Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2016 20:20 - Още ли няма сняг?!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6551 Коментари: 23 Гласове:
13

Последна промяна: 30.12.2016 10:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
image image
image
image
image
image
image

 И специалният ми сНежен танц “Индианска Стъпка“
с цел орисване за крепко здраве и щастливи мигове!

image
image image
image

А за най-зиморничавите, бонус – Малко Зимно Къпане.

image

 
image

image
 
image

 



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. indiram - Здравей, Весевер!
29.12.2016 21:46
Развесели ме! - :-)))
ПравИ и възможното и невъзможното Весевер!
Жива и здрава!
Поздрави!
...
Айде, пратИ малко сняг, че да се види зима и у нас!
Какво е Нова Година без сняг?! - Много сняг да има!
)Циганското лошо време да не идва!(
цитирай
2. ysmivka - Ще прощаваш ама и мен ме развеселяваш и то сериозно.
29.12.2016 22:14
Какви ги правиш бре? Следващият път да се разхвърлиш още малко.
цитирай
3. anin - Хе хе,
29.12.2016 22:25
Много хубав постинг - весел като теб!
Аз съм си зиморничава, и като те видях как леко си подскачаш в снега, направо не е за вярване, но ми хареса....обаче ми е любопитно, след един такъв снежен танц, като приключиш какво правиш, например топъл душ, завиване с няколко одеала, чай за сгряване...ако може сподели ;)
цитирай
4. paciencia - Хей, индианке, къде се изгуби:)
30.12.2016 08:19
Много си смела, Веси и танцът ти е като ритуал и непременно ще донесе сняг. Само че, ако може да включиш в магията си и по-топлите райони, искам и аз сняяяяг:)
Много хубава снежна зима си запечатала на снимките! Радвам се, че си прекарваш добре! Бъди щастлива, Веси!
цитирай
5. vesever - Индирам, благодаря ти! Бих пр...
30.12.2016 08:30
Индирам, благодаря ти!
Бих пратила сняг, с удоволствие.
Точно така, какво е Нова Година без сняг!!!
Нека има, и много радост в душите!
Поздрави!
цитирай
6. vesever - Усмивка, името ми е Веселина и е с...
30.12.2016 08:33
Усмивка, името ми е Веселина и е синоним на разВеселяване ;))
Аз съм си така от малка. Танцувам боса в снега, опитай, може да ти хареса, а и е здравословно!
Но, повече разхвърляне от това нЕма накъде, душо, това са банските ми, с извинение :))
Закритият басейн се намираше на 10 метра от това място, на което танцувам....
Весело посрещане на Новата Година!
цитирай
7. vesever - Анич, след час-два ще настръхнеш, ...
30.12.2016 08:36
Анич, след час-два ще настръхнеш, ако влезеш тук, ще сложа и мини клипче как преплувам открития басейн по дължина, първата сутрин го преплувахме с Любимия, втората сутрин аз сама, а той ме снима.
Значи, всяка сутрин се охлаждахме така...нали....след някои определени загряващи...моменти...и след ледения басейн цопваме в топлия, закрития. Ако знаеш какво удоволствие е, усещаш иглички по цялото тяло, разкош. После и в сауната се топлехме, и в едно нещо, което се нарича лакониум, за пръв път попадам на такава технология )))

Ще сложа снимка и от вътре, как се излежавам блажено на шезлонга.
Снежни прегръдки, мила!
цитирай
8. vesever - Вася, много искам и при теб да има ...
30.12.2016 08:42
Вася, много искам и при теб да има сняг, знам как го обичаш....:)
Скоро ще потанцувам с лебедите на морето, там надали има сняг, но пак ще е приятно. Мечтая за сняг на морето, ето това вече ще е магия от класа.
Прегръдки, мила!
Feliz Navidad - дано го изписах правилно :)
цитирай
9. ysmivka - 7. vesever
30.12.2016 10:13
Оставяш стъпки в снега, но останалата част от пейзажа е много статична, ще трябва да поработиш още над илюзията.
Седем е свещено число за българите.
цитирай
10. vesever - Усмивка, представи си да накарам ...
30.12.2016 10:38
Усмивка, представи си да накарам дърветата и планината да танцуват с мен - ето това вече ще е магия, :)))
цитирай
11. troia - Веси,
30.12.2016 11:35
страхотна си, но не ти ли е студено? Аз съм втресена от студ само като те гледам.:)) Снимките са страхотни, танцът също, но като знам, че всичко е истина..ей ще те кръстим Снежната кралица.:)
Блазе ви! Имате си хубав и пухкав сняг, а при нас нищо. Само студ.
Мислех да ти пожелавам весел ден, но при теб винаги е весело.:)
цитирай
12. vesever - Кати, студеното е само първите н...
30.12.2016 12:13
Кати, студеното е само първите няколко секунди, при това е приятен хлад.
После не се усеща никакъв студ. Дори започва да пари. Хм, наистина ли никой не е опитвал...

Дано и при вас дойде сняг!
Преди години бях една зима във Варна, превеждах за едни хора и вечерта, когато пристигнах, почнаха да прехвърчат снежинки...
Вървях из центъра, в търсене на квартирата си, и се оказа, че варненци масово не знаят къде се намира улица "София", а именно там беше квартирата ми. Повече от час се лутах, беше хем леко страшно - сама в непознат град, в тъмното - хем едно особено романтично, носталгично...и както вървях и търсех, почна да вали сняг.
Та, може и да си права за Снежната Кралица ;)

Искам да е весело и щастливо винаги, да, но само аз си знам колко трудно е понякога....когато съм се сблъсквала с не особено весели и не особено добри събития и хора...
Все пак, не се отказвам, защото вярвам, че само ако човек е позитивен и жизнерадостен, може и на себе си, и на околните да донесе нещо приятно и да остави добра следа след себе си на тази Земя.
Благодаря ти!
цитирай
13. ezzel - хубав постинг, но окепазен от лудия ...
30.12.2016 13:04
хубав постинг, но окепазен от лудия ловър, безобразно напомпал го, присъстващ тук с два от никовете си кортана усмивка
цитирай
14. roden - Спокойно, УСПЯ!!!
30.12.2016 13:08
Ама че ме разсмя с тези твои снимки! Да, успя. След като и при мен в най-източна България вали сняг, макар и вихрено прободно, значи мисията ти е успешна. Вече може да се облечеш :)
През лятото, когато Добруджа вехне от дълга суша, може ли да те помоля да изтанцуваш нещо за дъжд или там каквото се прави, ти си знаеш? А? :)))
цитирай
15. rosiela - Весели празници!
30.12.2016 13:14
Не ми е ясно като си по бански през зимата, как ти се отразява лятото, но ти ще ни разкажеш! Да си жива и здрава и много щастлива с децата и любимия.
цитирай
16. roden - :)))
30.12.2016 13:39
rosiela написа:
Не ми е ясно като си по бански през зимата, как ти се отразява лятото, но ти ще ни разкажеш! Да си жива и здрава и много щастлива с децата и любимия.


Вероятно ще е с кожух, с калпак, ръкавици, боти, на фона на снегорин. Мисля, че така се прави, като следвам логиката. Не зная как ще го докара с излизането на пара през устата посред лятото. Люта чушка, течен азот? Но все пак тя е фотограф - те могат всичко! :)
цитирай
17. vesever - Еззел, благодаря за комплимента за ...
30.12.2016 14:25
Еззел, благодаря за комплимента за постинга.
Относно другото ти твърдение, лично аз не мога да "обвиня" някого без да имам доказателства, а в случая нямам такива.
Весело посрещане на Новата Година!
цитирай
18. vesever - Роден, радвам се, че имате сняг, и ти ...
30.12.2016 14:27
Роден, радвам се, че имате сняг, и ти пожелавам снежна и весела Нова Година!
Ок, непременно ще измисля танц за дъжд, когато дойде времето - можеш да разчиташ!
цитирай
19. vesever - Росица, благодаря ти! Щастлива ...
30.12.2016 14:39
Росица, благодаря ти!
Щастлива Нова Година и на теб!
Ами, аз обожавам да ми е топло. И именно по този начин "стоплям" зимата и надделявам над студа.

А лятото, ех, лятото...
:)) Роден, какъв ти кожух, няма такова нещо - има си плажни рокли за лятото :)
За парата не ми е хрумвало, единственият начин е да се направя на пушачка, цигареният дим може да се приеме като пара - ала няма начин да пропуша :))
Инак, аз съм любител фотограф, още много имам да се уча...
цитирай
20. paciencia - Веси, след второто клипче, което току що видях, окончателно замръзнах
30.12.2016 18:31
vesever написа:
Вася, много искам и при теб да има сняг, знам как го обичаш....:)
Скоро ще потанцувам с лебедите на морето, там надали има сняг, но пак ще е приятно. Мечтая за сняг на морето, ето това вече ще е магия от класа.
Прегръдки, мила!
Feliz Navidad - дано го изписах правилно :)

След второто клипче, което току що видях, окончателно замръзнах:)
Благодаря за поздрава, разбира се, че е правилно! На всичкото отгоре си и полиглот:)
Весели празници!
цитирай
21. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=FU9eXNLdVqU
30.12.2016 20:07
Вася, топличко да ти е и уютно!
Наскоро разказвах на децата как дядо ми, на младини, е ходил пеш от селото си до близкото градче всяка сутрин за работа, и през зимите, а тогава е имало тежки зими, с много сняг, е прокопавал тунел в снега, за да слезе до пътя за града, няколко километра...
Само като си представя какво е било...
А моето студуване е само по няколко минути, за удоволствие :)

Пращам ти любима песен на Монтеро, почнах да уча песните й, въпреки, че не съм на "ти" с испанския, почнах да разбирам и съм доволна. Прекрасен е като звучене!
цитирай
22. krassko - На това му се казва забавление :)
31.12.2016 14:22
Къпане през зимата и танци на снега.
А танци край елхата дали ще има с домашните любимци. Кучетата съм виждал да танцуват, а котетата дали знаят някой танц.
Тук за няколко минути изгря слънце и сме щастливи. :)
цитирай
23. vesever - Краси! Хм, малко трудно ще бъде танц ...
31.12.2016 17:29
Краси! Хм, малко трудно ще бъде танц край елхата, тъй като тя се намира в градината ми, украсяваме жива елха...на малко склонче, между горната и долната поляна...стръмничко е...ще трябва на 4 крака да танцувам, това вече ще ви скъса от смях :)))
Не давай идеи на котетата, че малко им трябва да се метнат по елхата да си играят с украсата :)) Кучовците едва удържахме, като грабнаха гирляндите, не можем да ги стигнем:))
Довечера ще покажа елхичката с украсата й...
Весело посрещане на Новата Година! Тук няма слънце, но вината е изцяло моя, аз настоявах за сняг...:)
цитирай
24. krassko - Е да де сняг, сняг, на ти сняг ха ха ха
31.12.2016 19:49
Както казват умните хора: "Внимавай какво си пожелаваш."
В два часа през нощта прати кризисния щаб на съвещание.
Весе, друг път като танцуваш на снега ще танцуваш с един обут и един бос крак.
Така снегът ще е наполовина :)))
Аз предвидливо си стоях на топличко, притичах до магазина само за топено сирене за пържолите и от обяд съм го ударил на готварство, но си пийвам и винце за разкош.
А тук снегът се стопи...и ако магията ми е станала от утре ще става все по топло.
Весело посрещане на Новата Година да сте весели и щастливи!
цитирай
25. vesever - Краси, съжалявам, снощи чухме по ...
01.01.2017 11:09
Краси, съжалявам, снощи чухме по новините за бедствените положения заради снега...
Дано скоро разчистят пътищата. И нас ни позатрупа и няма излизане към града, голямо боксуване...
Добре, ще помисля за танца с един обут и един бос крак, дано да е за добро!
Значи, ще се надпреварваме с теб с магии, ти за слънце, аз за сняг...;))
ЧНГ, жив и здрав, всичко да ти е успешно и щастливо!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4067913
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол