Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2017 20:20 - Очакване...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1907 Коментари: 8 Гласове:
20

Последна промяна: 02.11.2017 20:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                    image                              image

image

image                                               
                              image                                   
                                                                                                                    image 





Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Голямо чакане ще падне...
02.11.2017 21:21
Ако не дойде циганското лято:)
Сутринта тук беше два градуса под нулата.
Добре че следващите дни ще са по човешки.
А птичките отлитат на Юг на топличко.:)
Мечките си лягат да спят цяла зима,
а ние ще зинзиликаме през следващите стотина дни:)
цитирай
2. mt46 - Привет, Веси!
02.11.2017 21:22
И аз ще чакам пролетта... :)
Много красива мелодия!
цитирай
3. vesever - Краси, днес беше невероятен ден, ...
02.11.2017 21:32
Краси, днес беше невероятен ден, едно топло и приятно...успях да прекопая 1/3 от градинката си, исках още, но трябваше да комбинирам копане с кълване, и всичко беше някак перфектно, такива дни са ми много ценни...
И като ме хвана една носталгия за пролетта...как ми се прииска да садя цветя и зеленчуци...
Всяка есен съм така, в носталгия за пролетта, обаче като дойде зимата, ми харесва да се вихря в снега...гледам навсякъде да намирам хубавото.
Първата зима на село падна огромен сняг, правих си тунели, с много големи усилия, за да слизам към градината, с едни рибарски ботуши, с които едва се движех, и с голям прът, да събарям снега от клоните на дърветата, бяха пред счупване от тежестта му.
Няма да забравя как затънах в снега и боксувам и не мога да мръдна, нали съм дребничка, а беше почти до раменете ми...
Ще помня такива моменти, докато съм жива - хем зъзнах, хем приключенско едно такова...разкошно!
Ще минат 100-ината дни и пак ще е пролет!
Но! И циганско лято няма да откажа, никак даже!
цитирай
4. vesever - Марине, привет! Благодаря ти ...
02.11.2017 21:33
Марине, привет!
Благодаря ти :)
Влюбих се в тази мелодия и не мога да спра да я слушам. Така съм с всички мелодии, които ми влизат в сърцето, много силни емоции!
цитирай
5. donchevav - Красота! И светлина, и нежност! И ...
03.11.2017 14:35
Красота! И светлина, и нежност! И надежда... Обичам да влизам при тебе, мила Веси, зареждащо е! Благодаря за усмивката, с която винаги ни срещаш, за ведростта и позитивната ти нагласа!
Присъединявам се към твоето светло очакване - до идването на щъркелите остават има-няма 4 месеца:)))
Прегръдка!
цитирай
6. vesever - Вени, благодаря ти! Как искам ...
03.11.2017 15:34
Вени, благодаря ти!
Как искам целият свят да може да бъде такъв и всички да живеят в хармония и красота и нежност и доброта...
Мисля си, че колкото повече отправяме своите надежди и търсения и копнежи в тази посока към Небето, толкова повече имаме шанс да се увеличава тази позитивна енергия и да става реална за повече хора...
Прегръдка и от мен!
цитирай
7. inel379 - В очакване на нежни пролетни ухания, ще прескочим времевите разстояния!:)
03.11.2017 17:17
Няма да си сама в това очакване на пролетта красива,
но първо есента от нас ще си отива,
а после трябва да отмине и зимата мразовита,
дано през таз година да не е тъй сърдита.:)
Лятно-есенните багрила и шарки,
ще заменим с елхички и шишарки.
Различна красота ни чака в скоро време,
сред чиста белота и коледно настроение!
Много хубава мелодия за раздяла си избрала...
разнежва и блажено успокоява...
Топла есенна усмивка за теб, мила!:)
цитирай
8. vesever - Инелка:)
03.11.2017 19:29
Наистина обича моята Душа да се разнежва
От всичко мило на света, и да лети в Копнежи
Разтварям се в едно космическо Трептение
и се отдавам тихо аз на Вдъхновение
Да има всеки миг мечтая на Земята
Прекрасни чувства, с Красота богати
И много Нежност и Хармония лъчиста
Зиме, лете, всичко да е светло, чисто
За да можем всички да се насладим
и В Любовта щастливи да летим...

Прегръдка от мен, благодаря ти! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4042681
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол