Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2018 20:20 - Пролетният Дъжд
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2098 Коментари: 16 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Супер...
19.05.2018 20:31
Цяло филмче направи за радост на публиката.
А хъскито си е герой и половина - направо роден артист.
А днес и тук валя дъжд, синоптиците обещаха камъни и дървета да падат от небето:)
Дано ни се размине.
цитирай
2. vesever - Краси, рекох да има и малко живи к...
19.05.2018 20:54
Краси, рекох да има и малко живи кадри, след 2 дни ще има още едно клипче с изключителни мили моменти - една двойка лебеди си измътиха две бебенца, сивички пухчета, невероятно красиви, как ми се иска да ги гушкам, но се боят. Нося им хляб, и на другите патенца в езерото, има всякакви симпатяги, и като ме видят, отдалеч почват да плават към мен. ))
Тук имахме прекрасни слънчеви дни след дъжда, а тази вечер, отново дъжд...провали ми работата в градината, имах планове за поне 2 часа...сега ще чакам пак да пекне слънчо.
Като си спомня предишни пролети по това време, моята Янтра как бушуваше...страховито беше. Преливаше над моста,, който свързва моето село със съседното и автобусът заобикаляше...
но е невероятно красиво и величествено - обичам стихиите.
А, Байкал е супер сладур, следобед сме заспали много здраво, спи като дете, гушка се, глези се, душица ))
цитирай
3. vania23 - Прекрасно е, Веси!
19.05.2018 21:04
Благодаря за свежата разходка! През цялото време усмивката не слезе от лицето ми. Това мило, добро, игриво куче... Този толкова грациозен лебед, чистата, плискаща се вода..., песента... Благодаря! Зарадва ме!
цитирай
4. vesever - Ваня, много ми е драго, че съм те з...
19.05.2018 21:33
Ваня, много ми е драго, че съм те зарадвала с тукашните красоти, и за мен такива преживявания са много радващи и трогателни.
Ами, вървим си през парка с кучо и изведнъж заваля...толкова свежо и чисто ...и веднага ми зазвуча тази любима песен и ми хрумна да покажа и на вас части от преживяването...
цитирай
5. krassko - И като те попитат добре ли си прекарала, отговорът е:
20.05.2018 17:53
I had a ball.
Много сладък идиом.
Дори чичко Гугъл не го знае и го превежда:"Имах топка"
Сигурно го знаеш, не си спомням английски или американски е,
но така отговарят когато се върнат от екзотична почивка,
значи, че са си прекарали чудесно!
цитирай
6. vesever - Краси, определено имам "т...
20.05.2018 19:09
Краси, определено имам "топка", американски е изразът, да, а аз ако остана още, чудеса ще сътворя, както си знам )))
цитирай
7. krassko - Другата събота пак ще има урок за идиоми
20.05.2018 20:15
Може да има нещо което не си срещала.
Много са ми забавни, как са ги измислили?
цитирай
8. stih - С радост и благодарност!
20.05.2018 23:31
Ти си обогатила визуално тази прекрасна песен на Силвия Кацарова.
Струвало си е, Веси...
цитирай
9. vesever - Краси, и на мен са ми интересни, а те ...
20.05.2018 23:50
Краси, и на мен са ми интересни, а те постоянно се обогатяват, така че със сигурност има много нови, които не съм срещала. Любимият ми е The early bird catches the worm /Рано пиле, рано пее по нашенски ))
цитирай
10. vesever - Ели, радвам се, че ти е харесало т...
20.05.2018 23:50
Ели, радвам се, че ти е харесало творението ми.
А ако наминеш утре вечер, ще видиш нещо изключително мило...
Поздрави!
цитирай
11. cinderellathespy - Кучо...
21.05.2018 13:40
Искрено се усмихнах, Веси!
Голям сладур е кучо!*
Събираш невероятни спомени!
Пази ги в сърцето!
Ще има да ни разказваш....
Прегръдки топлички,

Ели
цитирай
12. krassko - На тебе ти е интересно и забавно
21.05.2018 15:15
А за мен направо ужасно. От днес започна повторение на курса от самото начало и за "радост" на учениците започнаха с два урока наведнъж. Но от утре са по четири на ден.
Добре е да проверя какво съм запомнил, но след двата урока днес глаавата ми "бръмчи". А освен тези четири урока има още един урок рано сутрин където веднъж седмично са идиомите. Радост в къщи - пет урока дневно. Да видим до кога ще издържа.
цитирай
13. lexparsy - ХееХее, много ме свежна този пролетен дъжд :-)
21.05.2018 22:56
Изкефи ме как кучето му обяснява на лебеда, а той непокист :-)
цитирай
14. vesever - Краси, не е малко натоварването. . . ...
23.05.2018 09:14
Краси, не е малко натоварването...и аз искам да донауча италианския, и може би през лятото ще намеря време, или за онлайн курсове, или самоучител. После руския, позабравила съм падежите, но малко ми трябва...
Тук децата говорят по 3 чужди езика още на 10-11-годишна възраст...
цитирай
15. vesever - Лекси, кучо е уникален образ, много ...
23.05.2018 09:15
Лекси, кучо е уникален образ, много се привързах, има опасност да си го взема вкъщи, при останалите ми питомци, хаха ))
цитирай
16. vesever - Еличка, чак сега виждам комента ти. ...
23.05.2018 11:37
Еличка, чак сега виждам комента ти. Малко спя явно ))
Ще разказвам, имам толкова много прекрасни впечатления наистина...
а кучо може и да се побългари, знае ли човек )))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4042881
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол