Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2018 20:20 - Слънчев Ден в Люцерн
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2425 Коментари: 16 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Успя да ни зарадваш, заслужаваше си чакането:)
29.03.2018 21:47
Градът е малък, от къде толкова хора,
или всички е радват на слънцето след студовете.
И по планините има още много сняг.
Аха, и по моста Капел се разходи. Има още десетина интересни неща,
които и заслужава да се видят и опитат - а за теб има и вегански вариант на местния пециалитет и кафето го доливат със шнапс и му слагат две лъжици захар. Е кафето може да пропуснеш:)
Трябва да се разходиш и по моста Шпроер, Лъвския паметник и Ледниковата градина. Има и няколко музея: на Вагнер, Музей на транпорта, музей на изящните изкуства и Музей на Пикасо. И зъбчатата железница с планината Пилатус, но дали ще имаш време :)
Големи благодарности за разходката.
Поздрави!


цитирай
2. vesever - Краси, оказа се, че има много мос...
29.03.2018 23:46
Краси, оказа се, че има много мостове, аз тръгнах да търся този на цветята, но именно той бил Капел, намерих го, но сега няма цветя, чак лятото...искам да видя и останалите мостове, непременно.
Музеят на транспорта е на 5 -10 мин. от мен, но не съм влизала...
ще си набележа местата и едно по едно...
Тези дни пак вали, дано скоро дойде слънцето!
Благодаря ти!
цитирай
3. troia - Веси,
30.03.2018 15:01
много приятно клипче.:) Тихо и спокойно градче с приятни хора. Предполагам, че въздухът е кристално чист сред тази природа.
Всичко най-хубаво!
цитирай
4. vania23 - Благодаря, Веси!
30.03.2018 15:37
Беше ми много интересно да видя късче от Швейцария, хората там, да чуя гласовете им, да видя лицата им, сградите, езерото, лебедите, колите, всичко... Все едно бях с тебе там :)
цитирай
5. lexparsy - Така благородно завиждаме Веси,
30.03.2018 16:09
че през тази красива пролет си в едно градче в което са съчетани и традиции, култура и съхранен социален мир, съграден и запазен от манталитета на интелигентни хора. И разбира се че ще превърнат това място в красиво и уютно.

Абе пак щях да се пошегувам… ама ми писна да ме мразят… няма :-)))
цитирай
6. vesever - Кати, наистина е много спокойно и ...
30.03.2018 20:00
Кати, наистина е много спокойно и самите хора са спокойни и усмихнати...сякаш нищо не им липсва.
Днес зълва ми беше на гости и се разхождахме из града, тя живее в Берн повече от 10 години, и самата тя ми каза, че тук хората са наистина по-спокойни и дружелюбни отколкото при нас...
И ми стана мъчно някак. При нас много хора едва оцеляват, а тук живеят доста охолно и явно затова и са спокойни, явно няма какво да ги притеснява и тревожи, знам ли...
Благодаря ти!
цитирай
7. krassko - Весе, разочарован съм от входните такси на Музея на транспорта
30.03.2018 20:03
Индивидуални посещения в музея - 30 CHF
Входни такси за Планетариума - 15 CHF
Входни такси за Шоколадовото приключение - 15 CHF
Входни такси за филми - 18 - 19 CHF
А има и други забавления...:)
Това не харевам на екскурзиите - колкото струва екскурзията
още толкова са входните такси...

Ще направя един постинг за Люцерн за да не пропуснеш нещо докато си там.
За съжаление си пропуснала Великденския музикален фестивал от 17 до 25 март.
Фетивала е епровел в Културно-Деловия център на Люцерн (KKL Lucerne), както и в няколко църкви на града.
Поздрави от слънчева София:)

цитирай
8. vesever - Ваня, ех, защо не владеехме теле...
30.03.2018 20:04
Ваня, ех, защо не владеехме телепорт, представяш ли си какво би било....в събота идвате на гости, разхождаме се..и после за секунди сте си вкъщи...
:)
Красотите са много, наистина, скоро може да се кача на корабче до отсрещния бряг и оттам имало лифт до един връх точно зад тези,които се виждат, звучи като Пилатус, но не го запомних точно...много било красиво...
цитирай
9. vesever - Лекси, шегувай се, шегите не вредят ...
30.03.2018 20:05
Лекси, шегувай се, шегите не вредят :))
Да, хората тук пазят всичко, мисля, че българите сме доста назад, за съжаление...и наистина ми е мъчно....
цитирай
10. vesever - Краси, вярно всичко е много скъпо ...
30.03.2018 20:10
Краси, вярно всичко е много скъпо тук...но имало музеи и атракции, които могат да се посетят безплатно в определени дни...ща разуча кое и как...
Супер, много хубаво, че ще направиш постинг, аз все още не съм видяла много от града, познавам центъра доста добре, и някои от мостовете.
Тези дни ще разуча и другите мостове, Шпроер нямам идея къде е...
А скоро ще могат да ме вземат и до Берн, зет ми пътува често с колата си до Люцерн и някоя събота ще ми организират излет, да видя столицата и тя да види мен ;)))
цитирай
11. lexparsy - Щях да се пошегувам за:
30.03.2018 21:10
vesever написа:
Лекси, шегувай се, шегите не вредят :))
Да, хората тук пазят всичко, мисля, че българите сме доста назад, за съжаление...и наистина ми е мъчно....

Щях да се пошегувам за:
разликата с тамошната красота и нашата и с начина и манталитета с който я „опитомяваме“,
как тече времето за хората от Люцерн спрямо нашето…
а също колко е важно в средата на какви хора си там…
Всъщност това е интересно, докато си за по-дълго в това градче, а не като турист…
Разкажи, няма значение кога :-)
цитирай
12. vania23 - Да, да, и аз мечтая за телепорта :)
31.03.2018 10:30
А също да нямаме нужда от сън, храна и разни други телесни баналности :)
Би било прекрасно, всички щяхме да сме свободни...

И, да, щяхме да идваме при теб на разходки :)
цитирай
13. vesever - Лекси, ще разкажа, цял разказ мога ...
31.03.2018 22:41
Лекси, ще разкажа, цял разказ мога да напиша, но за съжаление, сравнявайки с живота и хората при нас,няма да е много весел разказ....
цитирай
14. vesever - Ваня, и на мен ми е иска да няма тол...
31.03.2018 22:42
Ваня, и на мен ми е иска да няма толкова ограничения на Земята, но..някой го е измислил така.
Не съм доволна, знаеш, аз пък искам да имам криле и да летя .....
цитирай
15. totti - Браво, Веси. Много хубава разхо...
01.04.2018 18:40
Браво, Веси. Много хубава разходка. Случили сте и на време.
цитирай
16. vesever - Тоти, тук се редуват топли със ст...
01.04.2018 20:23
Тоти, тук се редуват топли със студени дни...вчера валя дъждо-сняг )))
Имам много снимки и клипове, ала не успявам да кача...а красотите са много наистина!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4042523
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол