Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2016 20:20 - Ангели
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4917 Коментари: 18 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


image
 
 



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Някой ти краде гласовете...
28.08.2016 21:08
Гласувах втори и изписа двойката, а после стана пак единица. Не че има значение...

А това е нормално след щурчето да видим и някой ангел.

цитирай
2. vesever - Възможно е, Краси, няма грижа - ако ...
28.08.2016 21:38
Възможно е, Краси, няма грижа - ако ше послужи някому, давам го доброволно )).
А може и да има грешка в системата.
Тази вечер, прибирайки се от града, запечатах една невероятна гледка, след бурята, в момента се опитвам да създам чернова с фотографиите, но няколко пъти отказва да запамети черновата. Това за пръв път се случва.

Да...ангелското небе, видяно от моята градина, ви предлагам тази вечер :)
цитирай
3. krassko - Напоследък стават магии :)
29.08.2016 12:42
След като ми преинсталираха компютъра не можа да качвам снимки от фотоапарата. Правя го чрез "влачене", но тогава снимките остават без адрес и не мога да ги качвам в блога. И клипове не мога да качвам. Компютърния спец е на море и се моля да не се удави, въпреки че тайно му го пожелавах всеки път когато нещо не се получава.

Хубав ден ти пожелавам!

ПП. А музиката е много приятна. :)
цитирай
4. vesever - Хей, внимавай какво пожелаваш ...
29.08.2016 13:00

Хей, внимавай какво пожелаваш тайно.
Веднъж тайно пожелах възмездие за един човек, който постъпи много зле...и го постигна възмездие. Оказа се, че ангелите са ме послушали и му върнаха злодянието.
Но, ти явно шеговито го пожелаваш, така че няма проблем, ще оживее човекът :)

С фотоапарата и аз мога да ти помогна.
Има ограничения в блога, не можеш да качваш фотографии, по-големи от 1мб.
Компресирай ги и ще можеш да ги качваш. И аз с новия си фотоапарат имах същия проблем и компресирам всяка снимка.
За клипове, качвай ги като флаш обект, ако не става по нормалния начин. Правят явно някакви реформи в блога и стават грешки в системата.
О, денят е прекрасен, благодаря ти, хапвахме палачинки с шоколад сутринта, а когато денят започва с шоколад, това е предвещание за добро.
:))

П. П. Музиката е ангелска, нали :)
цитирай
5. krassko - Музиката вече е прекрасна:)
29.08.2016 15:39
Но нещата са много сложни, а знанията ми - никакви. Имам 3 браузъра и адобе флаш плеър работи различно с всеки от тях. Аз предпочитам Гугъл Хром. А ти май си на Интернет експлорър, защото скакалеца ти се отвори на него въпреки че бях на Гугъл хром. Накрая ми писна да чакам спеца от морето и изтрих адобе а после пак го инсталирах. Е не го направих както трябва защото съм "неграмотен" и го качих не където трябва, :( но все пак са в папка при моите документи и сега слушам музика от клиповете ти с прекрасно качество. Даже "надух" колоните да слушат и съседите. Ха ха вече съм доволен :)))))))))))))

цитирай
6. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=G-i4wUTtkZc
29.08.2016 15:56
Ха ха, и аз съм доволна :))
Днес се помотавам с един текст, за който срокът не е спешен и мога да си позволя повече музика...
Ако искаш, опитай следното, в някой твой постинг, и ще видим дали ще се получи.
f-ката е за флаш обект, в лентата на менюто, точно вдясно до иконката за качване на изображение.
като кликнеш на f-ката, в полето: пълен път URL постави линка на клипа.
примерен клип, от заглавието на комента ми:

трябва малко да модифицираш изгледа на линка, а именно:
изтриваш watch?, а на мястото на v= трябва да се появи v/, сиреч, махаш = и заменяш с /

ако искаш клипът да е на автоплей, добавяш ?autoplay=1
отдолу в полетата за размери задаваш каквото искаш, моите размери обиновено са 360 на 240.
Ако пък искаш клипът да тръгне невидим, само да се чува, без да се вижда нищо, задай размерите единици - ширина и височина на клипа да бъдат единици.
И това е всичко.
цитирай
7. vesever - https://www.youtube.com/v/G-i4wUTtkZc?autoplay=1
29.08.2016 16:00
Значи, ето как трябва да изглежда линкът на моя примерен клип, вграден като флаш обект.

Ще се радвам, ако опиташ, и съм сигурна, че ще стане.
Не трябва никъде да оставяш интервали в линка.
Ако смяташ, че е сложно, вземи готовия линк от втория ми комент и го сложи като флаш обект, в пълен път URL, да видим ще тръгне ли. Сетне по този модел можеш да качиш всеки един клип от тубата.
Дори само като чернова да си го направиш, колкото да видиш тръгва ли, отнема буквално секунди.
цитирай
8. krassko - Колкото и да е невероятно но стана...
29.08.2016 16:30
Можеш да го видиш пуснах го пробно.
Звукът е супер, а в самия клип има плейлист.
Благодаря.
цитирай
9. vesever - Видях, супер е!Радвам се, а пл...
29.08.2016 16:38
Видях, супер е!
Радвам се, а плейлистът е бонус :)
Ако искаш, мога да ти кажа как да центрираш обекта, и как да го вградиш в рамка с цвят по твое желание :)
цитирай
10. faktifakti - ангелите ни пазят и ни помагат
29.08.2016 20:26
красиво
цитирай
11. cortana - Супер!
29.08.2016 20:46
Но може ли да кажа и 2-3 други неща? :)
Няма ли да е по-красиво х размера на клипа да е колкото на картинката? Следвайки предписанията на човек, който ги разбира нещата, у размера пък трябва да е х/1,78
Отдавна се каня да те попитам защо публикуваш снимките така, че създаваш двойни техни образи на сървъра на блог.бг?
Компенсирането на единичен файл или няколко от един и същи тип е неефективно. Много по-лесно ще смалиш снимките (до.... не си спомням колко беше максимума, но със сигурност не е 1МВ, към 3 май беше) като отвориш в paint и смалиш по х и у на 50%

'Излъгах'! :)))
Това отгоре не го измисли моята глава, а е част от разговор. :)
цитирай
12. cortana - И 'притеснена', че 'излъгах', забравих най-важното. :)
29.08.2016 20:53
Приятел препоръчва засега да не се вграждат клипове тук.
От съображения за сигурност.
Казваш, че черновите ти не се запазват, а това потвърждава вярата ми в препоръчвани горните неща.
Защото.... видях две от черновите ти. :) Не ме питай как. Не знам. :)
Поздравчета. :)
цитирай
13. vesever - Биха могли да се променят размерите ...
29.08.2016 20:55
Биха могли да се променят размерите на клипа, обаче ще е много издължен, затова си го сложих по-малък, а и отстрани да има повече Небе.
А двойните образи се получават, защото редактирам нееднократно фотографиите и ги презаписвам със същото наименование.
Когато задобрея, няма да се налага да редактирам, но засега "опипвам" почвата.
Аз не компресирам в пейнт, а в друг графичен редактор, но вариантите са много, предполагам.
Грешката за незапаметяването на черновите беше моя - форматът на снимките ми не беше валиден и затова ме отхвърли.
Не знам защо и как си виждала черновите ми, по принцип не е нормално да се гледат чужди чернови, но ок, ако някому са интересни, няма проблем.
цитирай
14. vesever - Ева, благодаря ти! Чак сега видях ...
29.08.2016 21:01
Ева, благодаря ти!
Чак сега видях комента ти.
От малка вярвам в ангелите и няколко пъти съм ги виждала.
А напоследък се случват удивителни неща от тяхна страна към мен, които и аз не очаквах :)
Поздрави!
цитирай
15. cortana - Пропускаш формулата. :)
29.08.2016 21:28
Размер Y = на размер Х делено на 1,78
Това за 'издължаването'.
За 'компресията' не сме говорили едно и също, понеже явно грешиш какво означава 'компресиране' :)
За двойното не си ме разбрала. :) Не става въпрос за двойката в заглавието, а за това, че първо качваш снимката в предвидената за целта директория, а след това правиш нещо излишно, освен, ако не е ГИФ и реално системата ти копира и в поддиректория. Тоест, снимките ти се публикуват на две места и заемат двойно място като обем на сървъра.
За черновите..... Спокойно, никой не ме е вкарвал в профила ти. :) Не било нужно. Всички чернови били достъпни при определени условия и за това 'вини' администраторите.
Надявам се този път да стана ясно. :)


ПП: Спомняш ли си какво ме попита за нечие напускане?
Ето, давам ти отговора, провокирано от написаното от тебе: Когато хората не разбират нещата и изкривено интерпретират според своите представи, идва момент, в който на някои им писва от погрешните интерпретации и се оттеглят. И тъпото, Веси е, че не те, а ние губим от това.
Защото колко хора с един поглед виждат, че пълниш двойно сървъра примерно?
И си позволих да напиша тези неща от разговора ни с Ж., защото може пък да ги прочете който трябва и му плащат за това нещата тук да са ОК. :)
цитирай
16. vesever - Не вярвам сървърът да е толкова о...
29.08.2016 22:16
Не вярвам сървърът да е толкова ограничен - стотици хора качват снимки, предполагам.
Но ако е чак такъв проблем, ще гледам да няма двойни образи.
цитирай
17. erato7 - И аз съм изпитвала подобна емоция, ...
30.08.2016 17:21
И аз съм изпитвала подобна емоция, Веселушка-красива!
http://erato7.blog/lichni-dnevnici/2015/06/16/pero-ot-angel.1369404
цитирай
18. vesever - Слънчева, какво се оказва, имаме ...
30.08.2016 19:34
Слънчева, какво се оказва, имаме един и същи ангел!!
Каква изненада!
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4090309
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол