Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2016 20:20 - Живот на Село
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2119 Коментари: 6 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Онези мигове, които се запомнят завинаги. Миговете, които карат и възрастните да се усмихват и да си спомнят с умиление за детството си, за вихрените, щури пориви и игри.
Мечтая след години, когато малчуганите пораснат, обръщайки се назад към детството си, с топли чувства да си спомнят всички тези мигове, веселбите, пакостите  ни заедно.
Мечтая да оставя следа в душите им и да знаят, че тази обич и топлота никога няма да угасне. Мечтая те да я предадат и на своите деца. 





Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. seasonofthewitch - Веси, със сигурност децата ще те ...
11.11.2016 20:46
Веси,със сигурност децата ще те помнят и ще ти подражават когато пораснат.С каквото "ги засяваме" и те ще засяват със същото. :)
Прегръдки. :)
цитирай
2. krassko - Това наистина не се забравя :)
11.11.2016 21:01
Щастливи мигове са това...дали са на село или в града няма значение.
цитирай
3. vesever - Сийзън, благодаря ти :) Ние така ...
11.11.2016 21:07
Сийзън, благодаря ти :)
Ние така заедно растем, и аз покрай тях пораствам :)
Малко по-късно ще опитам да добавя още един клип, с атлетически постижения, мисля, че ще ти хареса ))
Прегръдки и от мен!
цитирай
4. vesever - Краси, прав си. При нас предимст...
11.11.2016 21:12
Краси, прав си. При нас предимството е, че имаме по-голям избор от пространство, както буйстваме вкъщи, в следващия миг хукваме към реката и гората и полята и...светът е наш ))
цитирай
5. milady - веси,ти си ми най добрият преводач -;) its a copy..
12.11.2016 13:07
и аз не бих могла по добре, честно..
така нежноо и поетично..
аз съм по аналитична и критична..
но ,пък ставаме за ..Дует..
когато Душата е свободна ,Тя намира сама Пътя
към Щастието.А ,ти си...
поздрави на всички..
имаш много ангелчета край себе си..
това е благослов..
а твоите две са..твои копия..
/нали не греша ?
цитирай
6. vesever - Благодаря, Джули :) От седми клас ...
12.11.2016 13:22
Благодаря, Джули :)
От седми клас се захласнах по преводите, а в гимназията в час по математика превеждах на съученичките си любими песни, с които ме затрупваха )).
Мда, аз искам целият свят да е романтика и нежност и красота...
Ангелчетата са разкошни, наистина, интересното е, че и в тях има много мъдрост, ако и да са малки. Дори мога да кажа, че понякога излизат по-мъдри и проницателни от мен, особено дъщеря ми.
Повечето хора, които ни познават, казват, че децата ми са мое копие, аз не мога да преценя, но мисля, че и баща им има силен ген.
Синът ми наскоро гледа снимки на баща си като малък и ме попита дали е той или баща му. )))

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4047142
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол