Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2017 20:20 - Изволите 3
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2265 Коментари: 12 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Тази вечер ви представям последната част от сръбската ми трилогия.
Документален филм, който заснех в музея на Никола Тесла в Белград. Първата част на видеоклипа представлява информация за живота и откритията му, а във втората част можете да видите някои експерименти, проведени от учредителите на музея. За мен бяха много интересни и вълнуващи. 
За съжаление ми се напълни паметта и не успях да заснема всичко.
Най-напред да ви приветствам - заповядайте, само не се блъскайте, има място за всички. ;) Около 50-60 човека могат да присъстват в музея по време на презентациите.
image
Изглед на музея отвън
image
Преди да ви представя филма, можете да видите няколко фотографии от вътрешността на музея, с лични вещи на Никола Тесла.
image

image

image
Бил е висок човек - 188 сантиметра. Разказаха ни и някои факти за неговите особености, примерно, че е отказвал да се ръкува, защото е имал фобия от микроби. Също така, преди да влезе някъде, задължително е обикалял сградата по три пъти.  
image
А това е урната с праха му.
image
Сега се настанете удобно и вижте филма. Приятно гледане!




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Добра вечер!
27.09.2017 20:47
Интересен човек е бил Тесла, умен, изобретателен, вероятно много от откритията му за били откраднати, но постепенно всички тайни ще излизат наяве...развитието не може да бъде спряно.
Филма ще го гледам по-късно...
цитирай
2. vesever - Добра да е вечерта, Ан! И аз изп...
27.09.2017 21:06
Добра да е вечерта, Ан!
И аз изпитвам респект към такива хора, и особняци на всичкото отгоре, не само гении...
Филмчето е изцяло на сръбски, но се разбира...
цитирай
3. krassko - Някой пак ти завидя и махна заглавията в блога ти...
27.09.2017 21:29
Както казваше в такива случаи баба ми македонката:"Да му изсъхнат ръцете".
Единствения начин да се влезе е през началната страница.
Дали да не опитам някоя магия и някой много сръчен да не може да държи вилица и лъжица в ръка и да се храни през сламка.
цитирай
4. vesever - Краси, при мен се отварят всичките ...
27.09.2017 21:38
Краси, при мен се отварят всичките ми постинги, не знам какво е махнато.
Но така или иначе, който иска, знае как да ме намери :)
цитирай
5. krassko - Може би някой мен ме е намразил
27.09.2017 22:24
Цял ден ме преследват нещастия и злополуки...
Но с времето всичко се оправя. Трябва търпение.
Лека вечер и да не работиш до късно:)
цитирай
6. vesever - Ами, има и такива дни, но след тях ...
27.09.2017 22:30
Ами, има и такива дни, но след тях винаги идва нещо слънчево и радостно.
Тук е мрачно и вали, а вече искам топло време, циганско лято, по възможност! ))
Тъкмо приключих що-годе навреме тази вечер и дори ще се наспя като хората ))
Лека!
цитирай
7. rosiela - Напълно съм доволна от последната образователна разходка.
28.09.2017 00:37
Благодаря и много хубава вечер.
цитирай
8. vesever - Роси, много се радвам, че ти е доп...
28.09.2017 11:06
Роси, много се радвам, че ти е допаднала компилацията ми!
До скоро!
цитирай
9. emi1ts - Поздрави Веси!
28.09.2017 12:12
Чудесни са и трите части посветени на твоето пътуване до нашата съседка Сърбия!Не съм ходила там и ми беше много интересно да видя всичко ,което ти е направило впечатление и си включила в постингите си!Чудесно е ,че си посетила тези красиви и интересни места,свързани с вълнуващи емоции, изживявания, които ще останат като незабравими спомени за теб!Клиповете и снимките ти са много добри и интересни!Благодаря ти за тази чудесна виртуална разходка!С пожелание за хубави дни!
цитирай
10. vesever - Еми, благодаря ти за хубавите по...
28.09.2017 13:44
Еми, благодаря ти за хубавите пожелания!
Много се радвам, че съм доставила приятни емоции от тази разходка, за мен самата беше невероятно приятно изживяване!
цитирай
11. troia - http://barin.blog.bg/turizam/2017/09/20/po-interesnite-vodopadi-v-bylgariia.1568411
28.09.2017 14:36
Веси, в случай че искаш да разнообразиш ти препоръчвам този постинг. Има информация за водопадите в България. През лятото става за пикник и пак за плаж. Говоря от личен опит.:)
Първата ти снимка е страхотна. Все едно живееш в замък и ни каниш.:)
цитирай
12. vesever - Кати, ще погледна Иван след малко, ...
28.09.2017 16:18
Кати, ще погледна Иван след малко, обичам водопади!
Била съм само на Крушуна и Хотнишките, те са близо до мен, прекрасно е наистина...но не познавам повечето водопади в страната, така че ще ми е интересно да ги видя...
Радвам се, че ти харесва снимката, и на мен ми е от любимите, много уютно и чаровно се получи....

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043800
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол