Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2017 20:20 - Алени Богини!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1938 Коментари: 8 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 За ненаситните като мен, още малко алена красота!


image

image    image

image    image

image    image

image    image

image    image

 image    image



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Прелестни!
15.05.2017 21:04
Едно по едно ходиш да ги снимаш, явно. Много сполучливо ги хващаш отблизо.
цитирай
2. krassko - Сега нападна и цветята на съседите:)
15.05.2017 21:17
Днес си мислех какво ще правим ако след цветята
започнеш да харесваш дървета?
Ще ти трябва дрон да ги снимаш от високо :)
Правил съм озеленяване с 4 - 5 метрови дървета,
но мечтата ми е била за 25 - 30 метрово дърво
да засадя за Коледа на някой площад.


ПП. Маковете не са само червени.
Пиринският мак (Papaver degenii), расте единствено в Пирин,
между 2100 и 2900 метра надморска височина и цветовете му са жълти :)

Има и сини макове:
В южните райони на България в ограничени количества се отглежда
българският сорт Пловдивски син 360.
цитирай
3. vesever - Роси, не мога да пропусна, видя ли ...
16.05.2017 07:53
Роси, не мога да пропусна, видя ли цвете. Много ми е приятно да ги фотосесирам!
Благодаря ти!
цитирай
4. vesever - Краси, аз съм "нападател&...
16.05.2017 08:05
Краси, аз съм "нападател" номер едно на родината, в това няма съмнение :)
Сини макове не съм виждала, много интересно би било да видя и да сложа в градинката си.
Вчера наснимах ешолции, много ги харесвам, още ги наричат калифорнийски мак. Сияйни като малки слънца. Идният месец ще си взема семенца от тях, когато почнат да прецъфтяват...
Малко сме по варненско тези дни и аз ходя на "лов" за цветя, докато приятелят ми има разни административни задачки.
В близките дни, ако успея да се организирам, ще ви покажа няколко цветни постинга, наснимах и ириси, разноцветни, някои цветове въобще не бях виждала -светло и тъмно жълти, светло и тъмно лилави - някакъв разкош!
А довечера една приятелка ще ми даде карамфили, тя ти е колежка - работи за земеделието - само да видиш градината й! Мечтая и аз за такава градина!
Дървета харесвам, то се знае, ала не ми трябва дрон - аз се катеря успешно на височини, и ми е удоволствие /поначало обичам височините/.
Днес ще се правя на пчелар- за втори път ще помагам за пчелите, първият път приятелят ми ме похвали, че съм се справила много по-добре, отколкото е очаквал.
Е, имах само малък инцидент- една пчелица се мушна в ръкава ми и трябваше да я убедя да излезе, со кротце, со благо...не успя да ме ужили.
цитирай
5. to4icata111 - Красотички нежни в червено!
16.05.2017 19:34
Отново виждам танц. :)
цитирай
6. vesever - Крис, радвам се, че виждаш танц, аз и ...
17.05.2017 15:57
Крис, радвам се, че виждаш танц, аз и насън често виждам танци и е супер :)))
цитирай
7. vania23 - Получи се значи
17.05.2017 16:36
фотосесията с маковете :) Радвам се :) Май цветята, които растат сами, без човек да ги е сял са някак... хъм, не мога да ги определя - по-скромни, но и по-чаровни. И твоята снимка с маковете е чудесна!
цитирай
8. vesever - Ваня, не е това, което исках, защото ...
17.05.2017 17:01
Ваня, не е това, което исках, защото аз се надявах на обилни макове, а тук са само 5-6...
Все още не намирам толкова наситена с макове поляна, колкото имаше в съседното село, но я разораха....
Така е, и аз се възхищавам на творенията на природата, уникални красоти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044239
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол