Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2017 20:20 - Да навлезем в Джунглата?!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8293 Коментари: 10 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

image

Обичате ли усещането да сте в джунгла? Аз го обожавам! На любимия Ракитник, край пътя, открих разкошна „джунгла” от непознати растения, по-високи от мен. Вървейки от плажа към магазина, минавам през гората - един от любимите ми маршрути в нея местност - и на изхода на гората се открива цяла ивица с тези растения, може би към половин километър дълга. Взех си семенца, наесен ще посадя в един ъгъл в двора си, могат да се оформят като нещо с изглед между палма и дръвченце със супер дълги иглички - буйни и непокорни растения!.  Такива обичам! 

image

image
 
image

image
 
 

 



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Добър вечер, Веси!
09.08.2017 20:34
То това са май треви някакви ;)
Иначе на снимката си красотка, харесва ми ...
цитирай
2. rosiela - Аз мисля, че си за жълто паве,
09.08.2017 20:53
ти - джунгла! Нищо, ще го приемем, щом ти харесва.
цитирай
3. krassko - Не те съветвам да го правиш...
09.08.2017 21:17
Така ще плъзнат из двора и градината ти,
че няма да можеш да се отървеш от тази напаст.
Има толкова прекрасни цветя, не се захващай с плевелите.
А по телевизията гледах, че използуват лавандулата като подправка.
цитирай
4. zax - Тарзанчето е много готино, като ...
09.08.2017 21:30
Тарзанчето е много готино, като бълхичка - от тревичка на тревичка. :)))
цитирай
5. vesever - Добра да е вечерта ти, Ан!Много ми ...
09.08.2017 21:45
Добра да е вечерта ти, Ан!
Много ми е интересно как се казва това растение, отдолу има стебло, около 2 пръста дебело, а отгоре е рошаво, диво )))
Вдъхнових се една вечер, когато ходих да пазарувам, обожавам където и да ходя, да попадам на красоти...па като си рекла, и аз - красотка - се вписвам е пейзажа ;)))
Благодаря ти!
цитирай
6. vesever - Роси, благодаря ти :) Ще ти кажа ...
09.08.2017 21:47
Роси, благодаря ти :)
Ще ти кажа една смешка.
Нали знаеш, че родом съм от Перник. Роднините ми от Търново наричаха родния ми град "Дивият Запад" :))
А аз обичам дивото...но, на даден етап, мога и да се цивилизовам, знае ли човек ))

цитирай
7. vesever - Краси, може да се фризират, имаше ...
09.08.2017 21:51
Краси, може да се фризират, имаше едно фризирано, ала не успях да го снимам, щото бързах. Идната седмица ще го снимам и ще покажа как изглежда, съвсем опитомено.
значи, стеблото стига някъде до кръста, а оттам нагоре - коронка, буйна, но може да се оформя. И си представям да си лягам отдолу да си превеждам, и без друго обичам да превеждам в градината, сядам на масата, а ако се мушна в една такава мини-джунгла, ще е супер хипер мега яко - представи си идилията!
Да ти се похваля, едната палмичка цъфна, винено червено, разкошно е!
Още не е разцъфнала изцяло, идната седмица ще мога да я покажа. Пускат много издънки, което много ме радва и мисля да наредя палмички по протежението на зида - имам 10 метра дълъг зид отстрани на портата, приказно ще стане...
цитирай
8. vesever - Закс, и аз много го аресАх, ала се ...
09.08.2017 21:53
Закс, и аз много го аресАх, ала се възмутих защо няма гифчета на жени тарзанки, да ми пасне на интериора.
Видяло се е, че ще трябва да си направя собствено, визуализиращо моя милост как се люлее на някое дърво в любимата ми гора. Очаквайте включване до края на лятото ;))))
цитирай
9. zax - Възбуди любопитството ми но ще д...
09.08.2017 22:12
Възбуди любопитството ми но ще държа въображението настрана,
разчитам на изненада от твоя страна. ;))
цитирай
10. vesever - Хе, нищо особено, просто ще вися с ...
09.08.2017 22:25
Хе, нищо особено, просто ще вися с кафата надолу от някой клон, какво толкоз ;))
Ще измисля нещо забавно, имам време...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044359
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол