Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2016 20:20 - Световен Ден на Танците
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3108 Коментари: 16 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Днес бил световният Ден на Танците, а аз разбрах в последния момент.
Поздравявам всички с един бърз танц.





Гласувай:
9



1. anin - Весинка,
24.11.2016 21:22
Тъкмо влизам в Блога и твоя танц ме посреща... ;)
Много си смела, браво, голяма работа си!
Освободена и естествена, радвам ти се, бъди все такава -
по детски чиста и истинска! <3
цитирай
2. vesever - Ани, благодаря ти и аз, радвам се, че ...
24.11.2016 21:46
Ани, благодаря ти и аз, радвам се, че ти е харесал танцът ми. Аз имам доста забележки, нямах и никакво време да го отработя, стана набързо, малко недодялано, но пък е весело :)
Прегръдки!
цитирай
3. krassko - Кога успя да намериш време и за танци :)
24.11.2016 21:47
Но нали е световен ден трябва да се уважи:)
Като гледам не се даваш на кубинките в танците,
само липсва някой да те подхвърля и премята насам - натам.
Но пък ти танцуваш два пъти по дълго от кубинките.
Аз не бих рискувал със салса, това е опасен и рискован танц. :)))
цитирай
4. vesever - Краси, не можах да не го уважа, въ...
24.11.2016 21:53
Краси, не можах да не го уважа, въпреки, че днес беше супер шеметен и забързан ден.
Мисля, че съм импровизация отвсякъде, но ще опитам да се ушлайфам....
Можем по празниците да ви покажем едно танго, любимият ми умее много добре, аз не умея, но ще се науча...
Моите танци са на "дива козичка" ))))
А за подхвърляне не знам, тежичка съм май, макар че ме е вдигал на ръце и има супер стабилен захват. Обаче подхвърляне, никога не би ми хрумнало...)))
цитирай
5. seasonofthewitch - Не е за танците, но да кажа:гледам ...
24.11.2016 22:37
Не е за танците,но да кажа:гледам всички котки по улиците са дебели,включително и общата котка на кооперациите,в които живея.И се питам ами всички ли са бременни или са сложили зимните козинки? ;)) И котараците са дебели,те няма как да са бременни.....:))))))
цитирай
6. vesever - Хм, знам ли, и при мен е така. За же...
24.11.2016 22:46
Хм, знам ли, и при мен е така. За женските ясно, че са бременни, но на мъжкарите не знам какъв им е случаят.
Днес се сетих за теб, точно във връзка с котките. За съжаление пропуснах прекрасна възможност за фотосесия на едната ми котана. Тръгнах за родителска среща и в бързането съм забравила памет картата в лаптопа, а котаната ме изпрати и на пътя в тревата така хубаво се отъркаля, направо си беше за снимки. Вадя ентусиазирана камерата, но... no memory card.
Нищо, и утре е ден!
цитирай
7. seasonofthewitch - Вярвам ще имаш и друга добра възм...
24.11.2016 22:55
Вярвам ще имаш и друга добра възможност......:(
Много релаксиращи животинки.Снощи пак попаднах на статия,в която пишеше,че най-гениалните хора са имали котки. :Р :)))) Преди година ни умря котаракът от старост и аз едва го преживях,и се ужасявам от мисълта да имаме друго животно.Няма да мога да го понеса.........
цитирай
8. vesever - Така-така значи, гениални сме ;...
24.11.2016 23:07
Така-така значи, гениални сме ;)
И аз съм загубила не едно и две котачета през годините, но са ми останали в сърцето. Имаше по едно време някакъв котешки грип, който за нула време убиваше малките, преди да се усетя какво става... а големите са устойчиви явно, не им действа.
Ако си вземеш друго котенце, със сигурност ще имаш много мили моменти, а и то...вярно, че после е тежко, но...
П. П. Непременно ще си потърся друга възможност за фотосесията ;)
цитирай
9. faktifakti - поздрав танцьорке
24.11.2016 23:19
:)
цитирай
10. vesever - Благодарско, Ева :)
24.11.2016 23:28
Благодарско, Ева :)
цитирай
11. paciencia - Я, едно ангелче с крила танцува ли танцува:)
25.11.2016 01:13
Хубаво настроение при теб, Веси! Май и ти харесваш Амайа Морено:)
цитирай
12. vesever - Вася, благодаря ти :)Ако след ...
25.11.2016 09:50
Вася, благодаря ти :)
Ако след време сформирам група - някои от децата ми танцуват прекрасно - ще се наименуваме Танцуващите Ангели! :)

Много харесвам Амайа, и като глас, а и песните й са всички толкова живи, точно в мой стил е.
цитирай
13. krassko - Петък - ден за пазаруване...
25.11.2016 22:26
Всички купуват :)
Ти какво си купи днес?
цитирай
14. vesever - Краси, днес купих само малко зел...
25.11.2016 22:56
Краси, днес купих само малко зеленчуци и сладкиши :)
Цял ден кълва като за световно, разкошна поръчка-мечта, от онези, при които се надбягвам с времето, чудничко е!
След някоя седмица ще купуваме подаръци, не знам другите какво купуват толкова ...оставам с усещането, че съм пропуснала нещо...
цитирай
15. krassko - Доста жени си оправят настроението пазарувайки.
26.11.2016 12:32
Дори аз като изляза на разходка не се удържам и си купувам нещо което не винаги ми е необходимо. Но от вчера започна коледното пазаруване. Ще е любопитно да те види човек като тръгнеш за коледни подаръци. Представям си картинката и се смея от сърце. Сигурно си имаш ритуален танц за подаръци :)
Коледното настроение се усеща вече.
цитирай
16. vesever - Раничко ми се вижда за коледно па...
26.11.2016 13:24
Раничко ми се вижда за коледно пазаруване, но пък може би е по-добре да не става в последния момент. Аз обичам да правя и един друг вид подаръци - водя децата на море по Коледа. И същевременно и на себе си правя подарък - радвам се на лебедите във Варна, всяка зима са там и много обичам да съм сред тях и да ги храня с трохички или зрънца ))). Всеки с особеностите си.
Пазаруването не ми е страст, но за децата обичам да пазарувам.
Ако видиш как пазаруваме с щерката, тогава вече ще се смееш. Аз подтичвам подир нея като кобилка, тя е добре ориентирана и за мода, и за всичко, а аз не съвсем, уча се от нея.
Не съм се сетила за танц за подаръци, хитра идея.
Мога, обаче, да обещая ритуалния си танц при първи сняг - за здраве. Само да падне сняг. )))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4046632
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол