Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2017 20:20 - Нудисти на Плажа!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13501 Коментари: 20 Гласове:
23

Последна промяна: 08.08.2017 09:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Месец Юлий от лето Господне 2010-то сл. Хр.. Пристигаме в обедната жега в Кара Дере с 3-4 коли – приятна сюрия от Търново града голяма. Шепа деца и два пъти по толкова възрастни.

Разпъваме палатките. С децата се цопваме в морето с нетърпение, а възрастните остават да пият бира на плажа. Качвам всички деца на дюшека – моите и приятелските - и ги возя под формата на „банан”. Веселбата е в разгара си. Кеф отвсякъде. Събираме цветни камъчета, магически. На Кара Дере вместо миди има цветни камъчета.  Морето и целият плаж са само за нас. Но за кратко. Пристига още една група с шепа деца и се настаняват на прилично разстояние от нашите палатки.

По едно време, в следобеден час, докато моята шепа деца си почиват на хлад под гъстата сянка на дърветата, аз седя замислена на плажа и се взирам в морето, както често обичам да правя. Чакам да излезе някоя посестрима Русалка и да поплуваме заедно. Ала каква ти Русалка - както си седя, со кротце, со благо, съзирам нашите съседи по палатки да влизат в морето, чисто голи. Баща и син във възмутеното ми полезрение, синът не повече от 10-годишен. Леко се стресирам, ала продължавам да си седя и да се взирам в морето.

В онези години не обичах да се събличам по бански и си седях по плажна рокличка, до глезените. По-комфортно ми е. И в него ден си седях с любимата плажна рокличка, ето тази.

image

Голият човек от мъжки пол, вероятно учуден, че седя на плажа по рокля, се втренчва странно в мен. Или пък  е решил, че съм красива, не знам коя бе причината, ала ме гледаше много упорито.

В този миг, леко подразнена, решавам аз да си направя експеримент. Втренчвам се в ответ в същия човек от мъжки пол, ала се втренчвам доста по-втренчено от него. След малко усещам, че погледът ми го притеснява - не му е комфортно. По-късно детето му иска да излизат, ала човекът се върти във водата, аз продължавам да го гледам втренчено, а той не смее е да излезе. След някоя минута сконфузеност, моя милост решава, че му е достатъчно и се оттеглям зад дърветата, така че да няма изглед към мен. След 2 минути излизам с любопитство да проверя как е хавата и що да видя - „моят” човек излязъл набързо от водата и щъка по плажа - облечен. Не по бански, не по шорти, а по гащета до коленете. До вечерта го наглеждах периодично - не свали гащетата - а останалите от неговата компания си мааха по без гащи, чисто голи. Намирам го меко казано за неуместно, особено пред деца.

И тъй като обичам да провокирам хората, в крайна сметка бях доволна от експеримента си!

Вече не седя постоянно по дълги плажни роклички на плажа, само от време на време, но и по бански не се събличам - по къси гащета да щъкам обичам.

Тъй като разказът е за нудисти, и поради факта, че моя милост се слави с титлата "Папарак Номер Едно на Родината", то смея да допусна, че някой може да е очаквал да приложа надлежно нудистки снимки, и за да няма разочаровани, ще компенсирам с 2-3 мои плажни снимки, визиращи начина, по който се подвизавам на плажа.

Първата е от 10. клас, втората и третата са от последната зима. А какво ще кажете за „нудистката” в снега – тази ми е една от най-любимите снимки. С усмивки ви поздравявам, и с любима песен!

image

image

image

И тъй като снимковият материал е твърде оскъден, добавям още малко, да се радват...нудистите...;)))

Нарекох тази фотография "Да потанцуваме с Чаршаф на Плажа"?!

image
 
А тази се нарича "Морето е само за Мен!"

image

 "Ела да Те Прегърна!"

image

И естествено и без съмнение, "Спасителка на Плажа" - също една от най-любимите ми фотографии!

image




Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Йосеф, да, обаче според мен е редно да ...
07.08.2017 20:32
Йосеф, да, обаче според мен е редно да има обособени плажове за нудисти, а не да се подвизават сред ненудистите, или пък сред деца, още по-зле!
цитирай
2. rosiela - Чудна си
07.08.2017 20:35
на всичките снимки!
цитирай
3. anin - Весинка,
07.08.2017 20:40
Всякак си хубава, с рокля, с панталонки...
Споделям мнението ти, че не е добре да се мотаят нудисти навсякъде, само на специални за тях места.
цитирай
4. vesever - Роси, благодаря - не мога без мор...
07.08.2017 20:49
Роси, благодаря - не мога без морето, там съм зиме и лете ;)))
цитирай
5. vesever - Йосеф, ами така де, да има табелки за ...
07.08.2017 20:50
Йосеф, ами така де, да има табелки за нудистките плажове, за да знаем ненудистите да не ходим там :))
цитирай
6. vesever - Ан, благодарско :)Разказът ми за ...
07.08.2017 20:51
Ан, благодарско :)
Разказът ми за нудистите не е любовен, както беше ставало дума преди, мислех си, да не ви е скучен, ала скоро ще напиша и любовен)))
Само да ми дойде музата!
цитирай
7. zax - С този страстоубийствен поглед ...
07.08.2017 20:58
С този страстоубийствен поглед направо си му ... подбила самочувствието. :))))
цитирай
8. vesever - Закс, този поглед го имам, когато ...
07.08.2017 21:10
Закс, този поглед го имам, когато съм леко ядосана / ако имаш предвид първата снимка с роклята/, не си ме виждал, когато съм много ядосана - какво подбивам тогава, не е за разправяне ))
Макар че рядко се случва да съм много ядосана, да пази Бог човека насреща ми в такива моменти ...
цитирай
9. krassko - Това за децата и нудистите не го разбирам...
07.08.2017 21:17
Колкото пъти съм бил на плажа, винаги по пясъка са щъкали голи момченца и момиченца, а под чадърите достолепни дами без горнището на банския правят тен, но въпреки гледката не съм забелязал децата да се плашат. Въпрос на възпитание е.
В Япония мъже, жени, деца се къпят заедно в банята за да пестят водата.
На плажа правилото е да не гледаш нудистите, а ти си се вторачила в желанието си да го хипнотизираш. Представям си как сте се гледали...голямо хи хи хи...

цитирай
10. vesever - Краси, малки деца да тичат голички ...
07.08.2017 21:20
Краси, малки деца да тичат голички - няма лошо -обаче възрастни хора, за мен е неприлично.
Смятам, че голотата на интимните части е само за интимния партньор.
Миналото лято на Ракитника имаше една дама по прашки и без горнище, и с две деца, едното от които момче на 13-14 години, да гледа майка си гола, не го намирам за никак, ама никак уместно! Дори ми стои извратено!

А за гледането, беше целенасочен експеримент от моя страна, успешен при това ;))
Наистина е хи хи хи!
цитирай
11. to4icata111 - Здравей, хубавице!
07.08.2017 21:49
Виждам, че се забавляваш и нищо/никой не е в състояние да помрачи лятното ти настроение, пък било то и безсрамен нудист. :)

Красива фотосесия! :)
Поздрави!
цитирай
12. cinderellathespy - Нудисти и ексхибиционисти
07.08.2017 22:00
Веси,
Може би темата е подходяща да споделя прясна случка отпреди една-две седмици. Факт е, че който обича да се покзава гол си го прави най-невъзмутимо на най-различни места и очакванията са хем другите да са впечатлени, хем да не са възмутени, хем показващия да получи максимално душевно задоволяване, явно?! При мен нудистките истории бяха докато пътувах по ежедневния си път. Шофирам си значи от Исперих за Разград. Аз карам с постоянна скорост. Не се състезавам с никого, 70-80, при изкачване количката ми вдига и над 100, на пета. Настигнах една опасна товарна кола, която откровено се влачеше. Задминах я. И си продължих. Малко преди последното село през което минавам преди Разград тоя ме настигна и ме изпревари. Отдалечи се. Изгубих го от поглед. Излязох от селото и си карам. В един момент го гледам спрял на едно оширение в лявата страна на платното. Тръгнал да си върши физологичните нужди. Лошо няма. Аз си минах и си продължих към жп прелеза. В момента в който стигнах до прелеза тоя пак ме догони и ме изпревари при преминаването през прелеза, като наруши и навлезе в насрещното платно. До тук добре. Тръгнахме да се спускаме по един огромен баир, който е преди Разград, с едно завои. Тоя пак изпуши напред. И аз продължих да си карам и да си следя пътя. В един момент, Веси малко преди да стигна до голямото кръстовище с главния път преди началото на града, гледам го тоя спрял от дясно, по посока на движението ми, излязъл от колата си и си размахва оная работа насреща, срещу пристигащите по баира отгоре коли. Направо изумях. Каква беше тая глупотия и простотия не ми побира акъла. Подминах го и само успях да изцъкам. Запомних обаче името на фирмата, защото колата беше фирмена. И се оказа, че познаваме един от мениджърите в същата фирма. Казахме му какво съм видяла. То момчето обясни, че на въпросния шофьор нещо му хлопа дъската. Жоро се бъзика, че трябвало да го снимам с телефона и после да го пратя на шефа му, да го види какви ги върши в работно време. Но то всичко беше толкова нелепо, че просто няма накъде. Мисълта ми е, че тия дето обичат да се показват голи, те просто нямат срам. И затова съм учудена, че героя от твоя разказ е проявил такт и благоприличие и се е разхождал с бермуди накрая, а не си е вял оная работа на вятъра... Мисълта ми беше за толерантността. Такива хора очакват толерантност от всички останали, а самите те най-често са нетолерантни към такива като нас, дето не им е първа работа и желание да зяпат голотия. Обещавам като дойдеш в края на седмицата да не се сбълскаваме с нетолерантни нудисти, а да си препуснем щастливо с вятъра и да събереш и отнесеш със себе си малко Лудогорска красота.

Усмихната вечер от мен,
Ели

пп: Сетих се и за още една случка преди години, като студенти в Борисовата градина в София. Разхождаме се с две приятелки по една алея и един изскочи със събути панталони и размахва оная си работа. По него време носех за самозащита в чантата си огромна шивашка ножица. Бръкнах, извадих я и му я размахах насреща. Попитах го просто иска ли да му го отрежа. Да видиш колко скорострелно си нахлузи панталоните и изчезна в храсталака. :)))))))

цитирай
13. vesever - Крис, привет! Мда, обикновено ...
07.08.2017 22:05
Крис, привет!
Мда, обикновено запазвам самообладание при "стресови" ситуации...и гледам накрая пак всичко да излезе добре, и всяко зло, за добро, както се казва! ;))
цитирай
14. vesever - Ели, направо ме разби с ножиците, ...
07.08.2017 22:15
Ели, направо ме разби с ножиците, как се хиля само!
Абе то не е смешно, наистина и на мен такива хора са ми странни, меко казано...
В Търново има едно място, по пътя към университета, където понякога застават ексхибиционисти, аз като първокурсничка не бях наясно и веднъж се сблъсках с подобна гледка, но добре, че беше отдалеч. Има дървета и храсти отстрани на пътя, а студентите си вървят по тротоара, без да подозират, че някой се крие зад храстите. Смахната работа!
Може би е някакво психическо заболяване, не мога да си го обясня.
А нудистите вероятно се възприемат за много разкрепостени и свободни, и затова го правят, предполагам.
Ако срещна още нудисти, бих поговорила с някой от тях, да разбера...

О да, о да, ще се екипирам надлежно за края на седмицата, да има да "препускаме" по вашите места...и супер много се вълнувам!
цитирай
15. troia - Веси,
08.08.2017 09:24
развесели ме.:) Може би и той се сеща понякога за теб, как преди години се е притеснил като срамежлива ученичка.
Този разговор с очи е много забавен. Ето доказателство, че очите "говорят".:))
Хареса ми. Снимковият материал е идеално допълнение.:)
Поздрави!
цитирай
16. vesever - Кат, радвам се, че ти е харесало, а ...
08.08.2017 09:30
Кат, радвам се, че ти е харесало, а твоята оценка е важна, тъй като имаш много опит с писането на разкази, аз нямам никакъв опит, почти.
За снимковия материал, имам още, но нямах време да кача. Ей сега ще сложа още няколко плажни снимки, да се радват...нудистите ;)))
Приятно започване на работния ден, доволна съм :)
цитирай
17. anin - Вес,
08.08.2017 12:11
На последната снимка в синия бански си много секси!
цитирай
18. vesever - Ан, нужно си е - като съм спасителка, ...
08.08.2017 12:38
Ан, нужно си е - като съм спасителка, трябва да вдъхвам доверие и..привлекателност ;)))
От коментара ти се сещам за една случка, една година, на Джулая, бях заспала близо до спасителската кабинка, след като посрещнах изгрева на слънцето, и когато дойдоха истинските спасители, се събудих, а те ме поканиха при тях, щото били обикаляли цигани и крадели от хората. )))
Е, аз се извиних, че трябва да тръгвам, и хукнах да се разхождам, както аз си знам, и да навъртам километри по плажа - обожавам!
А можех да остана, за да ме научат, как да бъда истинска спасителка, знае ли човек къде какво може да научи... ))
Ала тогава се попритесних, тъй като нямам като техните бицепси, и си викам, каква спасителка ще бъда, без бицепси...)))
цитирай
19. nalia - Уволни си коафьора, Весе,
08.08.2017 13:11
отдавна трябваше да ти пусне едно филирано бретонче, да не се чудим до къде ти стига челото:)
цитирай
20. vesever - Налиа, дал Бог големи чела на всички ...
08.08.2017 13:29
Налиа, дал Бог големи чела на всички свои умни чеда ;)
Любимият ми ме иска без бретон, вие - с бретон, е, няма угодия ;)))
Апропо, с бретон приличам на детенце, а все пак съм жена, трябва да всявам дамски респект! ))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043431
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол