Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2016 20:20 - Обичливата Серия - за радване
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4824 Коментари: 19 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image image
image image
Съвсем случайно и ненадейно се сдобихме с две куче-пазачки. Черната наименувахме Кери-Бау, а бялата - Мери-Бау. По-късно осъзнахме, че Мери-Бау е мъжки и го преименувахме респективно Джери-Бау. Много кротки, любвеобвилни, минават редовно да ни наглеждат и да хапват по някой залък.
image image

А ето и новия ни домашен питомец - гларусчето Гучи /или бебе чайка, не ги различавам много/. Изяде 3 филии хляб, сетне се пробва с джапанките на децата, а накрая предяви претенции и към лаптопа ми - за една бройка да ми изяде хляба пакостникът.
След като се умори да кълве, се позиционира кротко на хавлията ми и заспа. Явно има някаква магия в тази моя хавлия. Кой откъдето иде, на хавлията ми се позиционира. И аз к"во - да се пека на пясъка!
Друг път ще вземам резервна хавлия. Една за мен, една за евентуално другарче, което се появи. Винаги се появяват нови и нови другарчета.





Гласувай:
15



1. troia - Развесели ме,
10.09.2016 20:32
Веси. Много сте сладки ти и новите ти другарчета.
Между другото имаш вече хубав летен тен. Сега много лесно се почернява, защото не е горещо и е много приятно на плажа.
Хубава вечер!
цитирай
2. krassko - Пиленцето е много сладко
10.09.2016 20:44
Но не се вижда хубаво и не мога да определя какво е. Нещо много кафяви пера има. Прилича на морски брегобегач. Те са малки закръглени птици с кафяв гръб. Имат светъл жълтеникав очен пръстен. Клюнът е жълт с черен връх и леко завит надолу. Краката са жълти. Разгледай го отблизо. Отдолу са светли до бели.
цитирай
3. troia - Едно е
10.09.2016 21:10
сигурно. Утре пак ще дойде при теб. Много помнят хората, които ги хранят. Може и да те последва и до село само наистина да можеше.:) Сладичко е.
цитирай
4. krassko - Направих си кафе :)
10.09.2016 22:33
Финалът за жени в Ню Йорк започва след половин час.
Каролина Плишкова или Анжелик Кербер :)
Вече имаш тен и си отслабнала. От плуването е :)
цитирай
5. vesever - Кате, точно за теб си мислех днес...
10.09.2016 22:42
Кате, точно за теб си мислех днес!
Много бързо почернявам, да, а и не ползвам слънцезащитни кремове.
Направо ми се прииска да го вземем като си тръгнем сладуранеца Гучи, ала няма да оцелее в чужда среда...
Прегръдки!
цитирай
6. vesever - Краси, мисля, че бебетата чайки ...
10.09.2016 22:48
Краси, мисля, че бебетата чайки изглеждат така, после сменят Цвета на оперението си. Но не съм сигурна...
А аз отслабвам драстично през последните месеци.
Приятно кафе и тенис, аз с топъл шоколад минах тази вечер, сетне палихме огън и пекохме картофки, и ги споделихме с две приятелчета от Варна, от миналата почивка се познаваме, тази вечер пак се засякохме, прекрасни деца, много харесаха картофите и ги научих на моя индиански танц край огъня.
цитирай
7. rosiela - Позиционирането на хавлията
10.09.2016 23:06
се дължи на позитивната аура на притежателката. Весело летуване!
цитирай
8. vesever - Благодаря ти, Росиела. :)
10.09.2016 23:12
Благодаря ти, Росиела. :)
цитирай
9. vesever - Само напред и нагоре. Благодаря ти . :)
11.09.2016 08:43
анонимен написа:
Браво. Пълен напред.

цитирай
10. krassko - Кербер спечели купата
11.09.2016 08:55
И вече е № 1 в ранглистата. Аз бях за Плишкова, но явно физическата и подготовка не беше достатъчна. След третия час явно нямаше сили. Но бъдещето е пред нея тя е на 24 г.
Довечера играят Джокович и Вавринка, но няма интрига. Джокович е много по добър.

Пилето като огладнее дали ще дойде на закуска?
цитирай
11. vesever - Джокович съм го чувала, ще взема и аз ...
11.09.2016 10:32
Джокович съм го чувала, ще взема и аз да гледам един мач, да видя поне кой кой е.
Ние се изместихме в другия край на плажа, снощи бях Херкулес. Жалко, че не документирахме летящата палатка, както я пренасях. Заради приятелчетата, които бяха в другия край на плажа, за да подивеем малко заедно, решихме да се преместим.
Гучи вероятно още спи, ще видим ще се появи ли....
Хайде малко да плуваме сега ,))).
цитирай
12. krassko - Като няма къде да плувам ще се радхождам :)
11.09.2016 10:49
Разходките също са полезни :)
Всеки месец минавам по 160 - 170 километра :)
Ще ти покажа къде се разхождам както ти ми показваш твоето село. :)
Видях реката, а мост имате ли като имате река?

Вече ти показах Пайнер, но не те впечатли ... Реката е малка, но моста е впечатляващ.
цитирай
13. vesever - Така си е, движението е полезно, при ...
11.09.2016 15:58
Така си е, движението е полезно, при всички случаи.
Ами, какво да ти кажа, аз сама си организирам всичко, включително живота, с един гол ентусиазъм. Та такива организации не могат да ме впечатлят. Ние тук на село изпълняваме индиански песни и танци, чалгата не ни е по вкуса. На даден етап мога да създам музикална формация Бастайнер, и току-виж сме се прочули!))) Макар че предпочитаме да го правим просто за удоволствие и веселба.
Ще се радвам, ако показваш твои любими места, аз живея с максимата, че колкото повече красота има в човешкия свят, толкова по-лесно ще можем да го изцелим от всичко грозно и от всички рани, които хората причиняват, волно или неволно...

Разбира се, имаме мост над реката. Той дели моето от съседното село, а някога са били едно село.
цитирай
14. faktifakti - свежа фотосесия
11.09.2016 16:12
радваща окото
цитирай
15. vesever - Ева, благодаря ти )
11.09.2016 18:47
Ева, благодаря ти )
цитирай
16. krassko - Направих си страхотна разходка...
11.09.2016 19:29
Моят квартал си е едно голямо село. Има си всичко четири банки, поща, поликлиника със затихващи функции, училище и две и половина детски градини :) Има и кино, едно от малкото останали и продължава да работи. Дори черква направиха преди няколко години. Днес минах и през парка - голям ремонт му правят - асфалтирали са алеите, има осветление и система за поливане, сега правят детската площадка. Има езеро и лодки. Разбира се има и изненади. Ще ги покажа някой ден.
А понеже си по танците - всяка вечер има танци от 21,30 в едно кафе край езерото в парка.

Тази вечер е последния мач. Пак няма да се спи.
цитирай
17. vesever - Езерото и лодките са супер идея! Ако ...
11.09.2016 21:16
Езерото и лодките са супер идея! Ако ги покажеш, ще е прекрасно.
Ако аз се явя на тези танци, смятай, ще овършея всичко наред. И ще ме изгонят ))).
Добре, че свършват мачовете, толкова будуване не е добре.
Аз не бих издържала.
цитирай
18. krassko - Вавринка спечели 3:1
12.09.2016 03:30
Джокович имаше проблеми с краката.
цитирай
19. vesever - Жалко за Джокович, на мен ми стана ...
12.09.2016 08:17
Жалко за Джокович, на мен ми стана симпатичен по име :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044774
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол