Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2017 20:20 - Ще се скрием ли?!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1536 Коментари: 12 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Тротоара от западната страна на училището в наше село го косили – недоокосили, останала една ивица много висока трева. Минавайки по пътя към магазина, ми се прииска да се отъркалям в нея. Така и направих. Скрива ме цялата, като седна. Аромат на свежест, цвят на хармония!

Скоро ще я окосят, ала аз успях да й се порадвам и вижте какви съкровища открих на ранина, в една нищо и никаква на пръв поглед, съвсем обикновена трева.

Да не пропускаме малките скрити красоти, които дебнат на всяка крачка, от всеки ъгъл. Това са мигове Безвремие, частица от Рая!

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emi1ts - Чудесни
02.05.2017 21:02
моменти от рая в който си попаднала Веси!Снимки направени с усет и сетивност точно към прелестта на малките очарователни случки в живота!Благодаря за удоволствието от усещането да съм за малко там!Поздрави!Хубава вечер Веси!
цитирай
2. rosiela - В твоите фотоси
02.05.2017 21:15
природата направо оживява!
цитирай
3. donchevav - Напомни ми ония малки детски отк...
02.05.2017 22:23
Напомни ми ония малки детски открития, които сигурно всеки един от нас е правил, скрит в тревата или под пейката в парка - вълнуващи, невероятни, разтърсващи. Къде отива този чист, неподправен детски възторг, кое убива откривателския дух в нас и способността да се радваме и на най-малките неща? Знам отговора, но не ми харесва. Предпочитам да дойда при тебе и наготово да се порадвам на тая красота на съвършения божи свят, в който живеем и който сякаш изобщо не виждаме. Благодаря ти, мила Веси, за чудесните снимки, за споделената глътка природност! Прегръдка!
цитирай
4. vesever - Еми, където и да ходя, все намирам по ...
03.05.2017 09:24
Еми, където и да ходя, все намирам по нещо радващо очите :))
Майтапя се понякога, че съм развила ОФП, което значи остър фотографски поглед :))
Защото в действителност търся красотата навсякъде, и обичам да я запечатвам, но дори и без да я търся, тя си идва сама!
Благодаря ти!
цитирай
5. vesever - Роси, тя си е жива, само чака да я ...
03.05.2017 09:26

Роси, тя си е жива, само чака да я открием - навсякъде е пълно с малки съкровища :)
цитирай
6. vesever - Вени, знаеш ли, като малка имах д...
03.05.2017 09:30
Вени, знаеш ли, като малка имах дневниче и си записвах всеки ден по едно "откритие". Много съжалявам, че не го пазя. След като напуснах родната си къща, много местене на много места и съм го загубила. А беше много мило и вълнуващо.
Сега пак правя откритията си, точно като дете, тук успявам по-малко от 50 % да ви споделя, но много се радвам, че и на вас ви пълнят душите тези "открития'. Наистина, не бива да загубваме детската радост и ентусиазъм. Може би някои хора имат навика да потъват в рутината, аз не мога така. Радвам се, че и ти не си потънала в рутина!
Колко малко му трябва на човек...
Прегръдка и от мен!
цитирай
7. krassko - Явно това ти е начина да релаксираш
03.05.2017 13:47
Но си мисля, че се натоварваш с преводите повече отколкото е полезно за здравето.
Дружил съм си доста с преводачки, даже по едно време бях от "постоянното присъствие" в кафенето на преводачите, но те превеждат книги и след тях има редактори и коректори и ходеха на работа по половин ден в седмицата. И живота за тях беше песен, без да омаловажавам нещата, защото да превеждаш за списание "Факел" си беше голяма отговорност.
И повечето от тях също като теб "се спасяваха" сред природата. :)
цитирай
8. faktifakti - енергията
03.05.2017 16:04
на избуялата пролет.
поздрави
цитирай
9. vesever - Краси, трябва си релакс, няма на...
03.05.2017 16:06
Краси, трябва си релакс, няма начин, не сме роботи.
Половин ден в седмицата - леле, как така!?!?
Аз превеждам и в съботите и неделите...но, разбира се, открадвам си мигове за релакс всеки ден!
Книги по-рядко превеждам, предимно техника се търси...
Напоследък съм на електрическа вълна и се майтапех, че мога да почна да давам накъсо :))
След епикризите, "електрическите" текстове са ми най-тежки. Но не отказвам поръчки - каквото дойде, всичко вземам, че и по 2-3 паралелно, това ми е практика вече.
Знам, не е хубаво да се претоварва човек, но само още година-две, да довърша къщата за децата.
То пък после ще спестявам за обучението им...значи няма да е още година-две....повечко ше дойдат.
Аз много обичам работата си, въпреки, че е натоварваща умствено. Но мисля, че когато децата поемат живота си в свои ръце, мога да се кротна малко с темпото. Знам ли...
цитирай
10. vesever - Ева, благодаря ти! Вдъхновяваща ...
03.05.2017 16:07
Ева, благодаря ти!
Вдъхновяваща е тази пролет...
Е, то човек като иска, винаги си намира вдъхновение...
Поздрави!
цитирай
11. inel379 - Пролетта вълнуващо събужда сетивата ни!:)
03.05.2017 22:29
Малки съкровища - природни чудеса,
само ни трябват очи за това!
Изненадват неочаквано, любовно, красиво!
Прекрасни са и истински, без нищичко фалшиво!:)
Чудесна си, Vesever!:)
Сърдечен поздрав!:)
цитирай
12. vesever - Събужда се живот и жизнерадост, ...
04.05.2017 11:03
Събужда се живот и жизнерадост,
Събужда се неземна красота!
В искряща, буйна и чудесна младост
Земята радва се на своите Деца!

Благодаря ти, Инелка, прегръдка от мен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4084446
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол