Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2016 20:20 - Миг от Вечността
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2083 Коментари: 8 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Весинко,
16.12.2016 22:06
Само едно обичащо сърце, може да пише такива красиви стихове, нали?
Иначе няма как да се симулира това вдъхновение, ако не се изживее като усещане наистина...
цитирай
2. vesever - Ани, за мен това е чисто ново усещане ...
16.12.2016 22:15
Ани, за мен това е чисто ново усещане и преживяване.
Мислила съм за любовта, защо не винаги се получава между хората, дори да има желание и от двете страни, пак често се проваля.
И сега за себе си разбрах, че просто беше нужно да се появи точният човек, който да "отключи" сърцето ми, и взаимно да се отключат две сърца едно за друго.
Тогава всичко си идва по местата, и се отключва и вдъхновение.
А лично аз не съм искала такова вдъхновение, нали знаеш, пиша си от време оно за природата, за цветенцата, за реката, за гората...и ми беше "мирна" главата ;)))
Обаче ...като ме "връхлети" специалното вдъхновение, любовното, просто няма мърдане ;))
Шеговито се изразявам, но да, прекрасно е! Радвам се, ако и за някои от вас е вдъхновяващо и радващо.
Прегръдки!
цитирай
3. krassko - Чудесно е...
16.12.2016 22:30
Много яко те е връхлетяла вдъхновението:)
Радваме се и за двама ви.
цитирай
4. vesever - Краси, благодарско :) Всъщност ...
17.12.2016 09:09
Краси, благодарско :)
Всъщност аз тръгнах с друга идея. Исках да напиша един вид "социално" стихотворение, но не ми се получи.
Една моя приятелка от Търново имаше ужасен проблем тези дни и това, което исках да кажа, с това стихотворение, беше, че животът е кратък и че човек не трябва да го пропилява в глупости, а да живее пълноценно всеки миг...
Но пак излезе любовно стихотворение.
Въпреки, че друго целях, пак се радвам на резултата. :)

цитирай
5. paciencia - Поздрави, Веси!
17.12.2016 14:36
Почти безглаголно, може би най-доброто, което съм чела при теб! Наистина задобряваш. Много ми хареса, явно музата те обича! Нека бъде Любов! Прегръщам те:)
цитирай
6. pvdaskalov - * ! *
17.12.2016 15:10
Dank Vesi. Ich denke, die Liebe ist ein gesellschaftliches феномен ist. Und du hast изпълнила seine Aufgabe ...
Поздрави!
Pierre
ПС - Думите с букви, които не излизат, написах на кирилица. Ако имаш палка за мухи, не мен удари, а софтуера.
цитирай
7. vesever - Вася, много ти благодаря! Исках ...
17.12.2016 15:13
Вася, много ти благодаря!
Исках да опиша точно усещането, с акценти, които да въздействат, без излишни "допълнения".
Никога не бях писала в такъв изказ.
Прегръдки и от мен!
П. П. Бях ти обещала да пусна снимки на елхата, идната седмица ще успея, тъкмо да наближи Коледа....
цитирай
8. vesever - Pierre, vielen Dank, mein Freund. ...
17.12.2016 15:15
Pierre, vielen Dank, mein Freund. Ich hatte keine Ahnung, dass Du Deutsch kannst. :)
Gruesse auch von mir und alles Gute!

О, разрах, че не приема умлаутите и ги беше трансформирало като цифрени кодове, но всичко е ясно дори с кодовете )))
Благодаря ти :)
П. П. Сега се палнах професионално и веднага да обясня )))
умлаутите могат да се запишат с добавяне на буквата "е", която показва, че е умлаут, например: GrUEsse, ако не го приеме като Grüsse, също erfuellt, ако не приеме erfüllt... и така...


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043841
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол