Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2016 20:20 - От покрива ми...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3269 Коментари: 18 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  imageimage                     image
 

image


Обичам да се качвам на покрива на къщата си. Отгоре виждам цялото село, и съседното, и планината, и простора. Величествено е. Понякога танцувам.

Веднъж момичетата и съучениците им от града ме видяха на покрива и поискаха да им изтанцувам индианския си танц. Една от приятелките ми научила съученичките си на моя танц, много ме трогна, когато ми го каза.

Снощи, прибирайки се от града, ме посрещна разкошно небе. Отново. Побързах да се метна на покрива, за да му се порадвам нашироко - отдолу дръвчетата закриват гледката. Грабнах фотоапарата, да запечатам красотата.

Както се бях прехласнала, изведнъж без да усетя как, фотоапаратът ми полетя надолу и се приземи на поляната. Сигурна бях, че се е счупил - скочих бързо, да окажа първа помощ, а той ме чакаше в тревата, непокътнат. Дори се оказа, че при падането се е наместило копчето за включване и изключване - малко беше разцентрирано, а сега работи перфектно.

Доволна съм, че оцеля моят ветеран, чакат ни още много приключения - някога ще показвам  запечатаните мигове на внуците.

А тук ви предлагам няколко фотографии със снощните гледки от покрива си, накрая и любим клип, отново с гледки от небето над градината ми, в съчетание с много любима песен.

  image
  image
  image
  image
  image





















                         image                                            image                     image  
      



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. seasonofthewitch - Някой ден (може и в следващ жив...
01.09.2016 20:39
Някой ден
(може и в следващ живот)
ще ме поканиш на твоя покрив
Да си седим като котките,
с по една огромна чаша кафе с мляко. :)))))))
Може да броим падащи звезди
върху четирилистни детелини. ;)))))
Поздрави. :)
цитирай
2. vesever - Какви спомени имам от покрива, не е ...
01.09.2016 20:58
Какви спомени имам от покрива, не е за разправяне. )).
Ако имаш път към Велико Търново, наистина можеш да минеш при мен, на много стратегическо място съм.
Идвали са приятели, включително и от блога и са оставали много доволни. Но в интерес на истината, никой не е проявил желание да го кача на покрива.
А е толкова забавно и приятно!
Снощи обмислях леко да го реконструирам, една малка част да се направи като тераска, и ...оттам няма да слизам, ни денем, ни нощем :))

цитирай
3. krassko - На покрива е опасно :)
01.09.2016 21:04
Снимките са много красиви. А музиката ще оставя за утре,
защото сега съм заредил нещо твое за тази вечер...
Имам и интересна книга и ще се стои до късно.
Поне докато свърши тениса - (това е другата ми страст). Или не завали в Ню Йорк.
ПП Ако има аутоплей - не работи
цитирай
4. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=qH-rPt1ftSo
01.09.2016 21:20
Краси, моят не е опасен, двускатен е, но има едни много удобни издатини, от еркерните прозорци, които са точно точно отдолу, там може хоро да се играе, равно е.
Стига човек да не го е страх от високото.
Интересно ми е какво мое си заредил тази вечер, ако искаш, прати ми да видя.
Обичам да си спомням старите си творения - мили спомени )).
И аз ще стоя до късно, имам да наваксвам с не толкова интересни "четива" - 2 епикризи с безумни термини )).
Но с музика върви по-леко. Това може да не е точно в твой стил, ала на Сийзън може да се хареса - Черна котка с девет живота. Така че и двамата ви поздравявам.




цитирай
5. krassko - https://www.youtube.com/watch?v=_6qh0nyJMBc#t=3882
01.09.2016 21:32
Слушам го през твоя клип от предния пост - казвал съм, че така качеството е страхотно и песните си вървят една след друга вече повече от час. В Ню Йорк вали като из ведро и Анди Мъри спечели първия сет. На неговия корт има подвижен покрив за 150 милиона долара.
Приятна работа - няма да те разсейвам.
В Ню Йорк сега е 14,35 има още много тенис за гледане :)
Имам и цяла кана кафе.
цитирай
6. vesever - Е-е-е, аз съм изключително и ...
01.09.2016 22:07
Е-е-е, аз съм изключително и значително и обозрително по-скромна, с покрива ;)
Дано си за Мъри, щом печели.

Да, плейлистите са много приятни, и аз ги обичам, а и понякога ме изненадват с нови песни и все откривам по нещо готино.

Направо ти завиждам, с каната кафе и тениса.
А на мен чак ми замириса на болница :)))
Но пък аз друго среднощно удоволствие ще си създам малко по-късно - един танц!
цитирай
7. krassko - Вече съм гледал толкова клипове
02.09.2016 15:23
Че селото ти и всичко около него ми е като роден дом :)
Сега остава след Танца на "Покрива на света",
да направиш и един клип "Боса по пътя към "Свободата и Щастието"...
Или както ти ги кръщаваш : "Пътничка", "Свободна" и "Щастлива"

ПП Нещата с бирата са много зле дори в София.
Единственото което открих е "Каменица грейпфрут" на привършване...
А в селото има ли поща?
Сигурен съм че нямате офис на "Еконт".
Но поща има - видях.
Но до ВТ било 8,6 , км а до София - 187.

цитирай
8. vesever - Ние си приготвяме домашна бира, ...
02.09.2016 16:16
Ние си приготвяме домашна бира, защото лятото било свършило /така говорят злите езици/ а радлер се предлага само през лятото. Затова вземам обикновено шуменско или ариана, и с плодов сок става добър радлер.
Че как да нямам боса, Краси. Имам точно БОСА клип. :))
Ако не го намериш, ще го пратя по-късно.
На покрива ще изтанцувам танц с воали, когато има по-силен вятър, добър ефект ше стане. И чак в търново ше ме видят как се вея )))
Еконт има в града, а в наше село, на горната улица, имаме спиййди.
цитирай
9. krassko - Не ми разваляй удоволствието :
02.09.2016 17:15
Ще стигна и сам до босия клип :)
Ето какво слушам от един час, чистя риба и пека чушки:
Имаше такъв лозунг някога:"Грижата за храната - първа грижа на Партията"...
На диета съм от една година и сега покрай тениса се провалям - хапвам си в 12 през нощта. Снощи за втори път.

https://www.youtube/watch?v=w_iK_jG5FSg#t=2133

Приятно е и са 20 парчета, разбира се вървят през твоя клип след "Смехостилна".
Това си е голям смях. :)

цитирай
10. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=jvipPYFebWc
02.09.2016 17:59
Няма, няма, ше си мълча, ok.

Много свежо - такива лежерни са тъкмо като за готвене. Аз обикновено готвя с Шарън или Линдзи.
Ето ти едно предложение. Но то върви със замах и...може да стане поразия с храната. ;)

Дааа...смехостилна беше прекрасно приключение, стилистите оцветиха косата ми с тебешир, не знам долколо си личи... а като го гледам този клип, особено накрая, ми става особено носталгично едно такова. И песента ми е много любима, от детството, и я свързвам с определен човек, който ми беше като баща.
Важното е да има хубави моменти. Другото, каквото дойде.
Какви ти диети, аз диети не съм спазвала през живота си. Само месо не ям от години, но то не е диета, а лични съображения.
цитирай
11. krassko - Весе, преди година бях 107 кг сега съм 83
02.09.2016 18:39
Сестра ми е детска лекарка и ми мереше корема със сантиметъра за бременни,
подигравките ще спестя. ха ха ха
Сега ме кара и гимнастика да правя за да продължа да свалям килограми.
Искам поне още 7 - 8 да сваля.
А фенките ми ме разубеждават и казват, че харесват "пухкави" мъже. :)
цитирай
12. vesever - Значи трябва да тичаш. Мен момич...
02.09.2016 19:19
Значи трябва да тичаш. Мен момичетата ме измъкват някои сутрини да тичаме на селския стадион, по 3 обиколки. Е, те стигат до 5, ала аз съм си рахат и с 3.
Ако тичаш 2 пъти в седмицата по 1 час, смятай, че за месец-два си свалил към 10-ина кг.
Но ако се чувстваш добре така, а и ако те харесват фенките - какво по-хубаво от това.
Вярно е, че мъжът не трябва да е кльощав, нали трябва да може да топли жена си през студените нощи )).
цитирай
13. krassko - Една годинина посрещахме Новата година на езерата в Рила
02.09.2016 19:43
Беше доста студено минус двадесет през деня, бяхме в една голяма стая с печка на дърва. Всички много ми се радваха, че ги топля. Както си спях и похърквах, бях като часовник - на всеки половин час ставах и слагах дърво на печката.
Имаше една лудетина - взема си спалния чувал и отиде да спи на снега. Но чувала беше за минус 40 градуса, а тя не посмяла да се съблече и станала вир вода.
А по луд от нея си изкопа дупка в снега като гроб и легна вътре. Сутринта пристигна посинял и вдървен. Искал да провери колко може да издържи.
Чудесно изкарахме тогава.

А"покрива" ти вече е на първа за радост на всички. :)


цитирай
14. vesever - Хехе, има ги всякакви образи. То и аз ...
02.09.2016 20:01
Хехе, има ги всякакви образи. То и аз се къпя през зимата в морето и в реката ми е много приятно.
Не обичам студа и по този начин го "преборвам".
Не се бях сещала да спя в снега, само танцувам в него )).
Но тази зима ше се пробвам, изкарвам си палатката в градината и да видим )

цитирай
15. krassko - Преди няколко години през август ни наваля сняг
02.09.2016 20:55
Мира и Руми бяха срещу моята палатка и толкова беше студено, че си бяха запалили газовия котлон. А аз се притеснявах да не се задушат. В 10 се излюпиха, а аз им бях приготвил кафе. Руми взема чашата и ме пита сложи ли захар, казвам Да. А разбърка ли го. Не! Тя изля кафето, подаде ми чашата и каза: Направи ново и да го разбъркаш.
Виждаш ли как щастливо си живеехме?
цитирай
16. vesever - Това ми напомня за едно мое пътуване ...
02.09.2016 21:38
Това ми напомня за едно мое пътуване по Дунава, участвах в еко-проект към една варненска фирма, описвахме 20-те натура зони от Видин до Силистра, плавахме с моторна лодка. Сутрин ставах в 4.30 и се курдисвах на брега да чакам слънцето, а колегите ставаха в 8, очакваше ги закуската съответно, обаче пиехме натурален билков чай без захар, и нямахме вашите проблеми, с разбъркването :)))
цитирай
17. faktifakti - добре се забавляваш
03.09.2016 10:55
:)
цитирай
18. vesever - Ева, когато човек живее на село, има ...
03.09.2016 11:51
Ева, когато човек живее на село, има простор, и поле за действие и забавление, чудя се хората в града как се забавляват...
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4045763
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол