Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2016 20:20 - Новогодишни етюди
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4347 Коментари: 10 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image





























































































 



Последният ден от годината. Подходящ момент за равносметка.
И тази година, както всяка друга, аз се борих за своя Рай. Винаги съм мечтала, още откакто бях малко момиче, да живея в Рая. Всичко да бъде щастливо, жизнерадостно, топло, красиво. С годините изграждам с всички усилия този Рай за себе си и децата си. Нерядко се е налагало да минавам и през ада и мисля, че с годините започнах да се „закалявам“ малко или много,  макар че все още ми е трудно да го приема.
По пътя си съм срещала ангели, срещала съм и демони.
Последните винаги са се опитвали с мръсни обувки да стъпчат моя Рай. Имаше моменти, в които ми беше  трудно да простя, но мисля, че успях.
Когато вече не очаквах, когато бях решила, че ще продължа да се боря сама, както съм го правила години наред, се случи чудо.
Някъде бях прочела, че когато ангелите искат да спасят някого, му пращат човек, който да го обича.
Били ли сте обичани безусловно, всеотдайно, търпеливо и…не мога да намеря точна дума.
Може би няма дума за това.
Тази година за пръв път срещнах такава Любов. И още не мога да повярвам, че е възможно да съществува.
Може би бях забравила какво е да обичам и да бъда обичана. След години очаквания, изисквания, налагания, манипулации, бях започнала да се питам, съществува ли изобщо онова нещо, което се нарича Любов?!
И когато най-накрая се появи онзи, когото ангелите са изпратили, всичко изглежда като приказка.
И ден след ден се уча да виждам и разбирам, че приказката е реалност. И се нарича Любов.
Как искам целият свят да е Любов и всички хора да се обичат. Ала това вече е, може би, невъзможна приказка. И все пак, надеждата остава.

Децата израснаха много през тази година. Аз–малко. Но може би и малкото е достатъчно. Понякога. Дали?  
Имам усещане, че новата година ще бъде по-лека за нас. След нощта винаги идва ден. След тъмнината-светлина. След умората-почивка. След тъгата-радост.
Пожелавам си такава година – радостна, светла, лека, щастлива, любовна. За нас с Любимия ми, за децата ми, всичките, моите две и цялата компания на село, с която отраснахме и отрастваме заедно.
За близките ми, роднините и приятелите ми, и разбира се, за приятелите ми от блога, благодаря ви за всички прекрасни мигове и споделеност и душевна близост, които изживяхме през годината! И за другите хора, които не познавам, но които влизат в блога ми, и които биха прочели това, пожелавам такава Нова Година – радостна, светла, лека, щастлива, любовна.
Казват, че силата на мисълта може да сътворява реалност. Ако силата на моята мисъл може да сътвори реалност, то нека да бъде! И нека всички хора да могат да дадат по малко доброта и обич от сърцата си, за да се напълни Земята с доброта и обич и всички злини да избягат далеч от света ни.
Поздравявам ви с няколко кадъра от новогодишната ни украса. Украсяваме жива елха в двора. Не вземам рязани елхи, сетне ги изхвърлят непотребни и ми е мъчно да се съсипва нещо живо. Имаме две живи елхи, едната в градината, другата в огромна саксия. Тази година градинската елхичка е пораснала неимоверно много, украсата дойде оскъдна, ала пак се получи приятно.

imageimageimage

image




























































































 
  image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image
 


 
  И моята питка цвете с късмети за Новата Година - ако ви хареса някое от късметчетата ми, изберете си. Има и втора опция - баница с късмети от нета, скрита е под питката цвете. Там късметите са много повече.

image
image

imageimageimage

 

 




Гласувай:
6



1. rosiela - Да си жива и здрава през новата година,
01.01.2017 09:43
ти желаем цялото семейство, защото всички те четем. Много хубав човек си, смел, интелигентен и заслужаваш много добро. Бог да пази децата ти, любимия и семейното ти щастие!
цитирай
2. anin - Весинка,
01.01.2017 10:08
Честита да е 2017, да сме живи и здрави, и всеки да открие своят Рай!
цитирай
3. vesever - Росица, това е много мило, благо...
01.01.2017 10:51
Росица, това е много мило, благодаря ти от сърце!
И на вас само добрини и успехи пожелавам!
цитирай
4. vesever - Аничка, благодаря ти! Много в...
01.01.2017 10:51
Аничка, благодаря ти!
Много вдъхновение ти пожелавам, жизнерадост и красоти, каквато си и ти!
цитирай
5. palada - Честита нова година Веселушке!
01.01.2017 13:20
От сърце ти желая това което си постигнала да се затвърждава все повече, любовта и радостта да бъдат винаги с теб, ти ги заслужаваш! Благодаря, че ни даваш да се порадваме на твоят Рай!
цитирай
6. vesever - Татяна, благодаря ти от сърце! За ...
01.01.2017 14:05
Татяна, благодаря ти от сърце!
За пожеланието и за доброто отношение - и аз се радвам, че има хора като теб!
ЧНГ и само добрини да те съпътстват!
цитирай
7. travell - :)
01.01.2017 14:23
Хайде и тук да ти честитя първо именния ден!
На мен пък точно от баницата ми се падна воаяжа: трябвало да си стягам багажа. Нацелиха ме!
цитирай
8. vesever - Благодаря ти, Дани! Прекрасен ...
01.01.2017 15:00
Благодаря ти, Дани!
Прекрасен късмет ти се е паднал, пътешествия кой не обича!
А на мен на Бъдни вечер се падна Любовта, а на Нова Година - творческите устреми :)
Подходящо е - дано на всеки се сбъдне подходящ късмет!

цитирай
9. paciencia - Веси Веселушка,
01.01.2017 15:16
Много хубава искрена изповед-равносметка, изтръгната от сърцето! Красиво снежно е при теб! Щастлива бъди, мила, заслужаваш го! Много здраве и добрини за тебе и близките ти!
Май сме именнички с тебе:) Честит имен ден и късмет! Прегръщам те!
Музиката много ми хареса, от Перу ли е?
цитирай
10. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=djNjQAGC07I
01.01.2017 16:13
Мила Вася, аз съм най-голямата забраванка на Родината. Всяка година забравям собствения си имен ден и ако някой близък не ме подсети, ще си го пропусна.
Докато баба Веска беше жива, вземаше по една голяма кутия с бонбони всяка година и черпехме всички съседи...

Жива и здрава да си, приятелко, а довечера ще пусна поздрав за теб /а и за мен/, за имения ни ден! :)
Благодаря ти!
А, музиката е от Флатли, ето я в живо изпълнение, много любим танц!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043918
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол