Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2016 20:20 - Подарък пред портата ми
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1445 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 19.07.2016 21:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Сутринта, преди изгрева на слънцето, излизаме с куча на разходка и ето какъв подарък някой бе оставил пред портата ми.
А последните няколко снимки са на моята Беба, от предишно котило, моя съседка е новата й стопанка, периодично се отвръзва красавицата ми Беба и идва да ме види. И днес дойде!

imageimageimageimageimageimage imageimage

image image
imageimageimageimageimageimage








Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Страхотен подарък...мдам! :)
19.07.2016 21:00
Миличките бебета,в твое лице си имат вече ангел-хранител.
Смея се,защото и на мен ми правят подобни подаръци под
формата на котешки котила...
Ако знаеш как съм залягала да ги храня с капкомер в такива моменти...
сърце не ми дава да ги изхвърля,и те душа носят! :)
Добре,че поне се хранят вече,така като гледам...
тъкмо добра занимавка за сина ти през лятната ваканция! :))
Интересно как реагира твоята куча на тях?!
Сигурно с голямо любопитство:)
Веси,породисти ли са,или още е рано да се разбере?!
Аз малки кученца не съм гледала-на мен ми дай котки...
вече съм цял "котешки психолог".
Труд мога да напиша някой ден за това как се гледат котки.
Ти- кученца,аз пък котки.
Много са сладки миличките,как може да има такива хора с такива сърца:DD
Така като гледам имат някаква породиста жилка...по муцунките им сладки...
Какво ще ги правиш?
цитирай
2. musicgirl81 - Веси, привет! ;)
19.07.2016 21:04
Ще ти е трудно да ги отгедаш трите, защото си имаш котета, кученце, врана или каквото беше там птичето....
Искаш ли да ми изпратиш едното, аз ще го подаря на баща ми и той ще се грижи отлично за него на вилата? ;)
цитирай
3. vesever - Тони, моята куча ги прие много ми...
19.07.2016 21:10
Тони, моята куча ги прие много мирно, а тя поначало е войнствена. Даже ве да им почиства дупетата, както прави със своите кученца, мисля, че е някакъв рефлекс за защита - да не остава миризма, по която да ги открие някой враг.
Остава и да почне да ги кърми ))).
Давам им попара засега, кашичка от хляб и мляко.
Ще ги отгледам и ще им намеря добри стопани...
Нямам идея каква порода са, нито кои са родителите им...
цитирай
4. vesever - Музикално момиче, да, мога да ти ...
19.07.2016 21:12
Музикално момиче, да, мога да ти изпратя едното муцунче, или да го донеса...
Ще се радвам да има добър стопанин в лицето на баща ти :)
цитирай
5. seasonofthewitch - Защо тези хора не си кастрират въ...
19.07.2016 22:30
Защо тези хора не си кастрират възрастните кучета да не раждат.Кой ще иска да ги гледа като не са породисти.
цитирай
6. vesever - Аз ги гледам. През годините съм п...
19.07.2016 22:53
Аз ги гледам. През годините съм приемала доста животни - кучета и котки. Някои са идвали сами при мен, други аз съм вземала от улицата.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4065165
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол