, ми слагаше малко бяло перце в дрехата, когато тръгвах на училище, и казваше: Да ти е леко!
Сега често намирам малки бели перца на пътя си, дори в града...събирам си ги често и ги слагам в дрехата си..
А някъде четох, че малките бели перца на пътя ни са знак от Ангелите, че са до нас.
Поздрави, уютен ден да имате с Теди!
цитирай
15. stih - Красиво!
24.01.2019 19:34
И вдъхновяващо!
Винаги е хубаво при теб, Веси!
Прекрасен клип си направила, всичко те радва и осмисля дните ти.
Благословена си!
цитирай
16. barin - Здравей, Веси. И аз се оглеждам по ...
25.01.2019 07:16
Здравей, Веси. И аз се оглеждам по дворовете, но още не съм видял кокичета. В гората едва ли има, рано им е.
Поздрави!
цитирай
17. vesever - Ели, благодаря ти! Наистина има ...
25.01.2019 09:06
Ели, благодаря ти! Наистина има толкова много красоти край нас, които да ни радват! Аз се радвам и на малките неща...
Прегръдка кокичена ти пращам!
цитирай
18. vesever - Иване, надявам се скоро да видиш! ...
25.01.2019 09:08
Иване, надявам се скоро да видиш!
Явно моите наистина са от първите...
Поздрави!
цитирай
19. krassko - Аха, пропуснал съм ги
01.02.2019 16:08
но сега ги видях. Винаги много ме радват.
Съжелявам че не си купих иглики от кауфланд имаше невероятни цветове : сини, розови всякакви измислени цветове. :)
цитирай
20. vesever - Краси, хвърли едно око на новия ми ...
01.02.2019 20:00
Краси, хвърли едно око на новия ми пост тази вечер, днес ми се напълни душата, в Търново изкарали пролетните цветя...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043654
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол