Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2017 20:20 - Кой не може без Романтика?!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1405 Коментари: 12 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                  Освен Моя Милост! ;)

Ирисът е едно романтично Цвете. Показвам ви Ирисите на моя съседка от долната улица. Посадила ги е пред портата си, до самия главен път, който води към града.
Не се оставяйте без Романтика!


image   image
image
  image    image

image    image

image

image    image

image    image

image

image    image

image
 
image  image






Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Чудни са,
05.05.2017 22:30
а и ти много добре си се "вписала" сред тях!
цитирай
2. vesever - Нали, с пищна огърлица от ириси :...
05.05.2017 22:53
Нали, с пищна огърлица от ириси :)
От няколко дни им бях хвърлила око и едва днес успях да им отделя дължимото внимание :)
Благодаря ти!
цитирай
3. krassko - Много ги харесвам.
06.05.2017 00:20
И понеже съм мазохист специално ходех в Лозенската планина и на Витоша за да им се порадвам когато цъфтят. В Лозенската планина цъфтят розови, а на Витоша са жълти.
И сега им се радвам всеки ден като ходя до парка, насадили са ги в двадесетина кашпи пред Полиграфическия комбинат и цъфтят всяка година.
And you are very beautiful among the irises
цитирай
4. vesever - Краси, розови не съм виждала, бих ...
06.05.2017 10:59
Краси, розови не съм виждала, бих искала да видя и дори да сложа в градинката си.
И жълти, много добре би стояло.
Снощи пуснах тези снимки и във фейса и една приятелка и колежка, която живее в съседното село, каза, че ще ми даде от нейните, същите. Когато спре да вали, ще прескоча през моста и съм при нея - тъкмо повод да я видя, една от най-точните ми приятелки е, а и работим заедно понякога, по преводи.
На мен ми е неудобно да си искам цветя, но се случва съседки и приятелки да ми дават - тепърва ще обогатявам градинката...
Thank you. Your English is getting better!
цитирай
5. hloris - Жестоки са направо!
06.05.2017 11:15
И аз имам в градината,но са скрити на по-сенчесто място,
и още не са цъфнали...Прекрасна фотосесия както винаги!
Може да се каже,че вече си професионален фотограф,който
с прецизна точност и набито око улавя детайла!

Веси,огърлица от ириси,която е уникално красива.
Така де,на красиво момиче...красива огърлица!
Топли прегръдки от мен!
И хубави празнични дни! :)
цитирай
6. vesever - Тони, нямам търпение и аз да си по...
06.05.2017 12:16
Тони, нямам търпение и аз да си посадя в градинката. Моята е малка, а опитвам да наслагам всичко възможно - като невидяла съм :))
Благодаря ти!
Много искам да стана професионален фотограф, нужно е да мина курс и да добия някои знания, и мисля да го направя, имам един познат в Търново, който води курсове за фотографи и е много добър.
Но кое по-напред...
И от мен прегръдки и поздрави за празника, аз няма много да празнувам - не искам да се оплаквам, но моята край няма - винаги по празниците някой се сеща, че му трябва нещо спешно точно за сутринта след празниците и явно не всички колеги са навити да работят в такова време, а мен ме знаят, че не отказвам поръчки и...да ми е честито, снощи поех още 2, а имам и една да довършвам за идната седмица и ще е много интензивно.

Днес е официалният празник и на моето село, има сбор, но вали и още не се е позиционирал панаирът. Е, тъкмо спира, може следобед да се развихрят по площада, ще слезем с децата да видим :)) Ако знаете какви купони правят, и танци в селския ресторант, бедна ви е фантазията. Мисля да взема да понауча съселяните си на някой от моите танци, да са по-добре подготвени за празниците. ;))
цитирай
7. emi1ts - Прекрасно!
06.05.2017 12:37
Чудесни снимки си направила Веси!Ирисите са сред любимите ми цветя!С голямото си разнообразие на цветове и уникално нежни листенца заслужено привличат вниманието и възторга с красотата си!Използвам случая да ти честитя и днешния празник-Честит Гергьовден с пожелание за всичко най-добро!Хубав празник и добро настроение!:)
цитирай
8. vesever - Еми, благодаря ти! Ирисите за мен ...
06.05.2017 13:34
Еми, благодаря ти!
Ирисите за мен са "екзотични" цветя. Необичайни форми, уникални са!
Честит Гергьовден и на теб и близките ти, здраве и щастие и любов!
цитирай
9. krassko - Мечтите са прекрасни когато си остават мечти.
06.05.2017 20:28
Да си професионален фотограф значи да не се занимаваш с нищо друго.
Преподавателят ни по фотография ни повтаряше всеки ден:
"Икономията на време и пари във фотографията и любовта не води до нищо добро".
Имам приятел който е един от най добрите професионални фотографи,
има куп награди от международни конкурси и преподава в Техническия университет.
Повече от 15 години снима пеперудите в България и подготвя албум
със снимки за всеки вид във фазите на развитие /яйце,ларва,какавида,имаго/. Снимал е почти 200 пеперуди.
По добре да правим любителски снимки и да имаме време за други романтични неща.

На 13 май ще има концерт на Лили Друмева - Ирландски балади.
Мисля да си пробвам англииския.
Безнадеждна история, но дори да не разбирам няма да е зле да послушам.:)


цитирай
10. vesever - Ако имаше начин да работя за прир...
06.05.2017 22:00
Ако имаше начин да работя за природата, не бих се колебала. Обичам си и преводите, но...природата е изкушение, от малка я "изследвам"!
Искам да придобия знания, за да стават по-добри фотографиите ми, но да, винаги го правя за удоволствие.
Най-голямото предизвикателство е да снимам птиците. На морето с часове седя и снимам чайките :)).

Рядко съм слушала ирландски, със сигурност ще е приятно. А и поне основния смисъл ще хванеш, вярвам.
Аз обожавам танците на Lord of the Dance!
цитирай
11. mt46 - Поздрав!...
07.05.2017 12:14
И аз имам същите цветя /е, не точно същите, а подобни/... :)
цитирай
12. vesever - Поздрави и на теб, Марине! На мен ...
07.05.2017 13:50
Поздрави и на теб, Марине!
На мен днес една приятелка ми донесе от нейните, след 2-3 години ще са гора...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4086919
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол