Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2016 21:21 - Мечта
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7668 Коментари: 26 Гласове:
16

Последна промяна: 04.09.2016 21:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Винаги съм си мечтала Да се покатеря върху бала
image image
image image
image image
image
Из простора, по полята
image
Потанцува ми Душата




Гласувай:
16



1. faktifakti - много готини снимки
04.09.2016 21:28
:)
цитирай
2. krassko - Стана и комбайнерка :)
04.09.2016 21:40
Кога успя нивата да ожънеш и бали да направиш.
А за танците е ясно, без тях не може.
Днес видях че в парка на Военната академия всяка събота има танци.
Ще проверя следващата събота дали ще имам късмет да танцувам :)))
цитирай
3. vesever - Ева, благодаря ти :) И преживя...
04.09.2016 21:47
Ева, благодаря ти :)
И преживяването беше много готино, обожавам да "дивея" при такива гледки.
Не успяха да ме документират надлежно как скачам от една бала на друга, и как прелитам над балите.
:)))
цитирай
4. vesever - Краси, не са мои нито нивите, нито ...
04.09.2016 21:49
Краси, не са мои нито нивите, нито балите.
Просто минах край тях и си откраднах миг прекрасност.
Документирай танците, ако можеш, и дай и ние да видим.
А аз не танцувам с други хора, само сама. :)
цитирай
5. krassko - Вчера съседката ми ме покани на разходка
04.09.2016 22:02
И много настояваше да отидем в парка на Военна академия. Но не знаех за танците. Тя е на 80 г и ходи с бастун, но това не пречи ако има желание човек. Синът и е музикант и свири някъде в Естония и тя е много самотна и малко депресирана. Пихме бира и тя като ме хвана за слушател два часа не спря да говори.
Но тя е от ГО и е идвала преди години в Леденика. Каза че било много красиво всичко.

ПП. Стана пак магия и вече има музика :)
цитирай
6. vesever - Разбира се, човек е на толкова, на ...
04.09.2016 22:22
Разбира се, човек е на толкова, на колкото се чувства. Щом иска да танцува съседката ти, много се радвам, прати й поздрави от мен.

Красиво си е селото и околността, спор няма. До края на месеца ще се опитам да се организирам да направя презентация на селото, и на съселяните ми. Опасни образи има тъдява. Пришелци от другия край на страната, като мен, кореняци леденичани, че и англичани си имаме, много е шарено.

А, музиката я заложих поначало, но понеже правех 3 неща едновременно, малка грешка съм допуснала и пост фактум я коригирах, за да тръгне музиката, както си е редно.
Цял ден тази песен ми е в главата.
цитирай
7. krassko - Днес ще проверя как стоят нещата с танците...
05.09.2016 10:41
Преди години всяка събота имаше танци в залата на университета по строителство и архитектура. Само веднъж отидох от любопитство. Там позастаряли дами разпитваха първо мъжете какви имоти и пари в банката имат и от какво са болни. Според отговорите им оказваха съответното внимание.
Кошмар и ужас за мъжете ха ха ха.

Хайде да свършим нещо в този прекрасен ден, после ще се забавляваме.
И разбира се ще си пусна още сега музикален фон от някой твой клип... :)

цитирай
8. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=bSsB4A1bLco
05.09.2016 11:16
Я виж ти, хитри стари дами имало.
А моите приятелки на село са мили и добри, учат ме да познавам билките, пеят ми песни от тяхното време, а аз плача, като ги слушам, - много е трогателно.
Баба Анка, тя ме учи да познавам билките и ми пее. Доста възрастна е.
А с леля Пепи и леля Нели пием кафе периодично, но тук при нас всичко е леко и лежерно - в града явно е доста по-напрегнато).
Ами, работата си върви, наред с удоволствията - аз днес превеждам епикризи, отново, въпреки, че всеки път си обещавам, че вече ще ги отказвам. Но понеже малко колеги се наемат да ги правят, и аз, къде да ида, приемам, до посиняване ))).
Утре забегвам за морето, да откривам втория сезон. Щото някои казват, че лятото било отминало, видиш ли, а пък аз смятам да го обновя.
Радвам се, че ти харесва музиката ми, аз днес съм на Парни Валяк - те изпълняват песента, която съм качила тук - разкошни! Ето още от тях. Както се казва, колкото повече, толкова повече.

цитирай
9. rosiela - Поздрав.
05.09.2016 11:58
Страхотни снимки. И аз съм се катерила на бали, но нямам снимки, била съм малка. Обичам като Вас мъдростта на възрастните хора и затова ми стана много мило това, което пишете.
цитирай
10. vania23 - :)
05.09.2016 12:24
Прекрасни снимки с прекрасно настроение :) Замислих се за мечтите и колко е хубаво да са простички и постижими. И на мен ми се прииска да се покатеря на някоя бала. На връщане от Еленския Балкан това лято минахме покрай една окосена ливада с бали на нея и сега, докато те гледах, съжалих, че не се покатерих на някоя.
цитирай
11. breeze - Късметлийка!
05.09.2016 12:34
Хубав ден!
цитирай
12. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=it2Rn5MirUs
05.09.2016 12:46
Росиела, благодаря :)
Опитвам да запечатвам всички мигове, които носят ведрост, красота, хармония, щастие. И съответно си ги създавам тези мигове, винаги и навсякъде. Ловец на Мигове. :)
Когато бях на 7, си обещах да изградя Рая. Това опитвам да направя.
Поздрави!

Ваня, хм! Винаги се почва от малкото, а най-голямата ми мечта /след Рая на Земята/ е да полетя в Космоса.
Дали ще успея в този живот и в това тяло, не знам, но все някога ще успея. И тогава ше се кротна?!
Ха дано, ама надали.
Времето е пред теб, стига да искаш, ще намериш други такива ливади...
Има толкова невероятно много красота край нас, стига човек да може да я забелязва.
А някои сме нанаситни вихрушки! ))
Като казах "забелязва", сетих се за едно преживяване от една есен. Сънена излизам в градината и почти спейки вървя из росната трева. В един момент нещо леко блесна в полуотворените ми очи. Сепнах се, върнах се една крачка назад и гледам - детелините, светят от росата. След това обхождам цялата си градина и виждам, че всичко свети! Останах вцепенена от тази красота, и поразена, и вдъхновена, и ето какво се получи, визуално. Поздрав!

цитирай
13. vesever - Бриз, благодаря! Късметът тр...
05.09.2016 12:47
Бриз, благодаря!
Късметът трябва да си го търсим, да си го създаваме...
Поздрави!
цитирай
14. vania23 - Изумителни снимки, Веси!
05.09.2016 13:08
Докато ги гледах си помислих, че природата е съвършена.
Да, ще има и други ливади, само желание за катерене да има... :)
Приятно море от утре! И почивай!
цитирай
15. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=3yzWV_9hwmE
05.09.2016 13:44
Така си е, Ваня, съвършенство, хармония, чистота...
Има много прекрасни идеи, примерно, от години искам да попадна на лавандулова поляна, все още не съм попаднала....как ще се отъркалям в лавандулата, ще бъде райско, само да намеря ))).
Веднъж ме свалиха от един влак, бях взела бързия, а билетът ми бил за пътническия, и в Тулово ме смъкват, имах 3 часа да чакам моя влак, и реших да се поразходя, и попадам на пшенична нива - точно на изхода на Тулово - подивях от щастие, това също беше стара мечта, ето защо благодарих в мислите си на кондукторката - 100 кила жена, която ме смъкна от влака )))
Да взема да ти пратя и пшениченото приключение, знам ли, като съм почнала...
Нали предният път ти обещах да не работя на морето, обаче работих, по малко.
Сега опитвам да се организирам така, че да не работя там, но ще видим...
Бях се натъкмила да тръгнем в събота, обаче ненадейно ми се отвори възможност да пътувам до Карлово, снимките с балите са точно от пътя към Карлово. Издирвам баща си, чиято адресна регистрация е именно там...
И отложих морето с няколко дни, но и утре ще дойде. Стискай палци да не се сетят за мен поне 5 дни и да не ми пращат преводи...ще мързелувам юнашки!
цитирай
16. vania23 - Много щастлива и красива
05.09.2016 15:59
Веселина в пшеничената нива :) Всяко зло за добро - добре, че са те смъкнали от влака, и добре, че това вместо да те отчае и ти развали настроението, те е пратило на разходка :)
Не влизай в интернет 5 дни и дори и да са се сетили за теб, ти няма да знаеш :)
цитирай
17. zax - Две неща са сигурни, първото е че ...
05.09.2016 18:30
Две неща са сигурни, първото е че няма да издържи да не влезе в нета. И второто, новото предизвикателство което вече я чака.

Нали се сещаш че след всяка врата идва друга и защо времето между двете всеки следващ път се увеличава?
;)
цитирай
18. vesever - Ваня, почвам да си поръчвам още т...
05.09.2016 18:30
Ваня, почвам да си поръчвам още такива "сваляния" от влакове, на прекрасни места, и ще съм супер доволна )).

Изкушавам се да изпълня съвета ти, обаче и по телефона ме намират и почнат ли да напират, аз не мога да откажа - губят се клиенти, а колегите, с които от години съм се сработила, разчитат на мен, и понеже в тези среди конкуренцията е убийственa, става една сложна...
Обаче обмислям евентуално втора работа, сред природата, нещо с озеленяване или по екологични проекти, а ако почна нещо такова, няма да чуете за мен :))
цитирай
19. vesever - Закс, нямам идея за времето, чес...
05.09.2016 18:33
Закс, нямам идея за времето, честно, напоследък губя представа за него.
Във вратите имам навик да се блъскам понякога, докато ги отворя /щот' съм леко "сляпа", но накрая ги отварям.
Тази година не съм се крила. Всяка година, по стар народен обичай, се крия за по няколко месеца от всички в нета, деактивирайки се, но тази година за пръв път стоя непокътната, с много малко изключение - скриване за кратко.
Няма вече да се крия, к'вото ще да става. Това е.

А предизвикателствата безумно обичам
и тайно и трескаво към тях тичам!
цитирай
20. born - Както вече отбелязах , ставаш все по- веща в поднасянето на идеите си !
05.09.2016 18:35
Много е лепо !
цитирай
21. vesever - Стефане, хвала ти! Идеите ми ме ...
05.09.2016 18:42
Стефане, хвала ти!
Идеите ми ме завалят, понякога едва ги обуздавам :)))
Поздрави!
цитирай
22. zax - А сега да видим следващото как ще ...
05.09.2016 19:06
А сега да видим следващото как ще обуздаеш или ще те откаже:

Наученото с фонотеките може да се използва и за:
а) видеотека
б) библиотека
в) каталози
г) инфо бази
д) албуми
е) други.

;)



цитирай
23. vesever - Някой чете мисли ли, що ли?!Албум ...
05.09.2016 19:30
Някой чете мисли ли, що ли?!
Албум и видеотека искам отдавна.
Но в момента на прима виста не ми хрумва как.
Казах на прима виста.
Но на секонда виста...ще видим тая работа.
Точка 'е' е много отворена, а аз обичам отворените...точки.


цитирай
24. zax - Приятна и ползотворна безнетна ...
05.09.2016 19:55
Приятна и ползотворна безнетна почивка.


цитирай
25. vesever - Благодарско :)
05.09.2016 23:53
Благодарско :)
Както се казва: Ха дано, ама надали.
Защото ми се обадиха за преводи след "почивните" дни.
При моите теменужки през юни правех по 19 стр. на ден /нормалните ми колеги правят до 10 ))), обаче вечерите по час-два снимах чайките, мидите, вълните, облачетата, цветята и каквото още ми Душа иска.


цитирай
26. vesever - По този повод се сетих за една ...
06.09.2016 00:01
По този повод се сетих за една анкета, която един колега беше пуснал във форума ни във фейса, с въпроси за работата през почивните дни.
И един от възможните отговори бе: Какви почивни дни?
Именно този бе и моят отговор.
В момента се оказва, че много от колегите, с които работя, са в отпуск и познай кой ще го отнесе :))
Не се оплаквам, естествено.
П. П. Че ще е ползотворна почивката, в това нямам съмнения - а също ще има красоти и за вас - вече са ми в главата!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4046425
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол