Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2016 20:20 - Пропуск...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5609 Коментари: 26 Гласове:
17

Последна промяна: 08.11.2016 21:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Нямам идея как се танцува кан-кан. Ако някой знае, да помага ;)
Танцът е импровизе, както аз ги умея, и е поздрав за кака Джули.

image


 




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Страхотен танц, Весе :)
08.11.2016 20:38
За малко да го пропусна.
Приятна вечер на танцьорката и оператора :)
цитирай
2. vesever - Краси, радвам се, че не го пропусна и ...
08.11.2016 20:40
Краси, радвам се, че не го пропусна и че ти е харесал, макар че е съвсем импровизиран.
Лека, благодаря ти :)
цитирай
3. анонимен - И от мен приятна вечер за теб и опе...
08.11.2016 20:41
И от мен приятна вечер за теб и оператора. :))))))
Бъдете щастливи!
Прегръдки,Веси. :)
цитирай
4. vesever - Благодарско, от сърце :)
08.11.2016 20:45
Благодарско, от сърце :)

цитирай
5. milady - xe xe xе весело да е
08.11.2016 21:00
vesi ,харесва ми ,да те предизвиквам
С най големи благодарности !
виждам напредък и........ перфектни крачета
Пускай музиката и учи кан кан
Аххх ,ако бях на 50 :)))
цитирай
6. vesever - Кан - кан ше го науча като едното н...
08.11.2016 21:15
Кан - кан ше го науча като едното нищо, и ако на пролет ми дойдеш на гости, ш'та замъкна на реката и ше го изтанцуваме боси в реката. Да видиш какъв кеф, да не се казвам Веселина, ако не те изкефи тотално моята "обстановка", моят Рай, както го наричам.
Виж сега какви котани добавих, познай коя си ти и коя аз :D
И аз това казвам: весело да е!
цитирай
7. vania23 - Аз имам 1687 задръжки,
08.11.2016 21:28
за да публикувам такъв танц, но това си е мой проблем:) Който танцува, зло не мисли :)
А за този бъдещ кан кан крей реката мога и аз да дойда - ааа, да заснемам танца ви, разбира се :)
цитирай
8. vesever - Ваня, в предишния комент щях да н...
08.11.2016 21:39
Ваня, в предишния комент щях да напиша: ще поканим и Ваня, обаче рекох да не те "замесвам", но пък на теб местността вече ти е позната, със сигурност ще ти е приятно. Обаче ако изтанцуваш и ти един танц с нас, вече всичко ще е перфектно!
Но ако предпочиташ да си оператор, разбира се!
Нали знаеш, че имах идея да ти направя една фотосесия с моята червена рокля с воали и капелата ми, да се видиш в друг образ, просто за забавление...ако те навия за тази фотосесия, мисля, че ще останеш доволна.
:)

цитирай
9. vesever - П. П. Когато падне първият сняг, ще ...
08.11.2016 21:46
П. П. Когато падне първият сняг, ще ви направя моя специален танц за здраве, боса в снега, всяка година го правя този танц, но досега само миналогодишния съм заснела и публикувала.
цитирай
10. ivoki - НИКОГА
08.11.2016 23:48
Недей да пееш.
Иначе танца беше приятен.
цитирай
11. rosiela - ПОЗДРАВИ!
09.11.2016 07:21
Обаятелна си!
цитирай
12. anin - Привет и от мен!
09.11.2016 09:19
Веси, та това са направо еротични танци! ;))
Хубаво е, че си толкова спокойна и свободна, даже си мисля, че е трябвало преди години да се беше записала да учиш професионално актьорство, танци, защото те влече сцената, публиката...
цитирай
13. vania23 - :)
09.11.2016 09:58
Ще го измислим някак :)
цитирай
14. vesever - Иво, положението е безнадеждно. Аз ...
09.11.2016 10:17
Иво, положението е безнадеждно. Аз пея дори насън. Редовно сънувам музика и аз пея и танцувам, сетне се чудя сън ли е или действителност...
Благодаря ти :)
цитирай
15. vesever - Росица, благодаря ти. Намерих една ...
09.11.2016 10:18
Росица, благодаря ти. Намерих една китара, ръчна изработка е, стои в мазето ми от много години....уникална е. Сещаш се за какво ще я ползвам, :))
Поздрави!
цитирай
16. vesever - Анич, права си. Като малка исках да ...
09.11.2016 10:23
Анич, права си. Като малка исках да стана актриса. Слагах една пелерина на майка ми, небесносиня, и обувките й с токчета, излизах при приятелките ми от съседните къщи и им предлагах да се обличаме в дрехите на майките си и да танцуваме. Получаваше се невероятно, правехме шоута, чак на съседната улица ни чуваха :))
Пеехме бългрски песни, имаше една прекрасна, не помня името, но помня дословно част от текста:
Ало, ало, такси, ало търсят се две места, две места незаетииии, две места за една любов, ало, ало, такси, но кой ще спре, кой ще ни разбере, ало, търсят се две места, търсим за любовта.
Ех, че весело беше. Хубавото е, че и сега измислям такива веселби :)))
Прегръдки!
цитирай
17. vesever - Ваня, вече и аз съм "мотори...
09.11.2016 10:27
Ваня, вече и аз съм "моторизирана", дори има шанс да стана шофьор /макар че не го вярвам/, и ми хрумва, че може и на брега на Дунава да сътворим преживяването, имаме избор - Янтра или Дунав.
Тук мирише на пролет...
цитирай
18. milady - намери ли кан кан ..в тубето?
09.11.2016 15:15
аз харесвам щуротии,вес..
иначе съм една мн.сериозна жена
на сериозна възраст..но ,обичам да се смея..
котето вляво има шапка ,нали?
аз имам колекция, нямам идея колко шапки имам
първата дамска шапка я сложих на 15 г, и отидохме
на едно Пролетно Ревю..На финала аплодираха и мен..
бях горе в ложата със сестра ми и една приятелка
правостоящи...цялата Зала се обърна към мен..когато конферансието
ме посочи за Чудесен избор на аксесоар за пролетта...
ахх, никога няма да забравя това .Така станах Звезда.:))
а, шалове и фишута и кутии бижута имам безброй/ купувам спонтанно...
бих ти подарила нещо..с кефф..
в чудесна форма си..
нал;и ти казвам , мъжете са магьосници ;)
...Слънце ти пожелавам и Любов..

цитирай
19. anin - Да,
09.11.2016 15:31
Имаш заложби за сцена, може пък да се реализира някое от твоите деца,
ако има такъв артистичен талант...
Песничката не съм я чувала :)
цитирай
20. faktifakti - голям купон
09.11.2016 15:38
и с Юлка сте се сдобрили
радвам се, когато хората побеждават егото си
поздрави за всички
цитирай
21. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=BtONCM7nCyg
09.11.2016 15:54
Това ли било кан-кан, аз съм го виждала този танц, но не знаех, че така се казва. Ми супер весело е!
Реквизиторката в търновския театър ми е приятелка, преди време й преподавах английски, беше ми показвала невероятни костюми, и старинни, много се бях впечатлила. Предполагам би ми услужила с някоя такава рокля, ако има неизползваеми...
Но не съм чак толкова гъвкава. Сега не ми казвай, че и йога трябва да почна, не знам дали ще се справя, макар че звучи интересно.
Като студентка исках да си ушия рокля като от времето на Джейн Остин, тя е силно мой човек, много близка я чувствам като душевност, и да се разкарвам така из улиците на Търново, представи си гледката ))).

Това е много мило, което ми разказваш. Всеки има своите моменти, които ще помни завинаги. И можем още много такива моменти да си сътворим...
Аз нямам бижута, само една капела от морето си взех, семпла...
А, имам и 3-4 шала, с които се мятам, танцувам, единия го подарих на една малка приятелка на брега на морето, на 6 години е, палих огън и пекох картофки една вечер за 4 деца /моите и 2 приятелчета, с които се запознахме на морето/, затанцувах край огъня и Криси за секунди дотича до мен и затанцува, видях себе си в умален образ, онемях, не очаквах така да "влезе" в тона ми, едно непознато момиче, а тя явно си го носи ...
За мъжете..да, така е. Обаче аз за пръв път попадам на точен човек и наистина ми е ново. Малко се бях отвратила преди...


цитирай
22. vesever - Анич, ще я намеря и ще ти я пратя, май я ...
09.11.2016 16:28
Анич, ще я намеря и ще ти я пратя, май я пееха Дует Ритон, но не съм сигурна.
Ами, времето ще покаже. За мен вече е късно, но за децата, ще видим как ще се реализират.
цитирай
23. vesever - Ева, ако всичко за всички можеше да е ...
09.11.2016 16:31
Ева, ако всичко за всички можеше да е съпроводено с приятни моменти, аз бих била много щастлива.
Благодаря ти :)
цитирай
24. seasonofthewitch - До Ивоки: защо не ни оставите да си ...
09.11.2016 20:26
До Ивоки:
защо не ни оставите да си пеем,танцуваме,пишем (и пишем "мръсотийките") за мъжете,които обичаме така,както ни идва отвътре, без да ни критикувате? :)))))))
цитирай
25. pvdaskalov - * ! *
12.11.2016 17:01
https://www.youtube/watch?v=oyeES-321xc

Утре кандидат-президентите ще играят този танц върху жарава.
Поздрави!

П и е р
цитирай
26. vesever - Пиер, много ме развесели, благо...
12.11.2016 18:01
Пиер, много ме развесели, благодаря ти!
Представяш ли си да танцуват такъв танц, и то върху жарава - голяма веселба )))
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4047016
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол