Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2016 20:20 - Очакване в дъжда
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5200 Коментари: 18 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Хубаво е!
05.11.2016 22:17
Така гушкаво и мило си го написала, че и аз се размечтах...
а пък в момента съм на работааа, трябва да съм концентрирана :))
цитирай
2. vesever - Ани, благодаря ти :) И аз мъча една ...
05.11.2016 22:29
Ани, благодаря ти :)
И аз мъча една епикриза тази вечер, а съм много разконцентрирана....добре, че е чак за понеделник и мога да си позволя и да се помотавам по малко...а и нали съм "привилегирована" да работя вкъщи - много е удобно така :)
Лека работа! <3
цитирай
3. anin - Мерси,
06.11.2016 02:37
vesever написа:
Ани, благодаря ти :)
И аз мъча една епикриза тази вечер, а съм много разконцентрирана....добре, че е чак за понеделник и мога да си позволя и да се помотавам по малко...а и нали съм "привилегирована" да работя вкъщи - много е удобно така :)
Лека работа! <3

Успешна работа и на теб, съчетана добре с почивка и разходка .. ;)
цитирай
4. vesever - Обичам в неделя да поспивам до късно ...
06.11.2016 10:14
Обичам в неделя да поспивам до късно :)))
А при нас е слънчево и днес непременно ще скочим до реката да си топнем краката, само малко да се посъбудя и да ошетам на първо време, че бомба е паднала вкъщи :))

цитирай
5. paciencia - Веси, при тебе също е сладко като при Ани:)
06.11.2016 10:15
Бъди щастлива винаги!
цитирай
6. vesever - Вася, това е, защото сме две слад...
06.11.2016 10:22
Вася, това е, защото сме две сладурки :)
Благодаря ти, прегръдки!
цитирай
7. krassko - Сега остава
06.11.2016 10:34
Сега остава и третата сладурка да се появи с единорога.
Много щастливи и обичливи стихове пишеш напоследък.
И с времето си късметлийка днес при теб ще е за плаж край реката.
Поздрави и весел ден.
цитирай
8. vesever - Краси, точно за третата сладурка си ...
06.11.2016 11:01
Краси, точно за третата сладурка си мислех и аз преди малко.
Както казваме с децата: три за щастие :)

Благодаря ти, приятелю.
Щастието ме връхлетя наскоро и въпреки, че не възнамерявах да пиша, се получава, като някаква "стихия", съвсем спонтанно.
Винаги съм имала своето вътрешно щастие, само мое си, едва сега дойде и другото щастие - за двама.

А днес тук е почти лято, за летни дрехи е навън, предвиждам мързелив неделен следобед, най-вероятно речно-горски-полски :)))
цитирай
9. krassko - Чудя се в Леденик гласува ли някой ???
06.11.2016 15:52
Ходих да гласувам като прилежен селянин и какво
перфектна организация - 75 души имаше пред мен.
Тръгнах си веднага и отидох на разходка в парка за успокоение.
Като се оплаках на сестра ми тя ме сряза като кисела краставица
и най търпеливо ми обясни че председателя на комисията
работел в магазин от големите вериги и най отговорната работа
която му възлагали била да сгъва празни кашони.
Това било третото поколение гербери които идвали от село.
И да се върнем на въпроса: А в твойто село как е?
Видях че има младежки и пенсионерски клуб, един етаж в кулата за музей, минерален извор и дори малък ВЕЦ. И даже кмет има.
Училище няма и това може би е по добре за децата, за доктор не се знае, май пак в Търново се ходи. По римско време и крепост е имало. И храм има, а на Гергьовден имало и карнавал. Супер. Освен да дойдем за карнавала. Музика и кебапчета сигурно ще има. Това село започна да ми харесва...
цитирай
10. vesever - Краси, селото ни е ...
06.11.2016 16:32
Краси, селото ни е спокойно, всичко си има, само аптека липсва. А съседката ми е лекар, но тя работи в града. Слава Богу не ни се налага, аз през живота си не съм боледувала, децата са здрави, само с по някое леко вирусче минават от време на време...
Кмет си имаме, как без кмет. Внукът на баба Анка, за която бях разказвала, че ме учи да познавам билките и ми пее песни от нейната младост, при реката сядаме, тя пее, аз плача.
Много е трогателно.

Лично аз от много години не гласувам, но хората от селото, особено възрастните, гласуват.
Имаме дори магазн за строителни материали, кооперативния, отпред е хранителен, отзад има склад, където се предлага цимент, лепило, всякакви нужни неща, аз късно разбрах, инак все от града вземах.
Нужни ми бяха преди време 2 торби цимент, взех градинарската количка, слязох до коопа, натоварих си цимента и по баира нагоре, веселбата беше пълна )).
А официалният празник на селото е именно на Гергьовден, тогава правят панаир, сбор, весело е, само не ми харесва момента с чалгата, която се пуска в кръчмата в такива моменти, но понякога пускат и свястна музика.
Заповявайте на сбора, идвали са ми приятели на гости, включително от блога, и аз обикновено не се стърпявам и им показвам всички красоти наоколо - реката, гората, полята, чудно красиво е всичко!
Това лято една приятелка от блога ми дойде на гости, с мъжа си, в най-голямата жега ги емнах към гората и после до реката, направихме пикник, хареса им, много приятно беше.
Селото е обитаемо от 11 век, смятам, че е цяло съкровище тази местност, откъм история...
цитирай
11. vania23 - Хареса ни, да :)
06.11.2016 19:04
Потвърждавам :) За нас, каквито сме си разглезени градски чада, си беше истински екшън, а такива екстремни преживявания се помнят :))
Весито е като малко багерче - все ти казва: ей тук е! на 5 минутки! ей сега ще стигнем!
А то... поне час. Няма представа за времето :)
цитирай
12. vesever - :)) Ваня, ами аз "овършава...
06.11.2016 19:18
:)) Ваня, ами аз "овършавам" редовно цялата околност, вярно съм като багерче ))
Много сладурско сравнение!
И децата така пораснаха, все движение в природата.
Веднъж тръгнахме за Пушево, на 10 км. от нас, и на средата на пътя се измориха и се връщахме по много интересен начин, носих ги на конче едно по едно, 4 деца, бяха малки и успях да се справя...през полята, а тревите високи колкото мен :)) Сега някои от тях са моми за женене, но още помнят такива весели случки.
Много такива райски моменти имаме, радвам се да ги споделям и с приятели.
Следващата офанзива е плаване по Янтра с лодка. ))).
Който иска, да заповяда напролет!
цитирай
13. troia - Веси,
06.11.2016 19:29
много обичливо и романтично ми подейства твоето стихотворение.
Бъди все така щастлива и обичана жена!
Хубава вечер.:)
цитирай
14. vesever - Кате, благодаря ти :) Много се ...
06.11.2016 20:02
Кате, благодаря ти :)
Много се радвам, че ти е подействало добре стихчето ми :)
цитирай
15. anin - Веси,
06.11.2016 20:05
Как само разказваш за живота на село, чак ми се прииска и на мен, много сте свободни там, чист въздух, разходки сред природата, на реката...идилия, рай...
цитирай
16. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=3youMoI5Zd4
06.11.2016 20:20
Ани, аз съм безкрайно благодарна, че имам тази възможност да живея на село, въпреки, че чисто технически поддържането на къща е по-трудно от апартамент в града. Работата е в пъти повече и често не смогвам с всичко, но удоволствието от природата заличава трудностите.
Представи си да излезеш в лятна утрин в градинката си, да си откъснеш пресен зеленчук или плод, да послушаш птиците и щурчетата, да ти прелитат пеперуди край теб...а летните вечери е пълно със светулки - магия неописуема.
Наистина е рай, и може би хората от града много изпускат...
Пращам ти един клип с кадри от градинката ми :)
цитирай
17. anin - Изгледах го, красива градинка имаш.
07.11.2016 19:27
Веси, ти наистина си имаш своя Рай, прочетох при Катето, че пишеш на тази тема, вероятно искаш и другите също като теб да открият и те своя Рай...
цитирай
18. vesever - Ани, благодаря ти :) Да, обмислям ...
07.11.2016 20:11
Ани, благодаря ти :)
Да, обмислям да напиша своята приказка, скоро ще успея.
Мечтата ми е цялата Земя да бъде Рай и много съжалявам, че често е изгубен сред хората.
Правя всичко възможно да запазя своя, да го дам на близките си, а тук се опитвам и на вас да го дам и се радвам, когато ви създавам приятни емоции.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4046402
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол